Probabil , producatori au o motivatie ,pentru care nu pun un martor sau led ,care sa se aprinda de fiecare data cand face regenerarea si se bazeaza mai mult pe intuitia fiecarui sofer , la Corsa D , nu trebuie sa am pretentii , ca nu au fost in stare sa bage un ceas care sa indice temperatura apei ,sau un led care sa se aprinda cand ajunge la 80-90 de grade .
Opel in special NU te anunta cand face regenerarea, nu stiu de cand a trecut la PSA ce mai fac...
In perioada 2004-2005 cand apareau Vectra-C cu filtru de particule, Astra-H, Zafira-B,.... cand masina intra in regenerare palpaia spirala care multi o stiau ca e numai pentru bujii, fals daca si citeai manualul ! Asa fiindca lumea cand palapaie spirala opreau masina si sunau sau se preezentau la service ceea ce nu e bine deloc, au decis sa o scoata, sa nu mai semnalizeze, automat urmatoarele update-uri de soft are 'palpairea' scoasa din soft !
Fiindca si alti producatori, alte modele au aceeasi problema, la masinile mai evoulate ... care au in ceasuri un minim de ecran monocrom sau color, apare automat mesajul scris / animat / desenat ca masina e in regenerare si te anunta sa nu o opresti pana se termina procesul.
CristianTM.