Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • H7090

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salut, astazi cand am pornit masina, am primit Service Vehicle Soon, am incercat sa plec de pe loc dar masina de-abia se tura, am reusit sa ajung la un tester, eroarea intiala era P0193 - din cate am inteles, aici ar fi senzorul de presiune, am sters erorile respective, am dat comanda de piesa. Cand am pornit masina, timp de 5min a functinat normal, in turatii normale, apoi, in timpul mersului am primit din nou Service Vehicle Soon, nu se mai tura din nou, de data asta abia de pornea de pe loc, am pus iar testerul si eroarea e diferita, apare: P0087 - Fuel Rail/system presure too low, din cate am inteles ar avea legatura tot cu senzorul de presiune. Aveti idee ce ar mai trebui verificat?


MODEL: Opel Insignia 2014
MOTOR: 2.0 140CP A20DTE

CODURI EROARE: P0193
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Senzorul, este un element/dispozitiv sensibil la o marime fizica, pe care o transpune intr-o forma masurabila.
In acest caz, senzorul tau de presiune, transpune valoarea presiunii motorinei din rampa comuna, intr-o tensiune electrica, direct proportionala cu valoarea presiunii.
Senzorul declara ca ai o anumita valoare a presiunii, apoi ECU analizeaza aceasta valoare si ia decizii (incearca sa o regleze). Daca presiunea declarata de catre senzor este iesita din plaja de valori pe care se asteapta ECU sa o primeasca, acesta (ECU), iti spune ca ai presiune prea mica sau prea mare.
Motivele ar fi:
- senzore defect si deci, declara valori incorecte;
- senzor bun dar informatia de la el nu ajunge pana la ECU;
- senzor bun dar chiar ai presiunea in rampa prea mica sau prea mare.
Ei, aici intervine rolul mecanicului, sa determine motivul deviatiei prea mari a presiunii.
In mod normal, abordarea trebuia sa fie putin altfel, in sensul ca, trebuia un test in mers si vazut comportamentul presiunii in rampa in dinamica mersului.

P.S. Daca pui mâna pe un cuptor (functional) si simti ca te arde (temperatura prea mare), nu inseamna ca ai mâna defectã.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai cãutat? Nu este o discuție identicã pe forum despre asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR