Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
Solutie
  • AStoica26

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2021

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Detin un vectra b 2001 1. 6 16v benzina+gpl. Am avut acum 3 luni aceeasi problema dar dispăruse.
Problema vine asa, în timpul mersului cel mai frecvent in treapta 4 (nu cred ca are o legătură), are momente in care timp de 5 secunde parca se accelereaza singura in gol, prima oara am crezut ca se aude din cutia de viteze dar nu este asa, in timpul acelui moment am observat ca, viteza turometrului creste cu aproximativ 100 turatii sau mai puțin si pare nesemnificativ dar sunetul ramane timp de 5 secunde chiar daca accelerez eu. Nu cred ca patinează ambreiajul, tine destul de bine si nu cred ca tine de asta. Nu știu daca are vre o legătură cu mersul pe gpl.
Inainte, pana sa apară problema aceasta, masina tragea destul de bine, acum nu mai are aceeasi forță, urca greu in turații in sarcină, iar pe liber se turaza foarte ușor.
Ce ar putea fi?
Pe tester OBD2 nu imi apare nimic


MODEL: Vectra B
MOTOR: Z16xe

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

  • Paranoid

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Salut!
Problema ta este destul de similară cu problema pe care am avut eu. La mine rămânea motorul turat chiar și când apăsam abreiajul și motorul era decuplat. Mașina nu mai trăgea la fel, motorul se bâlbâia mereu.
Problema la mine a fost aerul fals pe care motorul îl primea din plin și clapeta nu mai mergea corespunzător.
Încearcă să cureți clapeta de accelerație foarte bine, schimbă-i garnitura (pe mine m-a costat 5 lei after market. Dacă vrei, găsești si Bosch sau pe original cu 20 de lei), verifică toate furtunele care intră în clapetă la ambele capete și pe parcursul lor că e posibil să găsești ceva copt pe acolo. Eu unul am găsit. Clapeta are niște orificii ușor de ratat care se înfundă. Poți să le cureți lejer cu o agrafă și apoi speli cu spray de carburatoare. Mare grijă cu furtunele de racire care trec prin clapetă. Dacă ai folosit mașina și e motorul fierbinte, mai bine o lași să se răcească ca să nu ai surprize cu antigelul fierbinte. Vor sări câțiva stropi cu presiune și apoi se va opri curgerea.
Sugerez să verifici și EGR-ul. E posibil să nu mai meargă și să bage în motor amestec neconform de aer cu gaze de eșapament. Eu am avut probleme și cu EGR-ul.
Spor!
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR