Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Pot spune ca opelul asta mia mancat si zilele si banii, asta o spun la propriu.
Dupa ce anul trecut sa umplut motorul de uei pe toata instalatia de racire, intru-un final am refacut motorul de la 0 cu o chiulasa din dezmembrari care a fost rectificata, curatat, supape noi, simeringuri, joc termic, verificata sa nu aiba fisuri. schimbat cuzineti biela, palier, segmenti, am montat tot. masina merge impecabil, trage perfect, nu sciate gram de fum dar a reaparut dupa nici 1000 km uleiul in as iar in motor sa cam duc uleiul.
Sa fie doar garnitura de chiulasa proasta sau sa fie si o fisura in blocul de motor? Nu mie greu sa schimn garnitura, in 2 3 ore am rezolvat prolema, motorul nu mierbe, nu face presiune in vas, nu ridica apa, are mers normal, doar ca iar a bagat ulei in antigel.


MODEL: Astra 2004
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu știu de pe ce scriii....sau de ce...cã pare cã nu ai ochelarii la tine.
Deși rezonez 110% la nãcazu' tãu, n-ar fi rãu, zic, sã ne prezinți vastele tale motorizãri...asta ca sã nu apelãm la arsenalul desuet tip Mama Omida....
În altã ordine de idei te felicit ptr curajul nebun de a-ți recondiționa motorul...chiar dacã a fost gaurã în pungã...aia cu doi bani, zic.
În rest, e de discutat, clar! Dar despre ce, cã nu știm....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu fie de la termoflot.
  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Nu știu de pe ce scriii....sau de ce...cã pare cã nu ai ochelarii la tine.
Deși rezonez 110% la nãcazu' tãu, n-ar fi rãu, zic, sã ne prezinți vastele tale motorizãri...asta ca sã nu apelãm la arsenalul desuet tip Mama Omida....
În altã ordine de idei te felicit ptr curajul nebun de a-ți recondiționa motorul...chiar dacã a fost gaurã în pungã...aia cu doi bani, zic.
În rest, e de discutat, clar! Dar despre ce, cã nu știm....


Scz, scriu de pe telefon și uneori autocorectul joaca feste. Motorizarea este 1.6 16v xep, scz înainte apãrea și tipul de motor la mine dar vad ca acum nu.

Motorul este refãcut de mine de la 0 cu puținele cunoștințe ce le am, am si o carte de service în care sunt detaliate multe dintre operațiuni, scule pot sa spun ca am destule inclusiv chei dinamometrice, prese si alte nebunii.
Am gãsit ceva pe net undeva ca ar exista la xep un capac în spatele distribuției care si din cauza lui ar putea ajunge ulei în antigel, stie cineva de el? Ca pe programul de piese nu îl gãsesc. Am soluția doar de a desface iar distributia.
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Silviu, am avut Z16XEP pret de 200.000km si i-am facut 4-5 distributii, dar niciodata nu am vazut capac in spatele distributiei.
poate pierde ulei pe la simeringurile de axe sau simeringul de vibrochen la distributie, dar in niciun caz nu ajunge in antigel.

Z16XEP nu are nici termoflot ca sa zici ca de acolo e problema.

la cum vad eu lucrurile, variantele ar fi:
- garnitura de chiulasa (poate e mai subtire, poate e mai groasa, poate chiulasa nu a fost stransa la cuplu, poate garnitura e proasta)
- chiulasa fisurata (aici se face test de vid: sub presiune cu aer si chiulasa scufundata in apa, se observa daca apa bule de aer)
- bloc motor fisurat

E de apreciat efortul de a segmenta Z16XEP, dar ia in considerare si varianta unui motor SH care sa aiba compresie buna si pe care sa pui accesoriile tale.
  • silviu.flueraru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Alex_arhire uite un link https://opel.7zap.com/ro/car/t98/e/7/15-0/ (daca spune ca nu este bun linkul da refresh pana cand se incarca) te uiti la cifra 13 si ai sa vezi ca este un capac care vine peste motor si apoi distributia, defapt acel capac este suport pentru pompa de apa si tot prin el daca te uiti ai sa vezi ca este si sorbul de la ulei care intra pe un orificiu in baia de ulei. Nici eu nu am stiut dar cineva care este mecanic numai de opel mi-a spus de existenta lui si ca are o garnitura care se poate duce si atunci poate aparea fenomenul de amestec ulei cu antigel. Motorul la mine are 1000 km maxim, culmea este ca nu am presiune in vaz, nu creste apa in vas, nu fierbe, am caldura fara probleme, doar ca a disparut uleiul din motor si a reaprut in vas. Chiulasa este stransa la cuplu exact cum scrie la carte plus ca fiecare garnitura vine cu specificatii de strangere nm si grade, suruburi la chiulasa noi nu refolosite. Chiulasa a fost rectificata si verificata cu vaccum si sub apa daca are fisuri. Nici eu nu am stiu dar invatam. poate pe viitor te ajuta linkul unde gasesti specificatii si toata masina demontata cap coada. De maine ma apuc de desfacut, am si comandat garnitra nu este o avere, 26 lei, mai multa munca decat cheltuiala.

O zi buna, o sa postez la sfarsit rezultatul
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Silviu, multumesc pentru lamurire. Am fost in necunostinta de cauza 11 ani cat am avut Z16XEP.
Spor la treaba, sper sa rezolvi in curand
  • EVasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2022

  • Mesaj Privat
Salut baieti...Am si eu o problema cu un Astra G caravan 1,7 dti, 2002......am plecat cu el, in perfecta stare de functionare, catre munte, dar, la un moment dat, a inceput sa scoata fum, putin la inceput, eu crezand ca ii fierbe motorul celui din spate....Mai tarziu, dupa vreo suta de metri, in coloana, a inceput sa scoata si mai mult fum si sa se accelereze singura....M-am intors acasa, ea mergea oarecum bine, dar cu fum din ce in ce mai mult si acceleratie, singura, pana la 4000 de ture... Va rog sa-mi spuneti care ar fi problema? Eu am zis ca ar fi turbo, altii, dintre cunoscuti, ca ar fi alte probleme, altii mi-au zis ca trebuia sa-i dau foc acolo unde a inceput sa scoata fum...Smile)...Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR