Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cristi109

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am pornit cu masina dimineata fara probleme, am mers cca1 km dupa care am oprit la repornire constat ca am ramas fara servo-directie urmat de mesajul de pe bord ''SERVICE BATTERY CHARGING SYSTEM'' am verificat nivelul de lichid de servo e ok, ce ar putea avea? am masina de un an nu am avut nici un fel de problema la ea..
Masina este Opel insignia limizina A20DTJ 131 CP
A mai patit cineva asa ceva?
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ai schimbat bateria ? pe mine m-a lasat cam la 3 ani, brusc fara vreun semn inainte.
  • cristi109

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
masina porneste ok doar ca am ramas fara servo..
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cristi109 a scris:
''SERVICE BATTERY CHARGING SYSTEM''


INSPECTEAZA SISTEMUL DE INCARCARE AL BATERIEI.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Alternator
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Verifica cureaua de accesorii care antreneaza si pompa servo si alternatorul. Ori nu mai e intinsa, ori nu mai e... deloc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Posibil ca rola intinzatoare sa fi avut ceva probleme(uzura pronuntata sau gripare) si ti-a aruncat cureaua de accesorii.
Eu am patit acest lucru in Turcia...
Daca vei merge mult asa, vei ramane si fara baterie.
  • cristi109

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Dupa spusele lui CLAU70 si GYZMO m-am uitat sub capota si chiar asa era cureaua sarita, dar a ramas pe role (nu stiu cum) ca aproape sa nu imi dau seama, cand am pus mana pe ea am observat ca e moale si am scos-o afara ea doar a ramas asezata pe role..
L-am sunat pe mecanic i-am spus care e treaba si el a zis sa merg cu masina la el (cca 7km) dar sa am grija sa nu imi moara motorul ca nu o sa mai pot sa il pornesc
Pana acolo mi-a crescut tensiunea la 200 se terminase bateria toti martori se aprindeau si se stingeau, acele se invarteau in toate directiile.. dar am ajuns
O sa revin cu detalii despre ce trebuie schimbat putin mai tarziu cert e ca se v-a schimba cureaua si rola intinzatoare sa speram ca in urama traseului sa nu se fi stricat si alceva.. DOAMNE AJUTA! Very Happy
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur alternatorul tau este afectat si din punct de vedere mecanic(rulmenti) si de aici problemele pe care le ai cu cureaua de accesorii...
  • cristi109

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Mda.. nu e alternatorul de vina ci pompa de servo care s-a saturat sa mearga si sa gripat motiv pt care a aruncat cureaua..
Nota de plata = intre 1000-1400 ron
WIR LIEBEN DAS AUTOS!
  • tomy69

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

am și eu problema ca mi-a apãrut în bord ''SERVICE BATTERY CHARGING SYSTEM'.
Testerul care îl am nu m-a ajutat din pãcate, zice doar ca tensiunea bateriei a scãzut sub 11V. (B1517-03)
Am verificat vizual cureaua, pare ok, fulia alternatorului se invarte, servodirectia funcționeazã. Tensiunea afișatã în bord în mers e pe la 11.7-11.3 (depinzand de consumatori), deci alternatorul pare sa nu încarce.

Am cautat și în manual, dar nu am gãsit nici o siguranțã pentru alternator, cablurile, din cate vad, par ok și conectate toate.
Aveți vreo idee? fiind vineri seara nu am unde sa duc mașina pana luni, și mi-ar trebui mașina și în weekend, orice idee e binevenita.

Mersi!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai probleme la alternator...
Nu mai circula cu masina.
Ramai in drum daca nu ai incarcare...
Skip ads

  • tomy69

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
da, asa ma gandeam si eu... mersi de confirmare, o las in parcare pana luni si o duc in service.
  • Barbarul

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu, dar bateria era de vina.
La aparitia mesajului, daca nu sunteti siguri de cat de noua e bateria, verificati-o mai intai.
Totodata, daca sunteti umblareti de oras (adica ca si mine), dezactivati luminile si clima de pa automat la pornire.
Sper ca v-am fost cat de cat de folos
  • tomy69

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2015

  • Mesaj Privat
pana la urma am înlocuit tot alternatorul....cicã s-a rupt fulia și nu mai învartea rotorul, mergea în gol
cu noul alternator am 14.5V cand pornesc mașina, deci problema pare rezolvata.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 691
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut la interval de 6 luni B1517 - Battery Voltage - Not Plausible = present, pe bord initial aparut ''service esp '' si ''service vehicle soon''. Acum 6 luni masina mergea parca in LIMP mode infrinata in reprize alternative de mers ok. Mai apareau chestii gen U0073 - fewer controllers on bus than programmed '' si Lost communication with ECM, TCM, infotainment, Electronic brake.... Sters erori cu OPCOM si a mers ca o zina pina in decembrie. Bateria are cam un an, Varta Silver, cureaua cam 2 ani, alternatorul de 140 amperi din fabrica, incarca 14-15 V ca la carte. Am desfacut cele 2 cuple de la ECU si una din ele nu am impins-o complet inapoi de m-a mistocarit mecanicul meu , care mi-e si prieten. Am crezut ca aia era... dar acum, in decembrie apare din nou ESP service, dar fara alte simptome, doar ca iarasi B1517 - Battery Voltage - Not Plausible. Pare ca multe module nu primesc uneori tensiunea care trebuie ceea ce ma duce cu gindul la alternator, desi am masurat si cu voltmetru Fluke si am si in Bord-computer afisare tensiune care zice V bateriei inainte de pornire (12.8-13V) si V incarcarii dupa pornire.
Nu stiu daca conteaza , o data am incurcat bornele = si minus cind dadeam curent altei masini si pentru 2 secunde am avut o flama pe acolo la baterie insa nu e nimic vizibil la modulele alea de la +. Or fi ceva controlere de power acolo, odata am avut DTC B1325 control module power circuit - undervoltage.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR