Nu vreau sa cumpar stopu cu totul deoarece efoarte bun..sunt stopuri care costa foarte mult..o sa incerc o improvizatie cu o bucata de cauciuc
CSebesan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2021
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Daca tot am venit cu info, sa o facem pana la capat. Am facut poze cu acel plastic protectie apa si fara. Momentan la mine nu prins astept sa-mi vina niste cleme de plastic.
Atentie cand se scoate acep plastic, are 4 prinderi doua deasupra care se vad si doua mascate. Acele prinderi sigur se vor rupe.
dupa ce se scoate acel plastic veti gasi 4 capace, doua pe st. si doua pe dr. acele doua perechi de capace trebuiesc curatate si lipite. Clemele de plastic care sunt in poza 6 le-am gasit in Anglia pe ebay (2buc 75lei). in pozele 3 si 4 sunt prinderile mascate, iar acea prindere o vedeti in poza 5.
daca sunt nelamuriri... astept intrebari







- bibu16v
- *******
- 7,317 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,317
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
În altã ordine de idei, dacã acel ”panou deflector de apã” cu tot calimandrosul aferent este ”soluția tehnicã” a capetelor luminate dela Opel ptr prevenirea infiltrãrii apei în mașinã(portbagaj), atunci nu mai nicio mirare cã Opelul a fost scos la mezat de boss GM! Zici cã e ”gânditã” de Dorel ca sã dea de lucru la alți dorei.
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
Pana imi vin clemele am astupat gaurile cu scoci. Puteam pune un capacel lipit cu silicon si rezolvam problema, dar asta e bataie de joc. Intentionez sa vand masina si vreau sa-mi bat joc de cine o cumpara.
- bibu16v
- *******
- 7,317 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,317
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
da, se pot gasii solutii, dar sunt improvizatii. Inseamna sa facem o romaneasca, iar eu nu sunt de acord cu solutiile gasite de romani care sunt mai destepti decat restul lumii
- bibu16v
- *******
- 7,317 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,317
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
PS
Lipirea acelor capace/dopuri(poza 2) cam cum se cheamã, în termenii tãi? Cã producãtorul nu le-a lipit. Oare de ce?