Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,826
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiuloasa.
Scapa compresia in sistemul de racire.
Trebuie desfacut motorul...
Distractie garantata!
Skip ads 60' (0/3)

  • IKytty

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2021

  • Mesaj Privat
se poate sa fie si chiuloasa?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,826
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Se poate să te exprimi coerent?
Că ai o neplăcere/problema am priceput, dar sa scrii în diverse discuții același mesaj....
Ai făcut ceva verificări?
Măsurat compresie, citit erori...
Sau aștepți să posteze careva ceva soluție magică?
  • TIT8101

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am un opel astra h 1,7. De vreo doua saptamani a inceput sa consume foarte mult si acum mai nou nu mai vrea sa pornesca la cald decat cu ajutorul spraiului. Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii ? La tester ar da ceva presiune slaba la sonda Rail. dar mecanicul nu a stiut exact ce ar putea fi. Dupa pornire masina merge bine.
Skip ads 60' (0/3)

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
As zice ca e defecta supapa mecanica de suprapresiune din capatul rampei, supapa care la cald nu-ti mai lucreaza corect.

Gasesti la Dezmembrari o supapa cu tot cu rampa comuna de Astra H 1.7cdti sau Astra G 1.7cdti (motor de 80cp, sau 100cp).
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,010
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Dupa comportament, de aceeasi parere cu colegul @ahappyuser!

Ca idee, defectele pot fi mai multe: injector, regulator presiune(pe pompa), pompa de inalta presiune, senzor presiune rampa. Si fara legatura cu eroarea citita, poate chiar un inceput de deces al senzorului pozitie arbore cotit.

P.S. Fugi de acel "mecanic"! Daca dupa 20 de ani de astfel de motoare, el inca nu stie macar de unde sa inceapa, ar fi pacat sa faca teste pe banii tai.
P.P.S. NU schimbi nimic pana nu te lamuresti ca este defect.
  • TIT8101

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi, am sa caut un mecanic mai priceput si vad cum o scot la capat
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
TIT8101 a scris:Buna ziua, am un opel astra h 1,7. De vreo doua saptamani a inceput sa consume foarte mult si acum mai nou nu mai vrea sa pornesca la cald decat cu ajutorul spraiului. Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii ? La tester ar da ceva presiune slaba la sonda Rail. dar mecanicul nu a stiut exact ce ar putea fi. Dupa pornire masina merge bine.

Poate fi orice,de la un furtun de retur de injector fisurat,pina la o garnitura de pompa care nu mai etanseaza bine,rampa,senzori,inclusiv filtrul de motorina plin cu apa.
Daca alimentezi cu motorina proasta,si mergi pe rezerva,poti avea electrovalva de presiune din rampa plina de mizerie.

Skip ads 60' (0/3)

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,010
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
"electrovalva de presiune din rampa" ?
Este adevarat ca nu a precizat (colegul) exact despre ce motor vorbim, dar totusi Astra H de 1.7 ... despre ce electrovalva (pe rampa comuna) vorbesti?

Off topic:
Ce se vede in acea poza, nu este din vina motorinei, acolo pare o lipsa totala de filtru, in amonte de acea sita. Chiar si o panarama de filtru (cele foarte folosite si laudate pe la noi), tot se descurca cu particule mai mari de 8 microni.

Later edit:
Editez, pentru a nu face spam.
Imi cer scuze pentru ca am indraznit, sincer, acum ca stau si gandesc inapoi, chiar imi si pare rau, nici nu stiu cum am "putut indrazni sa am curajul de a cuteza", nu se va mai repeta!
Acum lasand gluma, nu am pentru ce sa imi cer scuze! Cine citeste si vrea sa inteleaga, intelege. Cat despre "scandal", daca asa se pune problema si asa s-a inteles ... da, aici pot sa fac o promisiune, ca voi incerca sa nu mai interactionam.


Ultima modificare facuta de sebage la Mar 14 Jun, 2022 2:10 pm, modificat de 3 ori in total
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Tocmai asta este problema,nu a specificat ce are sub capota,in plus,eu nu ma ocup de masini,nu fac mecanica,deci nu ridic capote,asta o faceam acum vreo 10 ani,baietii care lucreaza cu mine fac treaba asta,eu fac doar injectia,deci pot gresi,totusi,ideia este ca cel afectat,sa inteleaga ca nu ghicim in carti sau in zatul de la cafea,sa fim seriosi,doar ne dam cu parerea in functie de informatia care ni se ofera,si ce credem noi ca ar fi posibil.
Asa la prima....ai pompa bosch din aia neagra cu trei capace?Sigur pierde pe la garnituri.
Revenim,nu stiu ce se intimpla,unii prea sar repede la ,,scandal" ...fii atent la ghilimele,nu o zic cu rautate...suparat,pur si simplu observ foarte des ca asa tare se agita lumea daca cineva greseste de parca am fi dat foc la casa.
Toti gresim,cindva,undeva,eu mai mult ca toti,recunosc.
Mizeria aia care o vezi in poza mea,este reala,si avea filtru foarte bun.....stai un pic,sa desfacem firul in patru....dar inainte de a avea acel filtru foarte bun?Asa-i ca nimeni nu spune adevarul,adica ce probe a facut acasa inainte sa iti aduca masina?
Filozofam...merci pentru ca mi-ai atras atentia,nu este cu suparare,pe forumurile mele nu raspundem la astfel de intrebari,le ignoram.
Cine este interesat si are nevoie,este foarte important sa inteleaga ca atunci cind pune o intrebare,aceasta nu poate fi de genul...,,am un opel si nu mai porneste,ce credeti ca poate fi?"
Sau...,,am un opel si mi sau stricat injectoarele,cit costa reparatia? "
Aici,sintem ceva mai specifici,mai exacti,nu neaparat mai buni,nu are legatura cu asta.
  • TIT8101

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Scuze ca nu am precizat mai exact este vb de Astra H 1,7 cdti Z17DTH. Am gasit un mecanic care urmeaza sa schimbe regulatorul Rail si sa faca un test de retur la injectoare. Sper sa fie ce trebuie. Nu stiu daca are legatura consumul mare care il are de vreo 2-3 saptamani si cu nepornitul la cald. Poate impusc doi iepuri.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,279
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@TIT8101
Eu zic sa-mpusti iepurii pe rand ca e mai sanatos.
Fa testul de injectoare ca e simplu si daca nu rezulta vreo defectiune, schimbi si supapa de presiune rampa.
Skip ads 60' (0/3)

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bun sfat (cel cu împuscarea iepurilor pe rând) în ideia ca mai întai îl impusti pe cel care ti-e mai usor si mai la îndemana... deci testul de retur ar fi:
- un test mai ieftin la bani
- mai usor de efectuat.

Pentru schimbarea rampei e ceva de munca, am facut-o si eu (degeaba, pentru ca supapa de pe rampa era buna, iar la mine de vina a fost altceva pentru care am fost direct raspunzator... am uitat o carpa in EGR atunci cand am curatat tot ce tine de traseul admisiei si m-am dat de ceasul mortii o luna si jumatate sa pornesc masina, nu mai pornea nici trasa).
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,826
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Supapa de pe rampa sa fie regulatorul de inalta presiune?
Daca da. atunci imi amintesc de o situatie cu un coleg din Sibiu care a cumparat un regulator in mod inutil... Cauza era demarorul, avea carbunii/periile colectorului pe sarme, atat de uzate. A rezolvat prin inlocuire platou perii colector.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Supapa de pe rampa la 1.7cdti cu injectie BOSCH (montata in capatul rampei, cu legatura directa pe retur) e defapt o supapa mecanica de supra-presiune.

Aceasta se decalibreaza dupa un numar de ani de folosire si incepe sa lucreze incorect atunci cand motorul este cald. Presiunea din rampa devine prea mica cu motor cald si acesta se chinuie sa porneasca... intr-un final nu mai porneste deloc la cald. Se inlocuieste cu una noua, sau SH cu tot cu rampa. Eu pentru Astra H 1.7cdti motor Z17DTH am cumparat o rampa de Astra G motor Z17DTL cu tot cu supapa, am demontat ca sa vad ce gasesc acolo... si am gasit ceva urme de span. Am spalat rampa si supapa cu benzina apoi am remontat, functioneaza corect si in ziua de azi, dupa 15.000km facuti cu ea pe motor.
  • TIT8101

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2022

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi, am inlocuit regulatorul de presiune (Common rail) cu unul de pe alta masina si acum porneste si la cald. Astept sa ajunga cel nou.
  • IKytty

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua prieteni am un Opel meriva din 2004 1.7 cdti pornește și după ce merg cu el și se încălzește motorul dacă îl opresc nu mai pot porni oare ce sa fie problema? Mă poate ajuta cineva și pe mine?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,529
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Te poti ajuta si singur citind ce s-a scris in acest topic, ori in alte topic-uri asemanatoare aici pe forum.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR