Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MadDeVille

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut vreau să vă cer părerea într-o mică problemă apărută la masina mea. Detin un Opel Astra H 1.4 Z14XEP an fabricatie 2010. Masina în prezent are 155000 km iar eu am luat-o acum 2 ani si jumătate la 90000 km. În primul an după cam 20000 km făcuti de mine, am început să văd că îmi consumă ulei. Pe la 115000 km am pus o instalatie GPL pe masină si am văzut că a început să consume mai mult ulei. Până acum am făcut cam 40000 km pe gaz si mi s-a zis că e normal să îmi consume ceva ulei. Problema a apărut cam în ultimii 8000 km când se vede clar diferenta la fiecare 1000 km pe jojă cam câte 2 unităti iar eu când completez pun 3-400 ml, apoi alti 1000 km alt ulei adăugat. Nu înteleg chiar trebuie să consume asa de mult? Si mai sunt si niste pete uleioase în zona motorului. Las poze mai jos. Ce pot să fac? E distrusă vreo garnitură sau ce, că ... ca si multi dintre voi nu prea le am cu mecanica?

Skip Ads 60 min (0/3)

  • MadDeVille

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Uita-ti inca 2 poze ,,uleioase". Una este de la scurgerea de ulei. La mine s-a tot distrus filetul la baie si am schimbat cam 2 suruburi.
Pe langa asta pare sa curga ulei cu ce sa il sigilez.

  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut, trebuie sa segmentezi motorul e clar...Eu am cumpărat din Germania un Astra h 1.4 z14xep și când am ajuns acasă mai aveam un litru în motor. Imediat am desfăcut tot motorul și l.am reparat. Acum merge ceas, nu mai consuma nici gram... Spor la treabă.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Vezi că șurubul de la baie nu este original, ia.ti unul costa in jur de 20 de lei, are garnitura de cupru și nu.l mai strânge prea tare că o sa strici filetul de tot. Asigura.te că nu pierzi ulei pe la bușoane că sa elimini lucru asta.daca tot consuma trebuie sa segmentezi motorul.
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Y17DT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2016

  • Mesaj Privat
in legatura cu km,cred ca realizezi ca a avut cu 100000 mai mult cand ai cumparat-o.acelasi lucru l-am patit si eu masina din 2009 arata 90000 in bord ,real erau 210000.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Nu, km sunt reali, 160000 numai că motorul a fost forjat fara să facă revizii la timp.
  • MadDeVille

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
In acest moment motorul este desfacut pentru schimbarea segmentilor si garniturile simeringilor astea sunt piesele care am inteles ca ar consuma ulei. Am luat si kitul de distributie complet. La demontare tachetii erau buni deci se pare ca zgomotele tip diesel sunt de la distributia pe lant care cand am tras efectiv de el se intindea foarte mult. Mecanicul a zis ca dupa asta nu va mai consuma ulei si va disparea zgomotul de diesel. Acum astept sa vad cum se comporta cand e gata.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Da, o sa meargă bine, spune-i la mecanic sa.ti schimbe și cuzinetii, că sa ai o presiune a uleiului foarte buna. Sa aibă grijă la garnituri distribuție și baie de ulei sa de-a cu silicon la îmbinări între chiuloasă și bloc și la fel la baie între capac distribuție și bloc, altfel o sa piardă ulei pe.acolo. ai grija de ulei de.acum in colo sa bagi numai 10w40 gm original Opel așa zice autodata pt acest motor. Sa nu mai asculți la alții sa bagi altceva.
  • iulian b

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Sa nu uiți de cuzineti, costa 70 de lei kolbelsmidth, i-ai și punei că sunt foarte importanți, chiar daca mecanicul zice că sunt buni aia vechi.
  • AMandache

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2017

  • Mesaj Privat
si eu sunt nefericitul posesor al uni astra h z14xep. masina din 2008 luat la 82 000 km ,acum 165 000km. de cuarnd am problema asta cu uleiul, eu de cand am luat masina am pus gpl pe ea un tomasetto cu stag 4...fara sa am vreo problema in acesti 80 000 facuti ,reviziile facute la 10 000 km si la gaz si si la masina, pe scurt masina foarte intretinuta .,..recent ,adica duminica mi sa rupt cureaua de accseorii ,asta ca o paranteza ,mi a aprins martorul de baterie si apa in bord ,am mai mers cu ea vreo 5 /7 km eram in afara bucurestiului ,am oprit o am chemat echipa din bucuresti si ams chimbat cureaua la fata locului, dar intre timp am observat un zgomat de lant la pornire ,m am gandit ca e ditributia... A doua zi ,luni , am fost sa fac revizia la cei 10 000 km. unde cu stupoare baietii de acollo,carora le am zis de acel zgomot de lant , mi au zis ca aveam de act 1 l de ulei in motor si ca au complectat ei cu 2 l de ulei si din cauza aia aveam acel zgomot ca nu aveam ulei in motor. Nu am mai facut revizia ... mi sa propus sa merg 1000km asa si sa vedem dupa aceea iar nivelul de ulei dupa care sa schimb 5w30 cu 10w40 si sa veedm ce se intampa. Durerea mea mare este in felul urmator...sa luat in calcul segmentarea motorului dar sefu de acolo i a zis ca imi face segmentare dar dupa 30 000 km o sa patesc la fel! why ? ce e de facut in cazul asta ? mie pana acum masina nu mi a facut nici o boacana , nu am pata de ulei ,totul este uscat nu scoate fum negreu saau ceva ...pur si simplu arun masina asta la gunoi ? ce ma sfatuiti ?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • nolob

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
MadDeVille, spune te rog cit te-a costat treaba.
  • AMandache

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Ne dai și noua un răspuns ca ma interesează aspectul asta cu zgomotul diesel ai prețul per total


MadDeVille a scris:In acest moment motorul este desfacut pentru schimbarea segmentilor si garniturile simeringilor astea sunt piesele care am inteles ca ar consuma ulei. Am luat si kitul de distributie complet. La demontare tachetii erau buni deci se pare ca zgomotele tip diesel sunt de la distributia pe lant care cand am tras efectiv de el se intindea foarte mult. Mecanicul a zis ca dupa asta nu va mai consuma ulei si va disparea zgomotul de diesel. Acum astept sa vad cum se comporta cand e gata.

  • MadDeVille

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Da ... teroare ... motorul a iesit foarte bine nu mai are niciun fel de scurgere pe la garnituri zgomotul de diesel nu a dispărut in totalitate. Mecanicul a zis ca asa trebuie sa se auda ca e distributia pe lant. Bine ca am schimbat distributia ... lantul era foarte slab si lovea efectiv de capacul motor... cred ca de acolo si zgomotul puternic.. a lasat o urma de lant de aproape 20 cm pe interiorul capacului in zona contra patinei. Poate pe viitor o sa schimb si tachetii sa vad daca zgomotul de diesel dispare complet ... toata treaba a costat 1500 lei piesele si 500 manopera mecanicului (ps cei 1500 de lei sunt defapt 2300 lei dar mecanicul a avut el o reducere la piese ca lua des de la acel depozit si m-a avantajat destul de bine). Momentan motorul e perfect curat in interior, uleiul pe joja a impecabil (inainte era negru). ca si piese am schimbat distributia (lant, intinzator, patina, contra patina, si cele 2 roti dintate), segmentii pistoanelor, garniturile simeringilor pentru etansare, si toate, toate garniturile motorului de la admisie, evacuare, pompa de apă, etc. deci piesele astea cam 2300 lei.
A trecut aproape o saptamana de la reparatie si am facut peste 800 km din care primii 2-300 numai pe benzina ca asa a zis mecanicul apoi a trecut-o si pe gpl. Motorul merge perfect nu are erori sau ale surprize.
  • AMandache

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mi se pare foarte bun prețul. Mie mi-au zis ca ma costa segmentarea fără distribuție peste 3000 de lei... Unde ai făcut operațiunea dacă se poate?
  • MadDeVille

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z14XEP din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu am facut-o la service ca si mie mi-au cerut pentru tot ce am scris 5800 lei cu manopera cu tot, am facut-o la un ,,prieten,, care imi repara tot ce se ma strica pe la masina si imi face toate schimburile. Poate de asta mi-a luat asa putin pe manopera. Reparatia s-a desfasurat la el acasa. cauta bine acolo de unde esti tu ca sigur vei gasi un mecanic care sa nu te rupa la bani
  • frank81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Salut! M-am pricopsit recent cu un Astra H din 2009 cu motor de 1,4. I-am facut distributia, am schimbat egr-ul si garniturile de la capac culbutori si la baia de ulei pentru ca erau niste scurgeri de ulei pe acolo. I-am pus ulei 5w 30 gm si dupa vreo 300 km am constatat ca mi-a consumat peste 1 litru de ulei. Am dus-o inapoi la service si mi-au zis ca cel mai probabil ar trebui facuta o segmentare, dar inainte de asta sa incercam cu un ulei de vascozitate mai mare, asa ca mi-au pus baietii ulei 15w 40 de la mobil. Am mers cu ea apoi vreo 250 km, si am verificat din nou nivelul de ulei, si la fel ca inainte am fost la minim cu nivelul de ulei deci mi-a consumat tot cam 1 litru de ulei... Am mai dus-o apoi si la alt mecanic, care mi-a sugerat sa schimb capacul culbutori ca este acolo o supapa ce se defecteaza si atunci consuma mult ulei... Am vorbit cu fosta proprietara sa imi spuna daca la ea a consumat ulei, si mi-a zis ca nu s-a adaugat in ultimele 6 luni ulei la masina, si ca ea a afacut cam 2-3000 km in acest interval ce-i drept majoritatea in oras la si de la serviciu.
Inainte sa cumpar masina am dus-o la verificat la un mecanic si atunci la cald, a avut nivelul de ulei pe la un sfert la scala de pe joja, insa era foarte negru din ce mi-a zis mecanicul... asa ca de aici as trage concluzia ca intr-adevar fosta proprietara nu prea a adaugat ulei in ultima vreme. Ce mi-a mai zis, ca in urma cu doi ani cand a adus masina de afara, a dus-o la un mecanic si ca i-ar fi facut acesta segmentare... ca sa poata inmatricula masina... aici nu sunt foarte convins ca asa si este, mi-a zis ca a costat-o 2500 lei... ceea ce mi se pare putin pentru o segmentare...

Ce ar mai fi de mentionat, e faptul ca mie imi place sa conduc mai sport si merg cu ea constant la turatii cuprinse intre 3000 si 4000, iar din ce am mai citit aici pe forum si asta poate influenta consumul de ulei. Acuma incerc sa merg cu ea in regim de 2000 - 2500 de ture sa vad daca e vreo schimbare...

Cum as putea verifica daca intr-adevar e de vina supapa de la capacul culbutori pentru acest consum ridicat de ulei sau daca e datorita motorului/segmentilor uzati? Intr-o segmentare nu m-as baga, ca nu prea merita investiti inca 5000 lei in masina cat mi-au zis ca m-ar costa reparatia si nici macar atunci nu as avea garantia ca s-ar rezolva problema, dar o inlocuire de capac culbutori pe la 1200 lei as accepta sa fac daca as sti 100% ca asta e problema si s-ar rezolva cu acest consum enorm de ulei de aproximativ jumate de litru la 100 km.
  • Marius70

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Deva
  • Masina: Astra Z14KEP din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Am aceeasi masina si aceleasi probleme cu consumul de ulei(consuma enorm),am segmentat motorul,am sch.semeringurile la supape,rectificat chiulasa si tot asa face,nu stiu ce sa ii mai fac.
  • frank81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Din ce ma-m mai documentat, are majoritatea simptomelor date de defectiunea supapei pcv... dar nu am gasit nicaieri sa scrie cineva cat e consumul de ulei in cazul in care e defecta supapa aceasta. Trebuie sa gasesc aici in oras un mecanic care sa testeze daca aceasta supapa e defecta sau nu. Din pacate nu se vinde separat, si trebuie luat capac complet. La un magazin, unde am intrebat ziceau ca e 1450 lei capacul culbutori original si vreo 900 after market... deci nu la-s schimba daca nu e cazul, doar asa ca a zis un mecanic ca asta poate fi problema...
@Marius70 tu ai verificat aceasta supapa daca nu e cumva defecta?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,159
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se gasesc kit-uri de reparatie contin membrana ,arcul si capacul ca se rup urechile la demontare,verifica si pentru codul tau de motor la 1.6 este sigur.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am găsit supapa PCV,dar omul care o vinde, a spus că motorul meu z14xep(Astra h), nu are PCV. Dacă cineva a desfăcut capacul, îl rog să îmi spună și mie dacă există acolo această supapă. Mulțumesc
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR