Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Sper sa va fie de folos, daca nu imi puteti scrie la sectiunea de comment sau aici si o sa va raspund in cel mai scurt timp


Skip ads

  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Pai si ce legatura are degivrarea cu DPF-ul?
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pentru Astra J cum se poate face? pe insignia pare simplu ca ai tweeter-ul in coltul usii, dar la astra e altfel....
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
În momentul regenerãrii, calculatorul mașinii pornește degivrare deoarece are nevoie de mai multe turații pentru a creste temperatura din DPF de la vreo 350 de grade pana pe la 6-700 de grade și astfel montand acel LED vei observa când are loc o regenerare și nu vei opri motorul lãsând calculatorul mașinii sã-și facã treaba pana la capat
Skip ads

  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Virinel a scris:pentru Astra J cum se poate face? pe insignia pare simplu ca ai tweeter-ul in coltul usii, dar la astra e altfel....
trebuie sa desfaci locul unde ajung firele la oglinda și sa legi ledul la firele ce ajung la încãlzirea ei. Dacã nu ești sigur, poți sa desfaci oglinga și sa vezi ce culoare au firele care vin prinse de ea, apoi sa desfaci ușa și sa urmãrești traseul firelor, iar mai departe poți sa desfaci puțin izolația firelor respective și sa lipești ledul, dar mare atenție sa ai led rezistent cu rezistenta la 12V
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ma gandeam eu ca asta ar fi explicatia. Multumesc de raspuns!
In bord nu se aprinde nici un martor ope care sa-l corelezi cu turatia ridicata? Solutia ta este foarte ok pana la un punct Iarna cum functioneaza? Adica ce se intampla cand intra in regenerare si tu crezi ca ai uitat degivrarea deschisa. Ce se intampla cand dai off din buton la degivrare?
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Dacã ai degivrare pornitã, ledul se aprinde și dacã ai noroc sa înceapã regenerare nu o sa ști, dar în momentul în dai oprești degivrare din buton și filtrul se regenereazã ledul va continua sa stea aprins pânã se termina regenerare. Multe persoane au montat acest led și unii chiar au plãtit între 50 și 100 de lei sa li se monteze așa ceva pe mașinã, în special pe modele Insignia care au o mare problema cu un oring la pompa de ulei din cauza regenerãrii "ratate"!
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare

Ce legatura, in mod direct, are oringul pompei de ulei cu regenerarile ratate?

O seara buna
Skip ads

  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Despre #regenerare https://m.facebook.com/group...=1893648040955643

#oring Despre oring #oring
Observ cã foarte multã lume vine pe grup ºi nu ºtie despre minunatã garnitura denumitã ºi în termeni populari o-ring/simering, aºa cã m-am decis sã scriu o postarea despre el ºi ce anume se întâmplã.

Probleme Insignia – Oring (Ce este? /Ce se întâmplã? /Detalii)
#Despre O-ring – oringul este un simering poziþionat în interiorul bãii ce face legãtura cu pompa de ulei.
#Probleme cu oringul (simeringul) (cum? /de ce?)
Odatã cu trecerea anilor acest simering îºi pierde proprietãþile (elasticitatea) ºi se întãreºte (devine casant)
De ce devine casant? Ei bine la Insignia poziþionarea filtrului de particule se afla în apropierea bãii de ulei ºi foarte aproape de acest simering. Filtrul de particule emana o imensã cãldurã când acesta se afla în regenerare (el se încãlzeºte la aprox 600 de grade Celsius) (despre asta am discutat într-un post când am vorbit despre filtru ºi regenerarea lui) ºi astfel face ca aceasta “garniturã”/simering/o-ring sã îºi piardã proprietãþile.
#Ce se întâmplã când îºi pierde proprietãþile ºi devine casant?
Odatã ce îºi pierde proprietãþile el nu mai poate etanºã corespunzãtor ºi în scurt timp uleiul începe sã absoarbã aer din exterior.
Eroarea “Low pressure oil, STOP ENGINE!” Senzorul aflat în baia de ulei sesizeazã problema ºi atenþioneazã conducãtorul cu acest mesaj în bord, din pãcate este prea târziu. Doar un procent foarte mic de maºini au scãpat dupã aceasta eroare fãrã a fi afectat motorul.

#Ce se întâmplã dupã ce maºina afiºeazã mesajul în bord ºi se opreºte subit?
Ei bine maºina nu mai are ungere suficientã ºi astfel motorul este afectat. Principalele piese afectate sunt cuzineþii ºi întreg mecanismul, astfel repararea lui fiind foarte costisitoare. Uneori apelându-se ºi la schimbarea motorului.

#Cum putem remedia problema?
Problema este foarte cunoscutã atât în þara noastrã cât ºi în alte þãri. El se poate înlocui la service.
#Costuri simering ºi manopera
Simeringul costa aproximativ 65 de lei la orice magazin online sau service. Manopera dureazã în jur de 4,5 ore ºi are un cost cuprins între 400-650 lei.

#La ce interval se schimbã simeringul?
- Nu existã un interval specificat de vreo cineva. Proprietãþile garniturii diferã foarte mult de modul de exploatare, de câte regenerãri existã ºi temperaturile la care este supus. Ca o referinþã cineva a indicat schimbarea lui la 3,4 ani pentru a sta liniºtiþi ºi feriþi de orice problemã a motorului.
(Despre regenerarea ºi filtru de particule am scris în altã postare) textul nu îmi aparține, e scris, dar sper ca te lãmurește, mai multe poți afla dacã intri pe grupul de facebook
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Am led pe masina mea (A20DT) 2011 din septembrie, iar intre timp am montat unul si pe una din 2016. Citesc pe forumul asta din 2015, cunosc majoritatea problemelor, doar ca nu mi-ai inteles intrebarea.

Ai scris tu mai sus:
Dacã ai degivrare pornitã, ledul se aprinde și dacã ai noroc sa înceapã regenerare nu o sa ști, dar în momentul în dai oprești degivrare din buton și filtrul se regenereazã ledul va continua sa stea aprins pânã se termina regenerare. Multe persoane au montat acest led și unii chiar au plãtit între 50 și 100 de lei sa li se monteze așa ceva pe mașinã, în special pe modele Insignia care au o mare problema cu un oring la pompa de ulei din cauza regenerãrii "ratate"!


Ce treaba are oring-ul daca sunt ratate regenerarile? Oring-ul se duce de la temperatura excesiva degajata de filtrul de particule in momentul regenerarii, mai ales cand acestea sunt foarte dese si te prind la viteza mica sau la semafor etc. Dupa cum ai zis si tu, filtrul aflandu-se prost, in vecinatatea oring-ului Very Happy. Daca mergi mai tare, 70-130 zic si eu, altfel e ventilarea motorului.

Daca sunt ratate multe regenerari, se infunda filtrul. Am patit asta eu acum 5 luni. S-a bulit senzorul de ceva timp, n-a mai stiut calculatorul cand sa faca regenerarea, s-a infundat filtrul si mi-a spart si furtunul de la intercooler. M-a usurat de 950€, dar ceea ce vreau sa zis e ca oring-ul nu e afectat ca sunt ratate regenerarile. El se duce in timp, de la caldura.

Oricum, ca veni vorba, de cand cu led, nici o regenerare ratata. Ultima, duminica, dupa 800km* pracursi, facuta pe autostrada. Sa-i pastreze D-zeu obiceiul Smile).
* verific des cu op-com-ul. deci nu scot cifrele din burta.



O seara buna
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cand zic regenerare ratata,ma refer atunci cand opresti masina si filtrul isi face regenerarea! Masina o sa stea pe loc cu o temperatura de peste 650 de grade degajate langa oring, pe cand daca lasi filtrul sa-si faca regenerarea in mers, asa cum ai spus si tu,temperatura degajata nu o sa mai fie asa de mare. Unii folosesc aplicatia OPL DPF, dar ledul am observat ca se aprinde cu aproximatix 30 de secunde inainte ca aplicatia sa arate ca a pornit regenerarea, deci eu cred ca este mult mai bine cu LED, cu toate ca ma mai uit si eu cateodata pe aplicatie, dar acum fiecare face ce vrea, unii chiar nu au auzit de regenerarea filtrului si sunt chiar fericiti, nu au niciun stres Smile)
  • biancamarius50

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2015 B16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut la voi in momentul in care puneti contactul se aprind martorii de la filtrul de particule?la mine nu se aprinde si nu a facut nici o regenerare in 500 km distante rekativ scurte.ma gandesc ca cel ce mi.a vandut masina sa nu fi facut dpf off
Skip ads

  • biancamarius50

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2015 B16dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Off topic pentru aplicatia opel dpf trebuie acel cablu de date ce se leaga la computerul masinii sau merge direct prin BT
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2014 2cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Bluetooth sau wi fi
  • IAngelian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Inafara de ce am vazut pe video se mai apasa pe ceva de la masina sau cind pornesti motorul se aprinde ledul
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ceea ce ai scris mai sus, era o intrebare? Daca da, care este intrebarea defapt?
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
De ce pâlpâie ledul la tine?
Trebuie pusa o rezistenta de ce valoare?
Pe plus sau minus?
Mulțumesc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
1. Pentru ca asa LED a avut omul sa puna, sau asa si-a dorit. LED care se aprinde intermitent, nu constant.
2. - Daca pui un "LED de 12V", nu mai trebuie rezistor, pentru ca rezistorul este deja inglobat in LED.
- Daca pui LED normal, de 2.8 V - 3.5 V, trebuie sa pui rezistor, pentru a nu distruge LED-ul (rezistor poti sa pui si de 1Kohm, ca sa fie mai simplu de gasit), rezistorul se poate pune pe oricare din fire.

In oricare dintre situatii, trebuie respectata polaritatea corecta pentru LED, altfel acesta nu va lumina.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Acest proces de montare led ptr anunțarea regenerãrii ...merge montat și pe un Opel antara.?
Se aprinde ledul când începe regenerarea ? Ms
  • Tufan Adrian

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Se poate lega la fel și la Opel astra H 1.9 cdti 2007 ?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR