Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@danzog, verifica sa nu fi crescut si consumul de ulei (teava afumata!). Cati km ai facut de cand ai schimbat distributia?
Eu ma gandesc ca daca au fost blocate cu trusa axele cu came si vilbrochenul, singurul care ar putea fi putin dereglat, ar fi discul codor...si asta ar putea da o functionare putin anormala a motorului, dar la limita, aproape de punctul optim, fara sa dea erori...(parerea mea).
Skip Ads 60 min (0/3)

  • danzog

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@PL500: Uleiul folosit este tot cel de dinaintea schimbării distribuției respectiv,Mobil 1 0w40 ESP.
@danpet:de când am schimbat distribuția am făcut aproximativ 650 km.Consumul de ulei se menține în aceleași limite ca și înainte de schimbarea distribuției.Axele cu came și vibrochenul au fost blocate cu trusă de cale Zimber.Când accelerez de pe loc la 2300-2500 rot/min,se simte miros de benzină nearsă și scoate fum negru.Condensul care ieșea/curgea înainte de schimbarea distribuției de pe țeava de eșapament era transparent,acum este negru.
Voi verifica discul codor folosind aceeași trusă de cale.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,470
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai facut nimic inafaracde distribitie ?
Vezi faca intra din nou calele, mai ales cea de vibrochen inde poate intra partial.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mariuseek a scris:Merita sa schimb numai intinzatorul de lant doar ca sa imi dispara acel carait de 3 secunde de la pornire?
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.

Am avut ocazia sa vad o Astra G din 2007 cu motor Z14XEP (ca al meu) si care are doar 60.000km reali (luata de noua, unic proprietar-femeie). ..Are acel carait la pornire, dar de numai 1-2 secunde. Se pare ca e o chestie "normala" la aceste motoare.
Eu inca n-am schmbat kitul de distributie, pe care-l am cumparat de 2 ani. masina are acum 190.000km. Are acel sunet de diesel la cald la relanti (de cand am luat-o...3 ani) si acel carait de 3 secunde la pornire. Tocmai am facut un drum de Bulgaria de 1200km (dus-intors) fara probleme.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • georulz

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Acel zgomot de carait la pornire de 1-2 secunde l-am auzit si la pornire tot pe Z14XEP imediat dupa schimbare de distributie OEM GM cu revizie. Cine zice ca nu se mai aude nimic mi se pare ca minte ori zice ca efect placebo. Mai ales ca nu stiu exact ce revizie au facut la intinzator, dar arcu ala pare moale de nou...
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,631
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara! Apelez la ajutorul vostru pentru câteva păreri.
Am un prieten cu o Astra H z14xep ce și-a schimbat distribuția pe la 180000km, schimbul a fost un moft, motorul funcționa și se auzea foarte bine înainte de înlocuire. După aproximativ 10000km, a inceput sa-i bata distribuția, a mers din nou la service și a înlocuit din nou distribuția. Acum după câteva mii km, distribuția face iar zgomot. Ce am observat, cu motorul cald, se aude ca un Diesel in relantiul, daca o tureaza peste 1500/2000 ture, zgomotul se atenuează considerabil. Am desfăcut capacul culbutorilor, am tras de lanț până am băgat degetele între el și patina, aproximativ 2cm. Nu știe ce producători de distribuție i s-au montat, așa că eu as merge pe Ruville, acum ceva ani, i-am înlocuit distribuția fratelui la un z10xe cu Ruville ce avea piese cu sigla GM. Acum nu mai găsesc nicăieri acest producător și asi vrea câteva păreri cu ce alt producător sa o înlocuiesc. Mulțumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,470
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am pus de-a lungul anilor numai GM și restul Victor Reinz, Elring, Corteco, Hepu, Bosal și nu am avut probleme absolut deloc. Este drept că am făcut totul cum spune în TIS și în plus chiar curățat tot sistem ungere, răcire, dat jos improvizații și minuni găsite. Vorbesc de peste 15ani și peste o sută de acest tip, că este străbunicul seria X10/12XE , Z sau ultimele A sau B cu defazoare și turbina tot aceași Mărie cu altă pălărie.
Undeva posibil sa fi făcut ceva greșeli mecanicul repede stuche banu și dacă țăcăne așa face ele toate, proaste domle. Alta versiune este folosirea de piese China cu etichetă frumoasa, este foarte frecventa. Combinația celor două este dezastrul perfect, caz real foarte recent la modul dus mașina ok, după țăcănea, după două săptămâni era tractor și se oprea chiar și la semafor. După schimbări de lambda, clapete accelerație și multe altele nu se mai oprește dar concluzia e că trebuie alt motor și pune pe el distribuția asta că e noua. Sa mai distrugă unul?
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,631
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am căutat și distribuție GM dar sare de 1000 lei, nu știu dacă-si mai permite omul această sumă. O recomandare in Iași pentru un magazin ok la preturi?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,470
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu ai cumpăra o mașină chinezească? Pai e frumoasa, buna la preț, tot ce vrei.
Ai cumpăra un flex Parkside, MacAlister, Dexter sau un Bosch, Makita made in Romania, DeWalt, Hikoki ?
Exact asta este, cum merge și cât. Daca tragi la sfârșit linie ajungi la vorba : sunt prea sărac să-mi cumpăr un lucru ieftin.
Exact asta este acum și în Est, mulți și prosti, cantitatea este o calitate, ce tare sunt eu in gura că ce am făcut și câte. De cealaltă parte putini dar buni, îi bat și cu cu propriile arme. Sa nu mai râdeți de turcisme că la alții le-a pierit râsul și Javelin este trecut printre sfinți.
Sa fie clar, fara om și tehnică de calitate nu face nimic decât să irosească bani. Degeaba a făcut ha ha ha cate mașini daca toate merg puțin și prost.
Toate magazinele nu au marfa la raft, ea este la importator sau distribuitori. Ai opțiuni orice magazin la colț de stradă între farmacie și păcănele sau cele gen epiesa, târgul de piese, diferă ce adaos ai dar sa le plătești doar când le ai in mana și le verifici. Colet primit acasă este cam riscant încă.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,631
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nea Dane, a cumpărat kit GM până la urmă și am.o nelămurire. Acum, pe motor au rămas pinioanele axelor ce au cateva mii km și arata foarte bine, dar vreau sa le înlocuiesc și pe acestea. Văzusem o informație legată de acele șaibe distanțier care acum sunt intre ax și pinioane, și care după unii ar trebui sa fie intre pinion și cititor la admisie, asta înseamnă decalaj între pinioane. Îmi poți spune exact pozitia lor?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,470
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vine ax. pinion subțire saiba. Cititor plat original negru. Șurub zinc lung cu deformare plastica. Asta este valabil la capac distribuție pierburg. Cititoare aftermarket exista care suplinesc șaibă dar matriță era proasta și aveai p0340.
Șaibă distanțier se scoate din pinion model vechi, daca nu găsești șaibe măr ii numai groase, mari și plane sa fie.
Șuruburile negre fosfat sunt mai scurte și deformare mai mica, sunt pentru pinioane noi fara șaibă pentru capace SHW și pompa apa cu garnitura tabla, fara capac sus și ștuț pentru circuitul mic, ăla cu două șuruburi T30.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Skip Ads 60 min (0/3)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR