Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
Solutie
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am o noua problema cu masina asta...Opel Vectra C 1.9 de 120 cai. Mentionez ca nu are DPF. Pornire la rece ok (grade cu minus afara). In primele minute de circulat (5-10 km) nu are nicio problema, dupa care incepe sa scoata fum gri-albastrui de un coleg participant la trafic la semafor s-a dat jos ca a crezut ca i-a luat foc masina. Nuuu...era de la mine.
Deci, simptomele sunt urmatoarele: plec, in demaraj scoate o perdea de fum albastrui, opresc la semafor, idle cateva secunde, dupa ce plec...nu-i mai vad pe cei din spatele meu. Simptomele ar indica probleme turbina. Am dat-o jos, am demontat-o. Nu am joc in ax, turbina pe admisie nu prezenta ulei, paletii pe evacuare uscati cu grad de funingine as zice normal tinand cont ca turbina nu a fost data niciodata jos. Pe cotul de la Intercooler catre admisie foarte putin ulei (max 50ml). Bun, am curatat turbina (inclusiv geometria variabila), am schimbat uleiul, montat pe masina. Vreo 200km a fost ok, dupa care problemele au revenit.
Acum nu mai stiu, posibil sa am scurgeri de ulei pe partea fierbinte a turbinei? Sau...am dat jos turbina degeaba ca de fapt problema s-a rezolvat aparent prin schimbarea uleiului? Cum pot sa-mi dau seama daca uleiul este contaminat cu motorina (o alta cauza posibila)? Nivelul masurat al uleiului cel putin in aceste cateva zile pare a fi normal, nici crescut, nici sub nivel.
Ca probleme evidente am gasit pe net un filmulet cu cineva care are o problema identica:
http://www.youtube.com/watch?v=73iUTrj-j3A
Vreun sfat? O parere? Multumesc


MODEL: Vectra 2006
MOTOR: Z19DT

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca turbina e ok, verifica injectoarele si masoara compresia pe cilindri.
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc, incerc si revin cu raspuns
  • DamageOpel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut.ai rezolvat problema?
Skip ads

  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Cand masina ta incepe sa scoata fum albastru din toba de esapament, incearca de fapt sa iti spuna ca pot exista probleme la arderea uleiului in motor.

In general, cea mai des intalnita cauza ce duce la scurgerile de ulei este faptul ca segmentii de piston sau scaunele supapei sunt mult prea uzate.

Astfel, uleiul care se scurge patrunde in camera de ardere, unde impreuna cu combustibilul, prin ardere, dau nastere la un fum de culoarea albastra.

De asemenea, nu doar ca fumul este un semn al unei defectiuni, ci inhalarea acestuia poate duce la probleme grave de sanatate. Astfel, trebuie sa consulti un mecanic cat de curand.:-bd....
La masinile pe motorina – uzarea bujiilor incandescente – una dintre diferentele principale intre motoarele diesel si cele pe benzina este ca la acestea din urma aprinderea se face prin compresia aerului si a combustibilului.

Cu cat e mai ridicata presiunea, cu atat e mai mare si temperatura si aprinderea se face mai usor. Bujia incandescenta are rolul de a incalzi camera de ardere astfel ca masina ta sa porneasca optim atunci cand este frig afara.

Chiar daca aceste bujii au o durabilitate foarte mare, conteaza si modul in care sunt exploatate. Momentul in care trebuie sa inlocuiesti bujiile isi va face aparitia prin mai multe semnale, unul dintre ele fiind aparitia de fum albastru, ce apare ca si rezultat al motorinei ce a ramas nearsa in motor. Chiar daca masina ta va porni si dupa ce toate bujiile sunt arse, este clar ca ar fi bine sa intervii si sa le schimbi de la primele semnale.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La motorul 1.9 CDTi 8V, cel mai probabil consumul mare de ulei se datoreaza epuratorului, aflat in capacul de chiulasa (capacul de culbutori);
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut, nu am revenit cu raspuns intrucat nici acum nu am reusit sa-i dau de cap problemei, prin urmare...nu am inca un raspuns cert. Insa am sa aduc in discutie niste detalii cu privire la ce am constatat dupa demontarea injectoarelor si a turbinei.
1. Demontat injectoare, verificat injectoarele, cel pe pistonul 4 avea obturat (calaminat) unul din cele 5 orificii de pulverizare. Iar cel de pe pistonul 1 pulveriza ok, insa dadea semne de moarte intrucat incepuse sa bata. Rezolvat cu schimbare injectoare SH dar venite cu fisa verificare BOSCH. Le-am instalat cu tot cu o-ringuri noi si codate in ECU. Injectie ok acum cu corectii pe toate cele 4 injectoare de +- 0,28 - 0,5 mg/stroke. Porneste sfert, merge rotund, se accelereaza, dar fumul albastrui - gri nu a disparut si intre 1500 si 2000 de ture simt o mica trepidatie care dupa 2000 ture dispare.
2. Demontat turbina. Eeee...aici e aici. La demontarea furtunului care pleaca din turbina catre intercooler, a inceput sa se scurga ulei. Deci...deja raspunsul e clar, deja nu mai avem ce comenta. La demontarea turbinei - la partea de evacuare, deja mi-am pus mainile in cap. Ulei ars, topit, zici ca am dat turbina cu smoala. Concluzie: miezul turbinei mele este praf. A inceput sa o ia pe ulei, a dat pe evacuare cat a putut da, dupa care a luat-o si pe admisie.
DAR! Problema mea este urmatoare: ce a dus la buseala garniturilor de ungere din ax incat sa dea ulei pe peste tot, atata timp cat axul meu NU are joc axial si cel radial este minim? Pe de alta parte la curatarea componentelor turbinei am descoperit fisura in carcasa fierbinte a acesteia. O fisura care sincer nu cred ca ar influenta in vreun fel functionarea turbinei. Sau poate gresesc?
- Exista cumva posibilitatea de a exista presiune prea mare in carter si asta sa duca la obturarea returului de ulei din miez?
- Exista posibilitatea ca daca am presiune prea mare in carter asta sa fie generata de epurator infundat/obturat? Desi am scos furtunele si pe intrare si pe iesire din epurator si nu pare a fi nimic infundat , gazele chiar circula. Nu stiu insa daca suficient.
- Exista posibilitatea ca distrugerea miezului meu sa fie generata de fisura din carcasa fierbinte?
Sincer...nu mai stiu ce sa fac. Am miez turbina nou si nu stiu ce sa fac, mi-e teama sa nu-l distrug si pe asta. Sa-l pun sau nu pe carcasa fisurata sau...nu? Sa iau alta turbina sh?
Daca puteti sa ma ajutati...





  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut din nou. Bun, o sa-mi raspund singur la situatia prezentata mai sus.
Asadar, am achizitionat un miez turbina nou marca Meat&Doria care se pare ca este englezesc (sper sa nu fie chinezo-englezesc, dar nu mai conteaza atata timp cat isi face treaba). A venit cu fisa de echilibrare si garniturile necesare. L-am instalat in carcasa prezentata in pozele de mai sus care carcasa se pare ca nu afecteaza performantele. Dealtfel am incercat sa o sudez, dar de sudat nu o sudeaza nimeni in fonta si intr-o zona unde sudura este inutila fiindca va crapa din nou alaturi tinand cont de gradele la care este supusa. Acum masina merge normal. Nu mai scoate fum albastru, trage normal, merge rotund, se accelereaza cum trebuie. Dupa aceasta operatiune am ajuns la concluzia ca nu este obligatoriu ca axul sa aiba joc pentru ca turbina sa o ia pe ulei. Dar semne in prealabil incepe sa dea. Cum ar fi ca incepe corpul turbinei sa se umezeasca de ulei, uneori picaturi de ulei pe jos. Ulterior incepe sa fluiere. Dupa care apare fumul gri - albastrui cand deja e pe moarte. NU AMANATI REPARATIA!. In cazul meu norocul a fost ca a luat-o pe ulei pe evacuare. Exista nenorocul sa o ia pe ulei pe admisie si mai departe efectul final...cred ca deja stiti ce urmeaza.
ATENTIE pentru cei care se incumeta ca mine sa "evite" reconditionarea turbinei in centru specializat! Daca aveti probleme cu turbina, fiti atenti la urmatoarele:
- nu cautati turbina SH ca nu se merita ca pret si plus de asta nu aveti nicio garantie. La mine pret turbina sh 700 - 900 lei
- nu cautati piese componente miez sa le inlocuiti (ax, paleti, simeringuri), nu veti reusi sa o echilibrati fara banc probe specializat.
- cautati miez complet nou cu garantie si fisa de echilibrare la producator. Al meu a costat 700 ron cu tot cu garnituri
- inainte sa montati miezul nou curatati si verificati geometria variabila. Nu e cine stie ce operatiune, sunt o gramada de tutoriale pe net. Dar verificati geometria variabila, in timp se blocheaza din cauza funinginii si din cauza asta apare turbo lag, overboost, etc
- montati surubul de reglaj al cursei actuatorului la fel ca si cel de pe miezul vechi (sa aiba acelasi numar de filete la iesire)
- verificati functionalitatea valvei actuatorului. E foarte important fiindca daca scapa vacuum, geometria nu functioneaza cum trebuie si atunci apar alte probleme. Eu am cumparat un set pompa vacuum (in jur de 100 lei) cu care am probat valva. Plus ca e buna si la alte operatiuni cum ar fi aeristit profesional frane.
- verificati conductele/furtunele vacuum sa nu aveti pierderi. La fel si furtunele turbina - intercooler - admisie.
Daca parcurgeti pasii de mai sus, e imposibil sa nu va "reconditionati" singuri turbina si sa evitati niste cheltuieli suplimentare.
PLUS adaug un aspect poate putin luat in considerare dar foarte important. Verificati-va periodic ( o data la 50 - 70mii km) injectoarele. Motorina noastra este foarte proasta, prezinta multa "apa", condens si asta duce la distrugerea diuzelor. Am desfacut si injectoarele si am vazut ce este si acolo. Incepe sa apara rugina pe peretii diuzelor, acul se blocheaza sau nu mai inchide/deschide complet orificiile, acestea se calamineaza si atunci apar problemele.
Daca v-am fost util cu aceste informatii, va pot da mai multe detalii celor interesati.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca eram în situatia ta (sa-mi fi cumparat deja miez nou si apoi sa gasesc la demontare fisura în carcasa) as fi cautat aici pe forum (sau la dezmembrari) o turbina ,,terminata,, cu titlu de ,,donatie,, la pret de fier vechi doar pentru a folosi carcasa exterioara, apoi as fi montat miezul nou în ea.

Insa pâna sa ma gandesc eu sa-mi cumpar un miez nou.. personal prefer o turbina SH în stare buna, iar asta cred ca tine doar de calculele fiecaruia daca montatul si demontatul turbinei ti le faci în regie proprie. E pâna la urma munca ta, pe care o faci cât poti de bine pentru ca o faci pentru tine.

Anyway, indiferent de opinia mea pe chestiune... personal îmi doresc sa te tina reparatia astfel încat sa nu mai umbli acolo în urmatorii 100.000+km. Chiar îi apreciez pe toti aceia care iau problema în propriile mâini, se documenteaza temeinic si reusesc de unii singuri într-un final.

Stima.
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Hristos a inviat! Si multumesc mult de apreciere.
In ce priveste carcasa turbinei am cautat si pe net si la dezmembrari, dar fara succes. Aici, pe club, din pacate a trecut mult timp de la momentul ultimei mele postari pana sa-mi raspunda cineva. E drept ca nici eu nu sunt prea activ, am sa incerc sa intru mai des si sa ajut si eu cat pot cu informatii din "pataniile" mele cu Opel. Apoi cine vinde turbina/galerie evacuare, o vinde completa si o "da de buna" la pretul aferent iar de sudat fisura respectiva a fost imposibil si mai ales nerecomandat.
Am cautat o gramada de informatii cu privire la fisuri "turbo housings" sa vad la ce riscuri sunt predispus daca o montez asa cum e si se pare ca turbinele Garret sunt predispuse la fisuri din cauza variatiilor de temperatura si a condusului ineficient. Undeva cam din 3 turbine, doua sunt pocnite. Astfel exista riscul sa cumpar o turbina stricata de la care sa iau doar melcul si sa fie la fel de crapata ca a mea. Pentru ca majoritatea crapa acolo unde este temperatura cea mai mare, la intrarea gazelor in ea cu geometrie variabila sau la cele cu wastegate, in zona wastegate-ului.
Cat despre turbina sh, eu raman la parerea mea. Daca injectoarele le-am luat sh, dar cu fisa verificare BOSCH, turbina nu cred ca ti-o vinde cineva sh verificata. Si uite, ca si in cazul meu, axul nu avea joc (modalitatea dupa care verifici o turbina sh), dar pierdea ulei pe evacuare. Prin urmare...cum verifici o turbina sh? Iar la cata munca este sa schimbi turbina la tipul asta de motor ca trebuie sa demontezi tot botul masinii (bara, armatura, radiatoarele, furtunele intercooler, pierderea freonului din radiatorul de clima) sa o montezi si sa vezi ca nu merge...cred ca innebunesti.
Pe de alta parte este un risc si aici, cu tot cu miezul meu cel nou, sper insa sa nu mai am probleme, sa fie ok si sa nu fi avut si alte defectiuni interne ale motorului (inca suspectez pistonul 4 de probleme din cauza injectorului care nu a functionat cum trebuie)
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Mda...uit ca detin acest Opel si cand imi este lumea mai draga si ma bucur si eu ca am rezolvat problemele tehnice, hop bucuria se transforma in dezamagire, Am preferat sa continui acest topic avand in vedere ca am adus in discutie aici un sir de defecte si cumva rezolvari cu plecare de la un efect descris si in titlul topicului.
Asa cum am scris mai sus, evolutia lucrarilor au constat in reparatie turbina cu schimbat miez, schimbat injectoare. Am insa in continuare o problema careia chiar nu mai stiu cum sa-i dau de cap intrucat inca nu am descoperit cauza. Si anume:
In turatie intre 1500 - 2000 ture cu precadere pe loc, simt o vibratie a motorului si DOAR dupa ce se incalzeste. In rest pornire ok, nicio eroare in bord, nici gram de fum, trage in parametri normali, relanti rotund la toate temperaturile. Aceasta vibratie se simte ca si cum la un benzinar nu ar lucra in parametri o bujie, ceva gen "misfire"
Buuun...operatii de verificare efctuate:
Verificat/curatat EGR - OK
Verificat/curatat clapet (inclusiv curatat uleiul din partea electronica) - OK
Verificat/schimbat iar inele cupru injectoare ca m-am gandit ca poate scapa compresie pe undeva - OK
Verificat debitmetru aer/senzor MAF - OK
Verificat boost turbina - OK
Astazi in schimb a fost mai rece afara (pana in 10 grade) si am observat ca motorul incalzindu-se mult mai greu, vibratia a aparut mult mai tarziu. Sa ma leg oare de ceva probleme cu temperatura aerului din admisie? Posibil sa am o problema de intercooler defect (infundat sau spart)? Chiar nu mai stiu, pur si simplu nu mai stiu cum sa-i dau de cap masinii asteia

P.S. Apropo de injectoare am atasat poze Opcom test la 85 grade in relanti si turatie 2000. Spuneti-va si voi parerea
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cauta un Tech2 si in acelasi test de injectoare poti opri compensarea, astfel poti observa diferenta de turatie pe cilindri.
De asemeni, merita facut un test de compresie - initial cu Tech2, pentru a observa diferenta de ture, apoi chiar cu compresmetrul, pentru o masuratoare exacta.
Skip ads

  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc, o sa incerc sa vad de un Tech2 si o sa va anunt cum dau de cap problemei asteia
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Revin cu finalul reparatiei, rezolvarea problemei, dar mai ales cauza. Cumva are trebui sa schimb numele topicului in "cum sa-ti bati joc de cineva" sa ajunga sa faca toate operatiunile enumerate mai sus si tot sa nu rezolve mare lucru.
Prin urmare, schimbat turbina, schimbat injectoare, calibrat injectoare, OPCOM, Tech2, nici eu nu mai stiam ce sa fac sa imi mearga si mie motorul asta in parametri. Stiti ca ma plangeam ca in acceleratie intre 1500-2000 ture vibra foarte tare, o vibratie care nu parea sa aiba vreo legatura cu tampoane uzate sau alte probleme, cat mai mult misfire pe un cilindru. Asta in conditiile in care OPCOM-ul nu imi arata nicio eroare. Eram deja hotarat sa demontez chiulasa crezand ca poate vreo supapa face figuri sau poate distributia dereglata sau poate pur si simplu nenoroc.
Ieri insa pur si simplu am cedat psihic si am zis ca nu-i mai fac nimic, o las asa, sa mearga cat o putea, ma multumesc cu faptul ca porneste si nu mai scoate fum si asta e.
Imi mai ramasese in portbagaj un filtru de aer recent cumparat si am zis ca totusi sa i-l pun, chiar daca ultimul nu avea mai mult de 5000 km. Am demontat capacul filtrului, am scos filtrul de aer si atunci...SOC! Pur si simplu aproape am lesinat langa masina cand sub filtrul de aer era "pozitionata strategic" o carpa bine somoiogita plasata cand neatent fiind la ce "prieteni" am in jurul meu, am parasit cateva minute masina cat m-am dus sa caut in trusa de scule o saiba pentru fixarea alternatorului. Asadar, lucrarea de inlocuit punte de diode si carbuni alternator avea pe viitor sa ma coste alta turbina, injectoare dar mai ales nervi, chin, bani. De atunci carpa respectiva a disparut subit in carcasa filtrului data jos de pe masina ca sa am loc sa montez alternatorul, de atunci incet-incet au inceput sa apara problemele mele.
Imediat m-am pus sa investighez masina si de alte posibile "interventii amicale" cum ar fi...la injectorul 2 cam la 4-5cm de mufa, chiar in zona unde cele doua fire urmeaza sa se amestece in manunchiul de restul de fire, ambele fire in acelasi loc ciupit invelisul suficient cat sa faca cand si cand scurt si sa mearga injectorul ala "cum trebuie"
Bineinteles ca la povestirea pataniei mele "parcarea" m-a acuzat pe mine de neatentie si ca mi-am scapat singur carpa in filtrul de aer. In fine, asta e, astia suntem, orice, dar mai putin oameni. Acum masina merge bine, nu mai vibreaza, iar turbina nu mai pufneste in acceleratie in cautare de aer de pe la vreun colier mai slab.
Ridic un semnal povestindu-va toata intamplarea asta sa fiti atenti pe unde va reparati masinile si in prezenta cui sau pe mana cui "mecanic serios" va dati masinile sa va fie reparate


  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Recunosc ca la asta nu ma gandisem, desi in urma cu ceva ani am concediat un mecanic pentru mai multe dude, printre care si asta cu carpa in carcasa filtrului. Sunt convins ca a fost o greseala - carpa aia se foloseste la revizie, cand se sufla carcasa filtrului, pentr a nu trimite mizeria in turbina/admisie.
In cazul de fata, sper ca a fost doar neatentie si nu rea intentie... ar fi prea urat.

Ma bucur ca ai rezolvat.

LE: acum vad unde e pusa, nu prea pare greseala...
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
La masina mea, lucrez doar eu. Al doilea "job" al meu este de mecanic auto, adica in timpul liber mai castig ceva bani din meseria asta pe care sincer o fac mai mult din pasiune. Cu atat mai mult masina mi-o repar singur si incerc sa-i ofer ce e mai bun, ca doar este a mea. In zona unde locuiesc nu sunt doar singurul mecanic, doar ca...eu am reputatia cea mai buna pentru ca in primul rand sunt serios si foarte meticulos. Si posibil asta sa fi deranjat suficient pentru a se gasi momentul prielnic pentru o posibila discreditare pe principiul..."ce mecanic esti daca nu esti in stare sa-ti repari propria masina"? Pentru ca sunt luni bune de cand ma chinui si nu reusesc sa-i mai dau de cap. Si a fost simplu, la 1.9 Z19DT ca sa dai jos alternatorul trebuie sa dai carcasa filtrului jos sa poti avea acces. Si unde poti sa lasi carcasa aia cat lucrezi, decat langa masina? Nu am fost singur, am mai fost cu cineva, tot mecanic pe care l-am rugat sa se uite putin la masina cat merg sa caut niste saibe pentru cablurile din spate ale alternatorului. 5 minute...a fost suficient sa-mi "ajusteze" filtrul. Iar faza cu uitat carpa in zona este exclusa atata timp cat eu filtrul l-am schimbat acu vreo 2 ani si de atunci nu am mai desfacut capacul respectiv. Si ca sa uit eu ditamai carpa in botul masinii si sa mi-o traga prin tubulatura iar este exclus. Odata ca nu sunt atat de idiot sau chior sa nu o vad si apoi din cauza filtrului de aer, nu exista forta de suctiune suficienta sa o traga instant.
La toata faza asta nu-mi pare rau decat ca am pierdut un prieten bun care uite ce s-a dovedit a fi, plus munca de a da de vreo trei ori bara, armatura, radiatoare, turbina, permutari de injectoare, teste peste teste peste teste fara niciun rezultat timp de vreo 4 luni de zile. Aaa...nu mai pun la socoteala turbina veche care din lipsa de aer a cedat prematur.
Inca o data...aveti grija in cine aveti incredere si pe mana cui va dati masinile sa vi le repare sau ca si in cazul meu, pe cine lasati sa va ajute, ca s-ar putea sa va ajute de tot.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
E o vorbã veche: hoțul e cu un pãcat și pãgubașul cu zece. E ușor sã arunci anatema...odatã aruncatã, n-o mai întoarce nimeni.
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
E gandita logic anatema asta inainte sa fie aruncata, exista un fir al evenimentelor, niste detalii, chiar nu ma pun sa fac afirmatii si mai ales acuze gratuite doar de dragul de a ma disculpa eu (sa zicem ca am fost atat de idiot incat mi-am uitat carpa in carcasa filtrului fara sa fi umblat la filtru). Cu atat mai mult cu cat deja e prea tarziu sa ma mai manifest in vreun fel fata de persoana respectiva. Faptul este consumat. Dar am facut publica aceasta patanie pentru o oarece sporire de atentie a membrilor cand mai executa DIY cu ajutorul "pretinilor"
Pe de alta parte treaba asta poate fi privita si din alt punct de vedere, cel mecanic. Cum ar fi iata cate efecte negative poate genera un filtru de aer murdar, imbacsit, neschimbat la timp. O turbina afectata in mod direct, costuri, munca, etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR