Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Tudor 63

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra A 17 DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2017

  • Mesaj Privat
salut
pentru deleted-112870.
in afara de garnitura de chiuloasa pe care obligatoriu trebuia schimbata cum ai procrdat cu chiuloasa ?
ai dus-o la rectificat sau ai cumparat alta ?
multumesc
Skip Ads 60 min (0/3)

  • ACucerzan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am un opel astra j 2011 1.7cdti A17DTR, la rece porneste bine, 800 rpm la pornire dupa vreo 10 sec urca la 1100 rpm iar apoi in mers dupa ce se incalzeste motorul incepe sa piarda putere, merge in suturi, intrerupt si chiar moare foarte des. Aveti vreo idee ce ar putea fi? Multumesc anticipat!
  • vaceamihaininel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Sunt nou pe forum si sper ca postez unde trebuie. De ceva vreme astra j 1.7 dtj daca o las la relanti apre code 84 si se tureaza la 1000 ture si nu mai trage. Daca pun piciorul pe frana turatia revine la 800 de ture. Poate cineva sa explice lucrul asta? Si daca vreau sa o opresc rotesc de cheie si masina mai functioneaza 2 secunde
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, la fel ca și multi alții de aici, sunt posesor al unui Opel căruia nu ii dau de cap deloc. Mai exact este vorba de un Astra J Sport Tourer an 2013, motor 1.7 CDTI, cod DTS, 96KW, 131cp. Am mașina de 4 ani de zile, și în fiecare an o apuca dracii, mai exact la un moment dat incepe sa se audă un zgomot dinspre ansamblu motor, cel mai probabil zona rampa injecție, pompa de înaltă, ceva de genul unui Hîrrrr Hîrrr Hîrrr care se repeta constant, mașina începe sa se innece la turație mica și nu oferă puterea cum ar trebui, după care întra în limp mode sau safe mode cum vreți sa ii spuneți. Adică nu mai trage, se tureaza la maxim 3000 de ture, și dispare acel sunet Hîrrî-itul. Acum după 4 ani de chinuri tot nu i-am dat de cap, am pus injectoare noi, regulatoare am schimbat vreo 5, supapa de suprapresiune de pe rampa înlocuită, senzorul care citește presiunea în rampa inlocuit( luat din dezmembrări) rezervorul l-am demontat pana acum de doua ori, prima data sa verific de depuneri de span de la pompa de înaltă ori apa sau alte corpuri străine, nu am găsit niciodată nimic, iar a doua oara pentru a verifica dacă pompa din rezervor funcționează corect, a fost demonatata, curățată, pusa pe direct la o baterie și am urmărit sa vedem dacă funcționează cu intermitente, și cam ce debit are, orientativ, pentru ca nu aveam atunci niște valori omologate, între timp am găsit ceva. Funcționa pompa normal, sau cel puțin asa am concluzionat atunci, culmea e ca la câteva luni de la aceasta operațiune a început sa se audă un bâzâit din zona ei, iar acum în prezent mașina iar este în safe mode, urmând sa înlocuiesc pompa cu una din dezmembrări originala, pe motiv ca ce am găsit pe piața nou ar fi foarte proaste, părerea mecanicului meu. Furtunele au fost verificate, nu trage aer fals pe nicăieri, motorina am trecut de la Rompetrol efix la Omv cea aditivata, tot asa la sugestia mecanicului, nu mai știu ce sa ii fac. Codurile de eroare sunt legate de presiune mare în rampa de injecție, la unele teste în mers mi-a oprit chiar motorul, de doua ori. P0080, P0089 codurile care îmi dau de 4 ani coșmaruri. Iar când mi-a oprit motorul în mers am avut P 228A P228C. Dacă ați trecut prin asa ceva și aveți vreo ideea despre ca ar putea fi, aștept cu mare nerăbdare sugestii. Menționez ca mecanicul meu este Tavi, băiatul cu Opel Scanner din Bucuresti, poate unii dintre voi îl știți, multora reușind din ce am citit pe aici sa va rezolve problemele. Mie încă nu din păcate.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,763
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Câți km ai făcut în cei 4 ani de când ai probleme?
Deși problemele par a fi pe zona de alimentare, eu te întreb dacă ai făcut un test de compresie.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut, nu am făcut test de compresie niciodată, în 4 ani am acum aproape 60.000 km, mașina are perioade când merge bine, mers pe autostrada 160-170km/h, depășiri la 3500-3700 de turații, mers pe la munte urcat cu ea plina, pana când o apuca dracii și nu mai vrea.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Mașina nu pornește greu, niciodată nu am avut problema asta indiferent de temperatura de afara, sau sa se oprească în mers (doar în teste când o urmăresc împreună cu mecanicul pe laptop la parametrii) de multe ori am schimbat regulatorul de presiune, i sa făcut acestuia o adaptare, după care o perioada mașina a mers bine, iar mai apoi din nou ceva se întâmplă și regulatorul se da peste cap. Eu locuiesc în Constanța și aici nu am nici pe nimeni cu un soft din care sa pot face adaptarea regulatorului, trebuie sa vin mereu la București
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Totodată, mi s-a întamplat de multe ori ca mașina sa între în safe mode, sa o opresc sa aștept 10-15 min iar când o pornesc sa dispară acel mesaj cu service vehicule soon și sa meargă normal ( normal însemnând sa merg cu ea pana în 3000 de turații și sa nu o accelerez brusc)
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Și mi se pare ca miros foarte urat gazele de la esapament, adică nu poți sta cu un geam deschis sau pe lângă mașina, e un miros greu, nu tot timpul
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Buna, colegi. Ce ati rezolvat pana la urma? Am un opel astra j 2010, A17DTR. De ceva timp cand o pornesc si doresc sa plec atunci cu ea de pe loc si o accelerez smuceste, nu trage, si daca o opresc se scutura motorul rau. Dupa ce ajunge apa la 90 grade, nu mai face asa. Am facut de doua ori diagnoza si imi da urmatoarele erori, aceleasi de doua ori dupa ce prima data le’am sters si am curatat Egr+ MAF care era plin de calamina. Egr’ul spre surprinderea mea nu a fost asa.

P0101 Mass Air Flow (MAF) Sensor performance
P0404 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Open position performance
P2003 DPF Soot Accumulation
P0409 EGR Position sensor performance
P2262 Turbocharger Boost System Performance
Nu stiu acum ce sa’i mai fac, sa fie dus egr’ul? Cineva mi’a propus sa’l anulez.. Daca aveti idei, va rog sa ma ajutati. Multumesc frumos.
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut, in caz ca e necesar cuiva, am schimbat egr’ul. Nou nout, original. Nu am mai avut niciun fel de problema.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR