Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • alphas

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
ASorinTrifa a scris:...sau cumperi membrana din china cu 10$ pentru inca o utilizare a capacului

Am cautat membrana pe aliexpress si nu am gasit-o. Poti pune tu un link, daca te rugam? multumesc.
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Piese auto accesorii
  • LeGrand

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Kit de aici, dureaza intre 2 si 3 sapt https://youtube.com/watch?v=f9CFOPQD4yU
Diafragma de pe ebay, tasteaza opel astra diaphragm valve crankcase cover kit
  • matti_dragomir

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
alphas a scris:
cichicean a scris:Exista variante aftermarket de reparatie. 700 lei pcv resque kit si vreo 80 d elei membrana + capac valva capac tacheti

Si unde pot fi gasite astea?

Eu am luat de pe cruzekits.com kitul pentru reparația pcv. Am înțeles cã membrana de la capac culbutori poate fi luatã de pe aliexpress, eu unul am luat un capac nou pe care am dat în jur de 300 lei.
Acum câteva zile am instalat kitul menționat (a venit dupã 2 luni și am plãtit și tva pentru valoare plãtitã). A fost extrem de simplu de instalat kitul, vine cu tot de trebuie. Eu am luat adițional și kitul de montaj pentru 5 dolari, mai exact o șurubelnițã potrivitã ca dimensiune pentru a bãga clipsul care blocheazã gãurica problemã și o perie de sârmã extrem de micã pentru a curãța locul.
Prețul este unul extrem de mare, toate componentele pot fi cumpãrate local de la noi cu un preț de sub 200 de lei, doar cã nu va arãta la fel de ”profi” precum cel de la cruzekits.com. Are niște conectori din plastic negru pe care eu nu i-am gãsit. Aceștia sunt fãcuți custom ca sã aibã și un anumit unghi, dar dacã nu ești pretențios gãsești conectori potriviți, doar cã nu va fi totul la fel de bine aranjat. Eu unul dacã ar fi sã fac din nou reparația, aș merge pe varianta achiziției de componente (furtunuri și conectori) de la noi...economia e una semnificativã.
Cu același preț poate fi cumpãratã o galerie de admisie (probabil made in china), dar care va ceda destul de repede, de altfel și dacã instalezi o galerie originalã, tot va ceda rapid (unii zic cã ține cam 50000 de km). Designul acestei galerii este unul deficitar, practic din cauza unei supape cât vârful unui pix, trebuie sã o schimbi toatã.
Din câte am citit, prima care cedeazã este aceastã valvã pcv care nu dã cele mai nasoale simptome, mașina merge prost la relanti, iar pentru cã mecanicii nu descoperã problema, oamenii continuã sã meargã cu mașina. Dupã ceva timp, datoritã presiunii formate, cedeazã garnitura de la capacul culbutorilor și atunci mașina începe sã meargã foarte prost. Dacã se schimbã capacul, dar nu și valva pcv, membrana picã din nou și tot așa...
La mine a fost cam aceeași poveste, dupã ce am schimbat capacul la culbutori, mașina a început sã meargã mai bine, dar fãcea figuri la relanti. Am instalat și kitul asta prin care am înlocuit practic vala pcv cu o supapã de sens și acum mașina merge mai bine, dar nu perfect, uneori to mai are mici întreruperi la relanti, dar nesemnificativ din punctul meu de vedere. Suspectez cã are niște pierderi de vacuum pe undeva... mașina asta e plinã de plastic ieftin și cam la toate se întâmplã la fel... deocamdatã merg cu ea așa, când s-o agrava, poate descopãr și care e buba...
Sper cã a fost util comentariul meu !
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Problema este nu mersul prost la relanti ci faptul ca va consuma foarte mult ulei ,pt ca va ajunge in galeria de admisie prin supapa rosie( cea mica) in relanti si prin furtunul negru cofrat in sarcina
Practic ramai fara ulei in motor si mai colmatezi si catalizatorul
Este o panarama de constructie
Am 120.000 si nu sunt probleme inca dar m am pregatit
Totul e sa te prinda pe langa casa ,ca altfel dai banutul pe unde te lasa daca nu vrei sa intervii dinainte sa se strice.
Nu recomanda sa mergeti cu aceste membrane fisurate
Aer fals poate trage pe la electrovana de vapori, practic vapori de benzina necalculati de ecu si da p0171
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
matti_dragomir a scris:
alphas a scris:
cichicean a scris:Exista variante aftermarket de reparatie. 700 lei pcv resque kit si vreo 80 d elei membrana + capac valva capac tacheti

Si unde pot fi gasite astea?

Eu am luat de pe cruzekits.com kitul pentru reparația pcv. Am înțeles cã membrana de la capac culbutori poate fi luatã de pe aliexpress, eu unul am luat un capac nou pe care am dat în jur de 300 lei.
Acum câteva zile am instalat kitul menționat (a venit dupã 2 luni și am plãtit și tva pentru valoare plãtitã). A fost extrem de simplu de instalat kitul, vine cu tot de trebuie. Eu am luat adițional și kitul de montaj pentru 5 dolari, mai exact o șurubelnițã potrivitã ca dimensiune pentru a bãga clipsul care blocheazã gãurica problemã și o perie de sârmã extrem de micã pentru a curãța locul.
Prețul este unul extrem de mare, toate componentele pot fi cumpãrate local de la noi cu un preț de sub 200 de lei, doar cã nu va arãta la fel de ”profi” precum cel de la cruzekits.com. Are niște conectori din plastic negru pe care eu nu i-am gãsit. Aceștia sunt fãcuți custom ca sã aibã și un anumit unghi, dar dacã nu ești pretențios gãsești conectori potriviți, doar cã nu va fi totul la fel de bine aranjat. Eu unul dacã ar fi sã fac din nou reparația, aș merge pe varianta achiziției de componente (furtunuri și conectori) de la noi...economia e una semnificativã.
Cu același preț poate fi cumpãratã o galerie de admisie (probabil made in china), dar care va ceda destul de repede, de altfel și dacã instalezi o galerie originalã, tot va ceda rapid (unii zic cã ține cam 50000 de km). Designul acestei galerii este unul deficitar, practic din cauza unei supape cât vârful unui pix, trebuie sã o schimbi toatã.
Din câte am citit, prima care cedeazã este aceastã valvã pcv care nu dã cele mai nasoale simptome, mașina merge prost la relanti, iar pentru cã mecanicii nu descoperã problema, oamenii continuã sã meargã cu mașina. Dupã ceva timp, datoritã presiunii formate, cedeazã garnitura de la capacul culbutorilor și atunci mașina începe sã meargã foarte prost. Dacã se schimbã capacul, dar nu și valva pcv, membrana picã din nou și tot așa...
La mine a fost cam aceeași poveste, dupã ce am schimbat capacul la culbutori, mașina a început sã meargã mai bine, dar fãcea figuri la relanti. Am instalat și kitul asta prin care am înlocuit practic vala pcv cu o supapã de sens și acum mașina merge mai bine, dar nu perfect, uneori to mai are mici întreruperi la relanti, dar nesemnificativ din punctul meu de vedere. Suspectez cã are niște pierderi de vacuum pe undeva... mașina asta e plinã de plastic ieftin și cam la toate se întâmplã la fel... deocamdatã merg cu ea așa, când s-o agrava, poate descopãr și care e buba...
Sper cã a fost util comentariul meu !

Piesele din acel kit sunt 99% din china si se poate face si la bani marunti in romania, trebuie doar data jos admisia, ceea ce sincer nu i-ar strica mai ales ca aduna ulei mult in "clopotul" admisiei si in plus de asta oricum trebuie schimbata garnitura de admisie la cativa ani ca se coace si apoi sunt pierderi de putere inutile la un motor ce oricum trage o caroserie grea(garnitura nu este din metal ci dintr-un cauciuc foarte prost)... Eu am pus un holtsurub in locul tatei rosii, fixat si izolat cu bison bicomponent. Data o gaura noua pe traseul pcv din admisie, montat un stut de la baietii cu instalatii gpl, se cauta un T sau Y de la instalatia de spalare faruri/parbriz, supapa uni sens VW(10 lei noua, 1 leu dezmembrari sau gratis), furtune vacuum vw. Mai ieftin de atat nu stiu cum ai putea sa o scoti si intr-un timp atat de scurt.
In ceea ce priveste membrana: se poate comanda membrana dar capacul in sine nu duce mai mult de o reparatie mai ales ca trebuie aplicat adeziv peste capac si lasat la fixat o zi+ mai mult ca sigur o noua garnitura. 300 si ceva de lei un capac de calitate proasta (asta este) marca FAI si scapi de problemele membranei fara sa mai astepti aliexpress. Eu am 2 membrane de rezerva, in caz de.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asta e!👍
  • RBOGDAN891

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2022

  • Mesaj Privat
alphas a scris:
cichicean a scris:Exista variante aftermarket de reparatie. 700 lei pcv resque kit si vreo 80 d elei membrana + capac valva capac tacheti

Si unde pot fi gasite astea?

https://cruzekits.com/shop/o...eck-valve-fix-kit
  • pontilius

  • Mesaje scrise: 223
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Astra J 1.4 T, 2019
Mi-a aparut si mie eroarea P0171, dar dupa resetare, nu a mai aparut.
Este de la aceste valve unic sens si acea membrana?
Motorul se comporta normal.
Ati gasit modalitati noi de remediere?
Coduri pt piese, capac culbutori, admisie si furtunul pana la turbina (am inteles ca in acele furtun sunt 2 valve la capete), aveti sa imi spuneti?
Multumesc!
  • CristianIacobIS

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Ma ajuta cineva cu supapele(dimensiuni, specificatii) si furtunurile? Vreau sa le confectionez eu, din considerente de timp nu pot cumpara de pe cruzekits.
Se potrivesc de la alte autovehicule? Si de unde as putea cumpara piesele necesare? Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR