Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • the_punihser2003@yah

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Nu sunt un cine stie ce cunoscator in ale mecanicii. Dimineata cand pornesc masina "la rece" imi apare "cheita si cu masina" in bord. Merg cu ea cam 20-30 minute o las cu motorul oprit vreo 10 minute si dispare acea "cheita cu masina" dar la o turatie mai lenta tinde sa mearga sacadat masina. iar cand este rece si apare cheita nu se tureaza mai mult de 3200 Rpm. In urma acestor probleme am mers la service unde mi-au schimbat egr-ul,ca drept urmare sa faca la fel. La tester au dat urmatoarele erori : P0090 - 5B si P1125. Daca a mai patit cineva aceasta problema ?Sad( am masina de 2 saptamani si-mi face 10000001 de nervi. Acum 2 zile am inlocuit si filtrul de motorina cu unul MANN in valoare de 100 ron iar motorina numai de la rompetrol. Niste sugestii va roogg ! Sad Masina este un Opel Vectra C 2005 1.9 CDTi 88Kw 120 Cp.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
P0090 Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Negative Deviation) / (Positive Deviation) - regulator presiune defect - probeaza alt regulator.
P1125 Throttle Actuator Malfunction - clapeta admisie murdara sau defecta - incearca o curatare sau proba cu alta clapeta.
  • the_punihser2003@yah

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
P0090 Rail Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range/Performance (Positive Deviation) - a iesit la tester... ideea e ca persoana care mi-a facut tester-ul ... mi-a spus ceva de selenoid.. :-S ca e posibil sa fie ala dus...alt regulator nu am de la cine sa iau sa zic ca pot face un test cu un altul.. Sad
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mie îmi dã P0090 cu orice regulator pun pe ea...
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Vezi cã la P0090 ai 3 variante:
- regulator defect;
- ECU cu probleme;
- cablaj defect.

Eu am pãțit-o sã fie cablajul (mufa regulatorului de presiune defectã).
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am o astra 1.9 cdti de 150 cai. Acum vreo luna de zile imi dadea eroare la EGR. Masina mergea la fel ca si inainte sa apara eroarea, fara nicio problema. Sa stricat partea electronica de la EGR. Azi am cumparat altul nou, l-am montat pe masina. Am pornit motorul, am cancelat eroarea cu Op-com, am mai lasat-o sa mearga in jur de 1 min si am oprit-o. Totul perfect. Dupa 10 min a trebuit sa plec si surpriza motorul invartea dar nu a mai vrut sa porneasca. Pe op-com imi da eroarea p0090-5b (interval/performanta circ electoventil de reglare a presiunii in injectie-deviatie pozitiva). Cand pun contactul nu se mai aude acel bazait(usor sesizabil) de la pompa din rezervor ci se aude ca si cum ar clocoti motorina ( ceva de genu - bluuummm bluummm Wink ). Masina era parcata cu fata in deal. A venit mecanicul si a tractato pana la atelier acolo pe loc drept dupa ce a pus de mai multe ori contactul si a dat o cheie a pornit imediat. Pe testerul lui tot aceeasi eroare ii dadea. Motorina era putina in rezervor, era pe rosu, iar mecanicul a zis ca filtrul de motorina era aproape gol. Am mers cu ea in seara asta la munca in jur de 60km si nu a dat nicio problema. A pornit imediat. Am parcat masina din nou cu fata in deal si la fel a pornit ca si pana acum. Ce credeti ca poate fi ? Sa imi fac griji ? Mecanicul zicea ca daca mai face figuri o sa cheme pompista sa desfaca common rail-u......
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca pompa din rezervor invartea in gol si de-asta nu a pornit. Sterge eroarea si vezi daca mai apare.
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
eu stergeam eroarea si tot nu vroia sa porneasca. Dupa ce a pornit la mecanic, eroarea a fost stearsa si de atunci vad ca porneste si merge fara probleme. Sa fi scapat oare de belele sau e un semn ca ceva da sa se strice ?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Aveai rezervorul aproape gol, masina era inclinata si pompa tragea aer. Cum ai fi vrut sa porneasca Question
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate ce zici tu. Eu chiar dadeam vina pe acel regulator de presiune exact cum spunea eroarea de pe Op-com. Chestia este ca au fost dati cand aveam si mai putina motorina in rezervor si din aceeasi pozitie(parcare), masina a pornit fara problema. Chiar sper sa fie numai asta "problema". Multumesc da pareri
  • FLami

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Italia
  • Masina: Zafira 2006 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut mã confrunt și eu cu aceastã eroare p0090-09 și p 0088-07care zice cã ar fi problema cu senzorul de presiune dp rampã pe care l am schimbat și nk am schimbat și celãlalt senzor al rampei și nk am schimbat și senzorul dp pompa de injecție și nk am schimbat și pompa de motorina din rezervor la un Opel Zafira b 1.9cdti problema persista pornește și se oprește.astept pãrerile voastre mulțumesc
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Filtrul de motorina l-ai schimbat?
Skip ads

  • MLucianPopa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut am o zafira b 74 kw 19 cdti 101cp.Am aceste eroari ecn161600,161450,00900A,000256,000275,000252, nu stiu ce are am schimbat toate filtrele, senzorul de pe pompa nu stiu ce are ,asi mi s a oprit in mers.mi frica ca ma lasa in strada.masina porneste la sfert ,trage nu are probleme.....stie cineva ce poate fi? Va multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1614, P1616 - CIM cu probleme;
P0090, P0002 - presiune scazuta in rampa. Verifica supapa aerisire buson rezervor. Cand desfaci busonul face vacum ?
  • MLucianPopa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Iulian1971 regulatorul de pe rampa se poate monta unul indiferent sau ii trebuie acelasi cod ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu se potriveste si cel de la 1.3 cdti, dar e cu acelasi cod.
  • MLucianPopa

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Zafira b ecn 000275..ecn 000252..ecn 000256 ce poate fi?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,481
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@MLucianPopa te-ai înscris ieri pe acest forum ptr cã te arde rãu o problemã(ai 8 postãri fix pe aceeași temã!)...ar fi de înțeles, cumva, dar acesta este un forum și nu linie fierbinte sau rețea de socializare, care, ce sã vezi, are niște reguli care sunt valabile ptr toți. Știu, te doare la bașcheți de ele, tu ai alte prioritãți...Din pãcate, ptr tine, regulile alea, pe care le ignori tu, nu te ignorã ele pe tine și ai încãlcat mai multe: postãri consecutive(în cascadã), deschiderea discuției pe mai multe topicuri, unele fãrã legãturã cu problema ta, etc.
Continuând cu ceea ce faci, îți reduci șansele de a rezolva ceva...poate chiar spre zero.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR