Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • bogdan.radu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2007 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara! Revin cu o problema pe care nu reusesc sa ii dau de capat,,am schimbat de curand amortizoarele flansele si bieletele antiruliu,, dupa vreo 2 sapt ca sa zic asa au aparut urmatoarele simtome.. Scartaie unde in partea dreapta jos,, cand virez pocneste foarte dubios,, cand masina e oprita,,, si incerc sa o balansez pe fata zici ca se rupe ceva,, am fost pe la diferiti mecanici dar nimic,, ce as putea face? Am si un video facut,, as putea sa il atasez, oare?

Multam fain




MODEL: Astra 2007
MOTOR: z19dtl
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Si tu le spui "mecanici"?
Pentru a identifica o sursa de zgomot care se manifesta, nici macar nu trebuie sa fie mecanic, trebuie doar sa vrea.
La intrebare, as putea sa raspund doar asa: ai putea sa mergi la cineva care stie si vrea, dar unde sa il gasesti, habar n-am.

Deja cred ca este prea mult, sincer, mi se pare prea mare nesimtirea unora care se dau mecanici si pe langa faptul ca nu stiu meserie, nici nu isi dau interesul, isi bat si joc de oameni, punandui pe drumuri. Stau doar la ciupeala, la schimbat de piese si luat banii, ei fiind nepriceputi, nesimtiti si lenesi.
Pe bune, unora de genul acesta, ar trebui sa li se faca reclamatii la cei care i-au autorizat. Ma intreb, cum poti sa mentii autorizatia unuia care nu este instare sa identifice un defect atat de banal
Daca as mai fi cum eram acum douazeci si ceva de ani, cand eram mai nebun decat acum, eu m-as posta cu masina la intrare in acel service si le-as face "reclama" catre toti cei care ar vrea sa intre. Sa stie clientii la ce prãpãdiți vor sa isi duca masinile, la unii care nu sunt instare sa identifice un zgomot.

Tuturor colegilor, scuze! Stiu ca nu este nimeni obligat sa suporte alegatiile mele.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Uitã-te pe la arcuri, poate e vreunul rupt...sau nu e montat cum trebuie.
O inspecție vizualã la burdufufurile planetarelor, dar genul ãla de zgomot e mai puțin probabil sã fie de acolo.
Nu ai zis cine a schimbat acele piese...
PS @sebage
Din pãcate, ai mare dreptate, asta e realitatea în care ne învârtim: rar gãsești câte un mecanic care gândește, știe meserie, nu e leneș și necinstit...în rest numai pescuitori la portofelul clientului cu sportul preferat: înlocuire de piese pe criteriul „dupã ureche” și, bineînțeles, pe banii clientului. Eventual, îl mai bagã și la belea.
Exemplu1: un impostor de-ãsta, cã nu vreau sã jignesc pe nimeni numindu-l „mecanic”, blindeazã conducta la un etrier spate care se bloca uneori(la un Laguna 2 care mai fusese la el cu aceeași deficiențã), sunã clientul și zice „gata, bos, s-a rezolvat, poți sã iei mașina”, desigur fãrã sã menționeze strãlucita inginerie pe persoanã psihicã. Asta, în situația în care îl știa bine pe client și știa cã ãla mergea cu Laguna aia, când îi permitea traficul și drumul, ca unul care se credea cu o mașinã mult mai performantã, scotea tot din ea. Noroc cã ãla și-a dat seama cumva(cel mai probabil mergând la un alt mecanic) și a înlocuit etrierul cu pricina. Întâmplãtor, de fațã, am vãzut ptr prima oarã 2 oameni, nu prea credincioși de fel, care se cruceau cu ambele mâini de ziceai cã-s mori de vânt.
Exemplu 2: același individ primește comandã sã schimbe un rulment fațã dreapta la un Passat B(cât o fi, cã nu sunt pasionat, ãla cu suspensia fațã de zici cã-i Veyron), tot, gata, frumos, merge clientul și constatã cã a schimbat rulmentul pe partea opusã, cã mașina huruia în continuare de te asurzea. Era greu, dacã a uitat sau nu a înțeles bine/deloc, sã dea un simplu telefon. Nici la bașcheți nu l-a durut: „Lasã, bos, acum ai rulmenți noi pe fațã”. Halal!
Exemplu 3: am un prieten, care avea un Focus 2 1,6 common rail (ãla de inspirație Peugot, dar reinterpretat de Ford!), care avea o problemã pe la motor destul de micã, omul, tipicar, a vrut sã rezolve. Dupã vreo 2.000EUR aruncați pe piese noi și manopera aferentã, pe la 3-4 hãndrãlãi, a ajuns cu mașina (abia o mai putea deplasa de bine ce mergea motorul) la un inginer care a descoperit o problemã realã minorã și care i-a explicat cã degeaba a schimbat piese, dacã nu le-a declarat și în diagnozã sã știe și domnul ECU cã s-au schimbat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR