Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, mi-a reaparut o problema "veche"din iarna/ primavara trecuta. Masina merge aproape perfect, mici figuri rar la relantiv datorita variatorului de presiune (sau cum ii zice) de pe pompa de injectie cand rar mai oscileaza la relantiv.... Din ce mi-a zis Adam cand am luat-o nu prea are rost sa il schimb, e o problema comuna la Astra H, pun un aftermarket si o sa ma tina mai probabil mai putin decat va tine asta.... Asta a fost acu 6 ani + aproape 7, de at e tot ok. In fine, revenind la problema principala. De cand a dat frigul, temperaturi de sub 7-8 gC dimineata masina imi face urmatoarea figura:
porneste la sfert de cheie,
moare dupa cateva secunde
chiar daca o tin turata cateva minute intre 1-2000 rpm dupa ce las acceleratia moare, la fel si daca e in miscare
dupa porneste greu la automat
nu mai face figuri deloc toata ziua pana a doua zi sau la urmatoarea pornire lunga de mai mult de 12h
Am fost cu ea in service in primavara dar pana cand am fost programat a dat caldura si la temperaturi ambientale mai mari de 7-8g nu mai face.
Pe tester am pus-o nu da nici o eroare. O sa o pun si la prima cheie eventual sa vad dimineata sau dupa o pornire lunga.
Multumesc de raspunsuri.


MODEL: Astra 2009

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip Ads 60 min (0/3)

  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina ieri la Adam in Cluj pe str Lombului. A rezolvat rapid problema, a inlocuit filtrul de combustibil+carcasa cu un filtru si carcasa universala. Azi dimineață masina a pornit perfect, a tinut pornirea si nici nu se mai aude sunetul de "bulbuci" sunet care nu credeam sa aiba vreo legătură cu pornirea, mai degrabă crezand ca e de la vreo curea, rulmen sau rola slabita. Cica la Astra H carcasa filtrului diesel e problematica, cu timpul se creeaza pori prin care trage aer fals.
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
TINE MINTE,!baietii din lomb sunt specializati in opel,,, orice defect...vin din mai multe orase la ei,si toti merg multumiti!
cand zic asta stiu cazuri la care alte firme nu putea sa gaseasca defectul...ei da,,,,bravo lor!
a nu se considera reclama dar este adevarul,pur!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, știam de ei, știu că sunt ok. Nu e prima data cand merg la ei.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, La ce pret ai ajuns cu totul?
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ieftin, 160 lei dar cred ca aici a intrat si constatarea pe langa piesa in sine si manoperă.
  • Cristiano19754

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Deva
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Buna seara,exact aceeasi problema o intimpin si eu la un Opel Vectra c diesel af 2002,cod motor y20dth,oare si la Vectra tot filtrul de motorina si carcasa trebuie inlocuite?sau sunt si alte cauze
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR