Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
Solutie
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
La masina din semnatura a aparut un zgomot ciudat dinspre puntea spate..Adica, la intervale nedefinite de timp, uneori la cate o denivelare, alteori pe asfalt neted, se aude o pocnitura (zgomot de lovire fier e fier ) Si abia ce am fost in service acum doua luni, de am schimbat discuri, placute de frana tamburii si rulmentii talerelor amortizoarelor fata..ocazie cu care am insistat (si platit ) pentru o revizie amanuntita a sistemului de rulare franare...Ti se face lehamite...


MODEL: Agila 2003
MOTOR: Z12XE

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Mai treci pe le un prieten cu elevator, si roteste cu masina suspendata daca la rotire roti spate ai zgomote suspecte. Eu asa am gasit un rulment care avea probleme.
O alta problema poate fi la sistemul de franare spate. Trebuie sa desfaci si sa verifici poate acolo ai ceva sarit, si in anumite momente auzi acel zgomot.
Si tot odata faci o inspectie amanuntita si precis gasesti ceva problema.
Nu descuraja asta e viata, cand merge masina fiecare ne bucuram, dar fierul e fier.

Bafta, si drumuri bune.
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
@iosiftm, cam acum o luna, am reglat cursa franei de mana, apoi, am suspendat alternativ, pe cric, rotile spate, sa verific daca nu cumva cursa este prea scurta si sabotii freaca pe tambur..Nu se auzea nici un zgomot. Rotile se roteau "tacute"...Dupa ce am mai citit cateva pagini de postari de pe sectiunea aceasta, tind sa cred ca arcul pe dreapta este rupt. La greutate mai mare (trei pasageri pe spate ) pocnetele sunt mai dese decat atunci cand masina e mai putin incarcata...Din motive obiective nu pot verifica nimic acum...dar cand voi reusi si am sa gasesc si solutia, voi posta pe forum..Multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Suspiciunea ta pare îndreptãțitã, dacã te referi la arcul suspensiei...personal, a fost și opinia mea, când am citit postarea ta cu câteva zile în urmã, dar am ezitat sã-ți spun asta ...genul de diagnosticare ”din tastaturã” poate fi riscant, dacã nu asculți, vezi, simți feru”...cel puțin ptr noi, ãștia mai ”ruginiți”...
Skip ads

  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Azi am reusit sa "arunc o privire" sub masina, in parcare...Rotile, oricum nu le-am putut demonta, chiar daca mi-am rupt spatele ...si asa devastat, cu cheia in cruce. ( la vulcanizare, au numai pistoale pneumatice pentru Raba, banuiesc..) Deci: roata din stanga. Arc intreg, scorojit semnificativ in partea de sus si aproape la fel, in cea de jos. Am tras de el in toate directiile si nu se clinteste. Roata din dreapta. Arc intreg, cu acelasi grad de uzura..Nu "troncane, nu bocane"...daaar, pe mijlocul arcului in partea de jos a suportului, am gasit piesa asta. https://i.imgur.com/MmqMHFo.png Tradusa in limba autohtona: Tampon cauciuc suspensie https://i.imgur.com/ief3VTT.png ..asta pe acel site. Pentru ca pe altul, o poti gasi numita: https://i.imgur.com/9ASr6uz.png ( probabil ca "baiatul" care a incadrat-o asa, a fost "hair stilist" inainte de al angaja astia ). Partea buna, e ca fiind "rotofei", tamponul cu pricina nu a reusit sa "evadeze" printre spirele arcului. L-am recuperat si l-am introdus la locul lui de bastina (atat cat s-a putut). Nu sunt convins ca o sa stea multa vreme acolo...Intrebarea mea. Putea respectivul sa fie vinovat de zgomotul despre care discutam ? Ar trebui inlocuite chestiile astea, sau ma duc la un service, sa scoata arcul si sa-l preseze bine pe dumnealui, acolo unde-i este locul ? Multumesc penru timpul acordat !
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Este posibi, intra intre spire cand erau "largite" si il scuipa la compresia arcului.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, e posibil...trebuia sã faci o inspecție vizualã temeinicã asupra împricinatului: dacã a fost lovit de spirele arcului, ar fi trebuit sã poarte semnele vizibile ale percutãrii plasticului de cãtre oțel....
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
...Nu are cum sa pastreze urme, e din cauciuc relativ moale ( deci nu vulcanizat ) Seamana, ca forma cu cel din oferta "EPiesa" doar ca este turnat dintr-o singura bucata ( chiar nu inteleg de ce s-au complicat cei de la Sachs cu piesa aia a lor turnata din ceva ce seamana cu un plastic rigid, cu garnituri de cauciuc in partile de deformare )...Dupa cum am spus, nu am putut demonta rotile. M-am chinuit printre spirele arcul sa-l fixez cat de cat, la locul lui. Ideal ar fi fost sa dau los arcul si sa-l presez "gospodareste". Nu cred ca o sa ramana acolo, dar macar acum stiu sursa defectului si ce am de inlocuit...Si da, @axi43edy, cred ca ai dreptate. La greutate suplimentara, cand arcul se comprima mai mult, se agata intre spire, apoi sare si arcul se decomprima brusc, lovind in suport... Ma batea gandul, chiar sa-l scot de tot si sa vad ce se intampla. Oare chiar nimeni dintre colegii acestui forum nu a mai avut o problema similara ? Sau poate...cei mai multi dintre ai au trecut deja la "next level" in materie de preferinte auto...
Skip ads

  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Sambata am decis sa iau "taurul de coarne" ( numai sa nu-mi pierd ochelarii si sa gresesc...tinta ) si am comandat de aici https://www.magazinulcuscule.ro/user ce imi lipsea in dotare de "fierotanii" auto ( antrenor cu cap flexibil de 45 cm lungime si cheie tubulara de 17, yato, plus ( fara usr ) un set de prese pentru arcuri, urmand ca maine, sau poimane sa trec la "ora de lucru manual" Adica ce.. Pot fi mai tont decat unul care a dezmembrat cu ranga si ciocanul doi ani, epave ( sau IEPAVE in Dancileza ) in parcuri s.h...pentru ca apoi sa se angajeze ( pe doi lei, ce-i drept ) mecanic auto la un service de "firma" - adica cu patron ce poarta pantaloni de "trening" ... Vorba cantecului : "Mi-o dat unu' un kil de tuica sa-i dau mandra cu imprumut./ Ca oricum eram prea manga si n-as fi putut s-o.." ( Fara Zahar )
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Smile)))))))))
Am ras de ma doare burta.
Pe spate cred ca era usor sa desfaci amortizoarele din surubri si arcurile ies fara presa.
Masina saltata de spate, puse capre, puntea fortata putin in jos si.....
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
...".Eu cred ca matali vrei sa ma faci sa-mi cumpar si capri...acuma. Unde boala sa le mai tin si pi aistea, dupa ce-mi "satisfac trebuintile" ca stau la etajul sase intr-un bloc majoritar de intelectuali etilisti....Sigur ma trezesc cu reclamatii la SPP-ul animalelor si iau si bataie di la nevasta, ca-i paste budigaii pusi frumos,la uscat, pi suport ".....Acum, fara gluma...ai mare dreptate, da... toata viata mea am tanjit dupa o presa de arcuri ( ca taica-miu, nu mi-o luat cand eram mic si aveam Dacia 1100) si acuma daca tot am gasit, la numai 38 de lei setul, nu m-am mai putut abtine....Tot vorba aceluiasi cantecului: " Domnu' Niki ma imbie cu un kil de tuica buna / Ca sa-l las sa-mi ia mandruta sa o duca pana-n sura. / Mandra mea nu s-ar fi dus fiindca tine mult la mine / Da' cand o gustat din tuica nu s-o mai putut abtine... " ( Fara Zahar )
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
”intelectuali etiliști” SmileSmileSmileSmile Fainã, asta, dar cred cã e involuntarã, ai vrut zice ”elitiști”...
Presa aia de 35 e posibil sã te dezamãgeascã și sã faci treabã mai bunã cum zice Edy...iar Fãrã Zahãr e niște bãeț tari!
NB
Se zice ”treling”.
Skip ads

  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Ei si dumneata, acuma..." ordine, ordonante, pai tot aia e " vorba colonelului de securitate din opera lui Preda.... (Treling - treiling ) este folosit cu precadere in "sferele inalte" ale posesorilor de BMW-uri , Passate si Haudi pana-n 150.000 de km. cumparate de la batranici "pioase"...nu pot sa ma compar cu ei.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@bibu16v sa sti ca si presa aia de 50 lei isi face treaba, te chinui putin cu ea dar ......merge Very Happy
  • ITosca

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2005 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2018

  • Mesaj Privat
...Am reusit de-am schimbat tamponul cu pricina - pe un site german, am vazut ca-i zic aia, amortizor soc, suprasarcina...oauuu - Presa nu mi-a fost de folos ( fiind prea lung filetul) pentru ca atunci cand comprimam arcul prin strangere, surubul, se bloca in caroserie..Puteam sa mai tai din el...dar mi-a fost mila sa-l "maltratez" si am recurs la metoda lui @taxi43edy. Panarama ai de tampon, nu sedea la locul dumisale, din cauza ca avea extremitatea elastica de fixare rupta. Am inlocuit-o cu una din setul cumparat si acum, straluceste printre spirele arcului, ca un dinte galben, de aur in gura, unui gabor.... Pe cealalta, care sadea cuviincioasa la locul ei, am lasat-o in pace, sa-si faca treaba in continuare ( acuma, sincer nici nu prea mai aveam chef de surubareala si mi se facuse un dor, ca de mama, de berea pusa la rece in frigider ) https://i.imgur.com/K12F0Ps.png
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR