Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • AManta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salut, as avea si eu o întrebare. Recent mi-am achizitionat un opel si i-am fãcut o revizie completa la opelul meu Vectra c facelift, 1.9cdti,150cp din 2006 cu 149.000km(Reali verificati), constând în distributie, curele, pompa apa, termoflot, discuri, plãcute..... Printre care si kitul complet cu volantu care cam batea si patina între 2000-3000 ture si ambreaju, toate firma Sachs ulterior avusese firma luk care fostul proprietar îl montase cu un an în urma.
Problema mea este urmãtoarea:
(1) dupã ce mi-am schimbat kitul complet ambreaj, volanta, placa presiune... am întâmpinat urmãtoarele sintoame (mașina am lãsat-o vreo 400 de km cã sa se așeze ambreajul, placa...) masina face un zgomat specific ca de volanta care bate doar cã mult mai încet, cam 30-40% din zgomotul unei volante care bate, adicã trebuie sã mã apropii cu urechia in dreptul rotii stângi, în zona volantei, bãtaia mica o face doar la RELANTI si doar dupã ce motorul este bine încãlzit adicã dupã niste zeci de km cum ar fi un drum de 50km. Iar în momentul în care calc ambreiajul ca prin minune este perfect liniste si se aude doar motorul cum toarce frumos.
(2) Un alt simptom ar fi cã câtodata în momentul în care intru in viteza a doua dupã ce plec de pe loc întâmpin ceva asemãnãtor cu un fel de patinaj de o fractiune de secundã când masina atinge 2800 de turatie in viteza a doua doar, acest patinaj sa îi zic se simte doar in pedaua de acceleratie fara sa se miste acele din bord anormal, in nici o alta viteza înafara de viteza a doua, si nu înteleg de ce apare doar PRIMA oarã cateodata când intru in viteza a doua si atinge 2800 de turati. Am probat in toate vitezele si merge perfect, cutia de viteze merge bine nu agatã, nu face zgomot e in regula si uleiul este nou. Initial am crezut cã mi se pare dar dupã mai multe încercãri si plecãri de pe loc, o data apre odatã nu apare nici ea nu e hotãrâtã. Sa zicem cã peste problema asta as putea trece cã nu o mai duc in 2800 de turatie in a doua dar normal nu prea mi se pare oricum.
(3) iar cea de a treia problema ar fi cã mi se pare cã pedau de ambreaj are un tremurat cam mare când e cãlcatã la jumatate spre deosebire de alte opere pe care am calcat ambreajul, personal mi se pare cam mare trepidatia, in rest nu bate când ambreajul este ridicat sau calcat de tot. Mecanicul mi-a zis cã e normal sa tremure asa dar personal cred cã e cam mare tremuratul. Si peste problema aceasta as putea trece cã poate e normal si nu stiu eu destule.
Acum întrebarea mea este urmãtoarea care credeti cã ar putea fi buba in special cu bãtaia aceea la relanti ?
Eu am fost la mecanica iar acesta mi-a spus cã el credea cã as avea niste probleme cu arborele cotit dar personal masina se aude foarte bine, zgomotul îl face doar la RELANTI când e încãlzitã bine masina în rest daca merg câtiva chilometri nu are nimic nici la relanti.
  • NMutu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2020

  • Mesaj Privat
eremiaiulian a scris:ai volanta cu masa dubla?ai schimbat si rulmentul?

  • andreiu72

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cipin a scris:Am stat 9 ore langa ei. Problema pe care am remarcat-o a fost ca au montat totul fara centrare. Pe net am vazut filmulete cu montatul ambreiajului si acolo aveau scule speciale pentru centrat. Astia nici macar un dorn sa bage pentru centrare. Cand le-am spus mi-au zis ca la prima apasare a ambreiajului si viteza I se centreaza singur.... Asa este?
O alta problema a fost ca pe volanta este un semn. Le-am zis dar ei nu au tinut cont de el. Au zis ca nu trebuie. Ca se monteaza oricum...
Daca trag frana de mana si bag in viteza 1 si ridic usor piciorul de pe ambreiaj, ca sa plec, zgomotul se aude mai tare.
scuze nu tine de ooel..am un passat b6 la care iam schimbat chitul de ambreiaj.problema este ca bate cand pornesc cu motorul cald.daca este rece nu se aude nici o bataie...cei de la sercis au zis ca e volantu..
  • andreiu72

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Nu esti singurul la care bate de noua. Daca nu e deranjant, las-o in pace, o sa alergi dupa schimbarea ei cam mult sa se justifice.
Eu la a mea am pus volanta SH care nu facea figuri pe masina donatoare, fiind schimbata cu 14000 mile sau ceva de genul inainte sa ajunga la dezmembrat. La mine a batut din prima zi in care am montat-o si pun seama ca montajul a fost defectuos fara sa tin cont de nimic.
Bate la fel acum dupa ceva vreme si multi km. O las in pace sau trec la masa simpla(conversie)
si mie imi bate cu motorul cald la pornire dupa nici o problema
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR