Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
azi am aflat ca doar garnitura este dusa si trebuie planata chiuloasa. stie cineva cam cat costa garnitura? daca planezi chiuloasa e ca si noua? adica ii scade sau nu durata de viata...daca intelegeti la ce ma refer.
altceva ar fi putut avea?
mi-a spus cineva de si pompa de apa.sper ca nu e aia

revin cu ceva ce ma obsedeaza. in cartea tehnica arata ca daca ar fi fost probleme s-ar fi aprins un martor care la mine nu s-a aprins. e vorba de cel rosu. s-a aprins cel galben care atentioneaza. si repet apa nu s-a ridicat un milimetru de la normal, un pic peste 90 grade.
asta in cazul apei.
ala rosu indica temperatura peste normal...dar nu s-a aprins. maine fac rost de o carte in romana, pt ca a mea e in spaniola. o sa citesc mai bine.
asta e. o sa vad maine ce mai are. ma doare capul. ca daca ar fi fost mai veche....asta e
inainte am avut vectra b, 1.6 16v din 1998. super masina, mai putin ca mi se aprindea becul ala galben cu motorul si treaba cu airbag-ul, cum am vazut ca multi au.
Skip ads

  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
alinarmand! Garnitura nu este scumpa, o sa ai de ales dintre mai multi producatori, dar pompa de apa nu are nici o legatura. Bafta!
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
mi-au spus la service ca nu e decat garniura . chiuloasa nu are nimic, deci nu trebuie planata.
garnitura costa cam 3.800.000 lei.
trebuie sa-mi gaseasca de ce a pierdut apa. am citit ieri in cartea masinii, in romana, pt ca eu o aveam in spaniola, si mi s-a cinfirmat ca becurile care mi s-au aprins mie la bord erau de atentionare, deci nu ar fi trebuit sa ajung unde am ajuns. abia astept sa vad dupa ce e gata ce se intamla.
dureaza atat pt ca trebuie sa curete bine circuitul de apa....
fiecare tine la masina lui, asa ca ma intelegeti ca nu prea dorm noaptea. voi reveni
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca exista posibilitatea ca garnitura de chiuloasa sa se fi ars intr-un loc unde apa intra in ulei sau invers. La mine intra in capul pistonului si uneori dimineatza cand verificam uleiul gaseam spuma specifica pe joja si antigel mai putin in vasul de expansiune, asa ca nu fi stresat pe marginea circuitului de apa... Sunt discutii destule pe tema unde dispare apa. Bafta!
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
urata treaba cu garnitura, dar nu atat de grava. doar in cazuri extreme trebuie frezata chiuloasa, asa ca ai foarte bune sanse sa rezolvi problema destul de simplu. ai oprit tu motorul, sau s'a oprit el?

nu stiu cum e la vectra C, dar la B nu ai senzor nivel apa standard, ci doar daca ai MID cu Check Control.

referitor la temperatura in motor fara apa.... rolul apei este de a transfera caldura din zonele stresate termic prin circularea ei. daca nu mai este apa, este irelevanta valoarea indicata de un senzor de temperatura montat pe bloc, foarte departe de camerele de ardere. asa ca discutia despre temperatura aerului in blocul motor nu are sens (doar la motorele racite cu aer Wink )

@4EST.....lol..ma bag tata si la practica, nici o problema... dar sunt cam scump Razz
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
era vorba sa incercam in practica daca creste sau nu indicatorul daca n-ai apa in motor Smile Si la asta nu te bagi Smile
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ma bag !!! ...nu pe masina mea, normal, dar ma bag !

hai sa facem un ghestionar in sesul asta, sa vedem ce zice lumea "avizata" si eu gasesc o vectra pe care testez si filmez operatia.



uite asa arta o chiuloasa si zonele stresate termic. daca un motor nu are apa, restul motorului abia se incalzeste pana se arde garnitutra, nici vorba sa sesizeze senzorul ceva anormal. asta este pt ca aerul nu este antrenat de pompa de apa si nu circula la fel cum o face apa. in plus aerul nu are aceasi capacitate termica, nu trasporta caldura la fel.
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
motorul l-am oprit eu. cum am spus, functiona normal, nu a dat semne ciudate. maine ma duc la masina, mi-au spus ca dureaza curatarea circuitului de apa.
voi reveni
Skip ads

  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nici azi nu am luat masina.
e greu sa curete instalatia de apa...dupa ce se incalzeste apa, mai iese ceva, parca ar fi namol in vas ...si pe la conducte. trebuie sa dea jos radiatorul si furtunele alea.
am vazut ca baga caldura, apoi mai putin...deci la treaba baieti.
nasol e fara masina!!
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
salut baieti!
am luat masina de vreo 2 zile, dar nu am apucat sa merg cu ea decat azi. baietii nu mi-au pus antigelul, mi-au lasat doar apa ca sa mai curete instalatia, pt ca ziceau ei ca se mai aduna mizerie prin vas si pe la furtune. deja am vazut ceva pe acolo, s-a mai colorat putin apa aia.
am desfacut capacul ala si a mai curs ceva apa, fiind sub presiune....asa ca nu-mi dau seama daca pierde pe undeva(care e de fapt problema mea).
sper sa fie bine
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
baga ceva antigel... Idea
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
de dimineata am vazut ca nivelul apei sin vas a scazut mult, sub limita, desi aseara era normal.
am fost la service si am mai curatat mizeria aia care iesea in vasul de expansiune. tineam masina turata si mai aparea chestia aia acolo...
mi-au curatat vasul ala de vreo 3-4 ori...in final nu a mai iesit aproape nimic.
nivelul apei era bun,,,cand surpriza! am lasat masina vreo 2 ore cuminte si cand am verificat nivelul apei, era putin peste marcajul ala unde scrie cold. stiu ca atunci cand se incalzeste, apa urca in vas, dar acelasi nivel l-a avut apa si dupa ce am ajuns cu masina acasa, deci cu apa incalzita.
nu mai inteleg nimic
se aeriseste sistemul? pierd apa?
acul la temp arata perfect normal...dar asa arata si inainte de a-mi arde chiuloasa.
sunt f dezamagit acum de masina. arata bine, e spatioasa, dar .......
Skip ads

  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
se poate sa fie si de la aerisire, oricum completezi si in timp vezi cum stai. Atata timp cat nu apare apa in ulei si motorul functioneaza normal, nu cred ca trebuie sa iti faci griji. Chiar daca pierzi pe undeva apa, pana identifici problema poti completa, ca apa e aproape moca. Desi cred ca amestecata cu antigel ar curata mai bine (totusi mai intreaba, nu sunt sigur).
  • alinarmand

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
se repeta povestea cu uleiul in vasul de apa!!!!
azi am fost la doi meseriasi care mi-au spus ca e chiuloasa!!!!
am avut inspiratia sa sun la di-bas, si apoi la erebus si mi-au spus ca problema nu este garnitura de chiuloasa!!!!!!!!!!!!!!!
cica este TERMOFLOTUL, adica pompa de racire a uleiului, sau cum s-o traduce, care se afla sub filtrul de ulei!
au spus ca au venit f multe masini ca a mea cu ulei in vasul de apa....
si ca garnitura se arde f greu, fiind din metal nu stiu de care.
adica as fi schimbat degeaba garnitura.
acum incerc cu termoflotul asta, sa vedem ce o fi
dar daca nu e asta?
ce parere aveti?
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
marfa service Opel.....acu poate afli si tu cat de varza sunt Smile
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Era de asteptat ca serviceurile romanesti sa faca treaba "buna"!!!!
Cum dracu , la cate scule si dispozitive au nu au reusit sa depisteze scurgerea si a trebuit sati dea tie masina si sa verifici tu daca mai pierde sau nu; asta puteam sa te pun si eu sa faci dupa ce reparai masina la mine Smile).
Si eu tot nu inteleg cu ce au curatat ei sist ala de racire de a durat 2 zile? ce au facut, au desfacut tot motorul si au sters cu carpa toate conductele si orificiile?

off-topic: Ce stiti de opel gtt? sunt serosi? asa cat de cat? tre sa duc masina la reparat la tinichigerie vopsitorie si mar interesa niste pareri
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@alinarmand-nasol. Normal ar trebui sa te duci la aia inapoi si sa ii rogi respectuos sa iti faca masina . Am impresia ca iti dau si o anumita garantie la masina in momentu in care umbla la ea.

@kappy-https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1880
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98 si ar mai fi multe de cautat... Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR