Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu postam nimic nou?e clar de acum o saptamana care e treaba cu conpresia in baie.o idee nouo ceva? @krashy22treaba cu turbo presiune de ulei am postat printre altele posibile cauze conducte ulei un meserias stie cam ce are de facut cat ulei trebui sa "isi ia"o turbo
Skip ads

  • lory16

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Italia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salutari! va multumesc tuturor pt sfaturile date ! azi am demontat turbina,am dus-o cu mana mea la unul care le revizioneaza si am stat langa el cat timp a demontat-o, sa nu mor prost! deci...depuneri nu sunt!va explic dar nu cunosc termenii tehnici,asa ca tre sa intelegeti singuri,imi pare rau! cand s-a apucat ala de demontat si-a dat seama ca axul ala pe care sunt montate paletele,juca inainte-inapoi,se misca in profunzime,deci nu ca si cum s-ar fi largit! cand a desfacut,am vazut o chestie ca o ..saiba, mare cat o moneda de 2 euro,cu o specie de 4 dinti inauntru! imaginati-va un trifoi cu 4 foi inclus intr-un cerc,ceva de genul! de cat lovise axul ala in cercul asta,a rupt alea 4 foi,sa zic asa, ramasese doar cercul,ca o moneda gaurita! explicatia lui- catalizatorul infundat! pt faptul ca gazele nu ieseau cum trebuie,se crea o contrapresiune care impingea in axul asta cu paletele. spargand "saiba " aia pe acolo trecea uleiul si fumul si tot tacamul! deci vina catalizatorului! acum ramane de vazut fumul pe la joja,probabil mai sunt si alte probleme! demontez catalizatorul si va tin la curent! o zi buna,ca mie mi-au plecat deja 1000 euro din buzunar Sad ps: consumul ala de 1,5 L la 500km l-am avut acum spre sfarsit,probabil de cand a inceput sa se rupa " saiba " aia inauntru turbinei ! e posibil ca nefiind facuta ungerea corect, sa fi afectat segmentii? si de aici fumul pe la joja si capac ulei? dar nu am mers fara ulei ,cand am vazut ca-l consuma,m-am oprit si am pus.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Inainte sa te apuci de desfacut iar motorul rezolva intai cu catalizatorul siu apoi vezi daca mai face la fel, daca scoate fum in continuare trebuie refacuta iar segmentarea cel mai probabil.

Succes!
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
nu trebui sa segmentezi nimic,ai fi mirat sa vezi o turbo cat ulei poate sa "pape",rezolva cu turbo si catalizatorul si sa vezi ca si consumul de ulei se rezolva.bafta
Skip ads

  • trascu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti .sunt cam nou in domeniu .am si eu un bertone turbo 2002 cu 140000 km .am cumparat-o decurand .dupa doua luni dupa ce am cumparat masina am vazut ca mi se fisurase radiatorul de apa.in momentul in care am schimbat radiatorul am dart jos si chiuloasa ca i-mi scotea fum alb .unii mi-au zis ca este ciupita si de aia a crapat radiatorul ca are o anomalie .am aschimbat garnitura de chiloasa si am facut distributia complet cu tot cu pompa de apa ca sa o iau de la capat sa o pun la punct .ulei-ul si filtrele le schimbasem cu 2-3 mii de km inainte, folosesc 5W-40 Castrol.in continuare am aceeasi problema i-mi scoate fum alb la cald si i-mi mananca ulei .am citit pe forum si unii spun ca ar fii vorba de valva PVC.unde se afla asta ?mi-a spus cineva sa ii dau capacu de la motor jos ca este langa furtunu care intra in el dar nu am gasit nimic acolo.astept si eu un raspuns va rog ...bafta
  • vectra_b

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 1.8 16 V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
intr-un final s-a rezolvat problema. Reconditionat turbo si a disparut si fumul !
  • zsoltiboss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am vazut ca ai desfcut z20let si asa vea sa te intreb im poti spune ce sunt pinionele el din bai care le invarte vibrocehen ce rol au ?
  • nicutacu74

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
prietene inspecteaza cilindrii mai ales cil3 apar fisuri in camasi ok vb
Skip ads

  • danygabryel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema cu fumul a aparut si la mine opel bertone 190 cp turbo scoate fum rau la cald si la rece cind o pornesc ba chiar mai mult cund dau in marsalier dar nu mereu asta e problema la viteza mare nu scoate chiar deloc citeodata e teava de esapament umeda si miroase a ulei ars asa de la ce poate fi are cineva vreo idee ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai citit tot topicul asta?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
2 pagini?
e mult de citit ,trebuie sa apara filmu cu discutiile ---Z20let bertone fumega la cald---
  • totyoo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Eu am scos furtunul de vine din capacul de la culbutori in admisie și nu mai fumegã la cald motorul .
Skip ads

  • alex_funky

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2022

  • Mesaj Privat
Si al meu Z20LET scoate fum! Axul tubinei nu are joc,decat fisura aceea langa clapeta.In mers nu scoate fum mai deloc,doar daca sta pe loc la relanti apoi plec...se face nor in spate pentru cateva secunde. Compresia pe toti cilindrii 8.5bar.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , una dintre cauzele uleiului in admisie :http://www.youtube.com/watch?v=ydpk41oy51k
  • AIlie971

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2023

  • Mesaj Privat
Da bun valva pcv, dar care este și unde o gãsim la z20let ? Am înțeles ca tot capacul motorul ar avea funcția asta, el în sine este și "valva pcv"
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR