Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • SIon339

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu o intrebare la voi colegi sa ma ajutati intr-o problema neintalnita pana acum.
Ce alimentaeaza aceasta mufa sau ansamblu? nu pot sa imi dau seama. Mentionez ca este in partea drapta jos.

Firele Maro si negru se incalzesc foarte tare, si scot un miros. De la ce poate sa fie? Multumesc.





MODEL: Corsa 2006
MOTOR: Z13DT
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,091
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Din cate pot eu sa vad ...
Sunt firele care merg pana in regulatorul de turatie si firele care pleaca din regulatorul de turatie pana in electromotorul ventilatorului pentru habitaclu.
Cauzele pentru care se incalzesc acele fire, pot fi mai multe:
- contacte imperfecte, exact in zonele unde caldura este mai mare;
- electromotorul ventilatorului sa fie blocat sau defect electric sau mecanic;
- sa ai un filtru de polen foarte vechi si "plin" si deci sa nu mai treaca aer prin el;
- sa ai blocata cu altceva priza de aer si/sau calea de aer;
- sa ai un modul regulator turatie, defect.

P.S. Mi se pare foarte periculos, din ceea ce vad. Scoate mufa sau daca este lipita, scoate siguranta sau macar una dintre borne, pana rezolvi!
  • SIon339

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Asa au fost. Ideea este ca se incalzeste firul acela maro dar si negru. A fost schimbat filtrul, m gandesc ca o fi modulul regulator de turatie defect? Imi baga rece inauntru fara probleme. cum pot masura daca ventilaotrul este bun sau cum masor regulatorul?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,091
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Atat timp cat totul functioneaza normal, ma gandesc ca problema se rezuma la contacte imperfecte, la acei papuci.
Este posibil ca acel modul sa nu mai fie originalul si problema sa fie la fizarea mufei lui sau sa fie vina celui care l-a schimbat, la mufare.
Sincer, eu as scoate mufa / papucii, cu riscul de a se sparge mufa, apoi as da modulul jos si as vedea ce se intampla acolo.
Oricum, asa categoric nu poate sa ramana, este periculos!

Mai asteapta si alte pareri.
  • ney

  • Mesaje scrise: 722
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil curentul pe care il cere ventilatorul sa marit din cauza griparii partiale sau prafului de carbune adunat in motorasul ventilatorului
Ideal este sa schimbati ventilatorul pentru ca daca nu se invarte lejer nu mai asigura debitul de aer suficient pentru a raci aceasta piesa ( care pe ia are un radiator ,care poate fi murdar apropo) si se va arde si ia....de unde va rezulta un cost mai mare
Aceasta piesa din foto( racita deventilator) se incalzeste cel mai mult pe treptele mici ,unde si debitul de aer este mai scazut
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR