Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
Solutie
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
După un drum nu foarte lung în care am călcat o un pic cum nu prea mai văzuse în ultima perioada, a urmat o staționare de 2 zile.
La plecare, am dat cheie, a pornit din prima dar imediat a început să tremure urat motorul, vibra schimbătorul de viteze, mergea întrerupt. Am plecat de pe loc, am mers 10 m și mi a apărut imediat mașina cu cheia și apoi martor motor. Am luat contact, am repornit și surpriză, motorul funcționa în parametri.
Pe drumul de întoarcere către casa, motorul a mers impecabil. Ulterior am pus tester și a ieșit p0300 cu p0304, eroare pe cilindrul 4.
Am șters eroarea, nu a mai apărut, azi dimineața a pornit și a mers ok.
Bujii schimbate cu 10 000 km în urmă.
Va întreb dacă e posibil ca acest rateu pe cilindrul 4 sa aibă altă cauza decat bobina.
Z14xep, 217 000, nu consumă ulei, bobina, sonde, debitmetru originale.



MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z14XEP

CODURI EROARE: P0300

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 4,275
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Așa, ca speculație, suspectez o problemă pe la aprindere(bujii, chiar dacă relativ noi, în funcție de proveniență, au mai fost probleme; fișe, bobină, poate o pierdere de curent prin izolație). Momentan, nu cred că e motiv de îngrijorare, dar dacă se repetă, trebuie investigat mai în amănunt...
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bibu16v, mulțumesc pentru feedback.
Bujiile sunt GM, au un an și ceva de serviciu, nu cred ca ele au fost cauza. Un prieten mecanic a presupus ca ar putea fi ceva gunoi/mizerie care s ar fi interpus pe acolo din cauză că am forjat o anterior. Sau bobina. Doar că, dacă e bobina, ar trebui să mai facă figuri dimineața, la prima pornire, ceea ce nu s a întâmplat până acum, norocul meu.
Am înțeles totuși ca bobina, sondele de oxigen, diverși senzori, debitmetru sunt garantate un nr de km, după care apar probleme/ decalibrare.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Skip Ads 60 min (0/3)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR