Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • DTMcar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut..am cautat pe sit-e si nu prea am gasit ceva raspunsuri la problema mea.Am un opel astra g an 2004,1.7 cdti 80 CP. Acu cateva zile,am iesit putin sa ma plimb cu ea si mi sa aprins in bord becu l de la baterie dupa care am ramas fara servo. Dupa ce am mers aprox. 100m masina isi revenise si becul de pe bord se stinsese,apoi din nou aceiasi problema. Am incercat sa ii dau putin gaz si am observat ca dupa ce trec de 2500-3000 ture isi revine,si iara o luam de la capat..Smile)....Creca face un scurt pe undeva pentru ca nu se stinge brusc si mai "licare" putin pana ce se stinge.
Va rog sa va dati cu o parere cam la ce ar trebui sa ma astept.
Multumesc!
Skip ads

  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
E posibil sa se fi dus alternatorul.Si mi s-a aprins bateria in bord.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Verifica alternatorul si bateria! Astea is buba, alternatorul fie nu mai incarca in mod normal, bateria are element in scurt si nu mai tine curent! Bafta!
  • gaby_fluiericy

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am patit si io la fel acum 5 zile cu pompa de servo directie.este de la alternator 95%.mie mi sa rupt fulia si numai incarca si servo este primul care iti cade.la tn poate sa fie carbunii.stima
Skip ads

  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am patit si eu acum o luna, prima data se aprindea si se stingea martorul de la baterie iar dupa cateva secunde se stingea si ramaneam fara servo...De vina a fost alternatorul, am schimbat puntea de diode si regulatorul de tensiune...acum e totul in regula.
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
cetin a scris:Am patit si eu acum o luna, prima data se aprindea si se stingea martorul de la baterie iar dupa cateva secunde se stingea si ramaneam fara servo...De vina a fost alternatorul, am schimbat puntea de diode si regulatorul de tensiune...acum e totul in regula.


Cat a costat toata afacerea?
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La mine a costat in jur de 350 de lei.
  • GMorarescu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Salut astazi cand am pornit masina mi sa aprins martorul de la abs si am ramas fara servo directie
Masina e opel astra g aveti idee de la ce sa fie
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut

posibil lichid, sau sigurante daca nu ai alti martori la bord. Vezi ca o siguranta este la motor.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR