Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • iandre2006

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • ASuditu197

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu tot un Z18XE si am schimbat senzor ax cu came, vibrochen si a mers ok vreo 2 luni, iar acum cand accelerez mai tare incepe sa imi mearga in 3, ca si erori incepe sa imi dea pe clindrul 2, debitmetru, si inca vreo 3-4 care nu le-am retinut..majoritatea mi-au spus ca e de la bobina/bujii altii debitmetru..am incrrcat cu bobina, dar degeaba, bujii la fel..si ma gandesc ca ar fii ECU din cauza ca senzorul de la ax-ul cu came era mancat si facea masa si ma gandesc sa nu fii busit ceva la ECU, te-ai intampinat cumva cu problema asta?
  • iandre2006

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2016

  • Mesaj Privat
99% ecu dar nu il afecteaza senzorul axa cu came.daca il faci la fel ca mine o sa ai alta masina.
  • ASuditu197

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Unde as putea reconditiona ECU? Am inteles ca misfier pe cilindrul 2 nu e din ECU ci din motor...nu prea stiu ce sa mai cred..
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,009
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi poti face un test de compresie sa vezi ce e la cilindrul 2
  • iandre2006

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2016

  • Mesaj Privat
[quote="ASuditu197"]Unde as putea reconditiona ECU? Am inteles ca misfier pe cilindrul 2 nu e din ECU ci din motor...nu prea stiu ce sa mai cred..[/quote
ai pm.
  • Trambu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
salut, imi poti spune exact ce pasta decapanta si aliaj lipit folosesti am incercat cu ceva variante si se lipeste foarte greu pe partea dinspre mufa
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Stiti cumva domnul Dan din Iasi,se ocupa de ECU?incerc sa dau de el prin tel,mesaj si nu reusesc
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
iandre2006 a scris:Salut,

am scapat in sfarsit de toate problemele legate de functionarea masinii.Marea problema a acestor masini 2001,2002 chiar si2003 este acest infam ECU.Fac acest post in speranta ca va ajuta si pe altii sa nu faca aceleasi greseli si anume sa schimbi foarte multe piese costisitoare(sonde lambda,debitmetru,senzor volanta,senzor ax cu came,bobina) si masina sa mearga la fel sau chiar mai rau.Solutia este refacerea tuturor contactelor din ECU si chiar daca la prima vedere poate fi destul de costisitor este mult mai ieftin decat sa schimbi toate piesele enumerate mai sus.Am atasat niste poze facute in timpul acestei operatiuni.


salutare, am o zafira z1,8xe 2002 manuala, de o saptamana i-am facut motorul segmenti, supapape, oringuri, curatat pistoane camasi, cuzineti, chiulasa, tot ca nou, dupa ce am luat-o de la mecanic imi da martor motor in bord miss fire cilindrul 4, si cand citeste temperatura de la apa si este indicata in bord prin ceasul din stanga ramane aprins in bord doar martorul motor de la miss fire, cand indicatorul temperaturii apei se duce la 0 staga jos, se aprinde dreptunghiul cu stea in mijloc si pornesc ventilatoarele de pe radiatiatoare, dureaza cateva secunde uneori si 2-3 minute si apoi temperatura se ridica de exemplu 60 si martorul din bord cel dreptunghiular cu steluta dispare si se opresc si ventilatoarele, asta face cum vine ei in mers sau pe loc,...tot in mers in a doua sau a treia ,uneori trage de nu-i adevarat si alteori zici ca merge in 3 pistoane, senzorul de temperatura apa a fost schimbat cu unul nou si tot asa face...vorbind cu meseriasul imi spune ca dupa ce a umblat in motor si ce a facut el acolo, sigur problema nu e de acolo, imi spune ca poate fi calculatorul de ventilatoare care poate nu comunica cu calc motor ecu, sau contacte imperfecte, altcineva spune ca poate fi din calc motor ecu si trebuie reparat...vazand acest post am rugamintea daca se poate sa imi spuneti cam ce pret are lucrarea de mai sus re refacut lipiturile si traseele din ecu si daca aceasta ar fi rezolvarea aproximativa , caci imi dau seama ca poate diverse cauze...
totusi am auzit cativa posesori de z18xe ca aceasta ar fi buba lor...rezolvabila...
multumesc anticipat de raspuns, stima , si numai drumuri bune!
  • vatti1974

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara.
ECU e de vina la Astra Bertone Cabrio cu Z18XE din 2002 Question
Daca OPDATA test pedala e OK precum si deschidera clapetei de acceleratie e OK,,, daaar din peda, Exclamation clapetea mi se deschide doar putin si moare innecat la 2500 de ture. erori P1500 si P1555
  • MDinca

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut ..cum ai realizat lipiturile..ce solutie ai folosit? Cum ai scapat de gelul ala?
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
mdinca@!
important!
indepartezi gelul cu un ac,,sau vezi si daca poti cu penseta
se pune lita si lipesti cu ciocanul de lipit cu varf ascutit
izolezi firele lipite ,fata de celelalte cu putin silicon ptr a nu vibra si a face scurt @@@@
sper sa te descurci!
nu incerca sa lipesti vechile fire,, ca nu o sa reusesti! sunt fire argintate..eu nu am reusit, am folosit lita!
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR