Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ADinica485

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2020

  • Mesaj Privat
pentru cine vrea sa schimbe rulmentul HK08122RS 8mm interior x 12 mm exterior x12mm inaltime
  • georgica92

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
A reușit cineva sa schimbe rulmentul acela cu ace din clapeta? Pe acolo intra ulei, are o protecție de silicon ce se uzeazã în timp și scãpa ulei în clapeta. Eu am încercat sa-l scot dar l-am fãcut praf și am abandonat.
Problema pe partea electronica care este? La mine se oprește urat în special când e motorul cald. Din op com dacã ii dau test se oprește normal dar din cheie nu. Dacã a reușit cineva sa recondiționeze partea electronica și ma poate ajuta și pe mine as fi recunoscãtor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Tu ai citit ceva pe-acilea? Sau vrei sã citim noi și sã-ți facem un rezumat?! Știi ce e ãla un tutorial?!
Dacã e prea greu, mergi la mecanic, zic...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuia sã înlocuiești numai simering, extras bucatele cel vechi și pus bine fixat și etanșat altul nou, scule și piese existã astãzi. Nu tot ce vezi pe YouTube sau Facebook este ok, majoritatea sunt tâmpenii fãcute de minitehnicus. Rulmentul cu role-ace de regulã nu are nimic, uleiul chiar așa contaminat nu produce uzura, turații și forțe mari nu sunt acolo.
Electronicã scapã de obicei, motorașul se desface și se curãțã, periile carbon nu sunt fãcute sã calce pe un rotor in imersie cu ulei.
  • georgica92

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2012

  • Mesaj Privat
bibu16v daca nu ai inteles ce am intrebat, nu imi mai raspunde si gata. Comentariu tau nu isi are rostul.
Pentru domnul DanCuciureanu, problema cu uleiul o rezolvasem in trecut prin adaugarea unui o-ring pe ax. Trepidatiile la oprire insa nu au disparut dar s-au diminuat si de aceea eu suspectam ca ar fi ceva stricat pe placa din cauza uleiului ajuns acolo in trecut. M-am uitat la clapeta cum lucreaza cand iau contactul si nu se inchide perfect din prima, are o ezitare de cateva ms. Voi desface si motorasul sa-l curat in interior deoarece nu am facut asta, doar am bagat spray de curatat in el cat am putut.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR