Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer
Solutie
  • Khaterine

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Bună!

Check Engie a fost începutul unei serii de investigații mecanice. Prima constatare a fost senzorul NOX2 defect, pe care l-am schimbat. După 3 săptămâni martorul s-a aprins din nou. Am făcut testul de injector AdBlue și a fost ok. S-a constatat că pompa nu mai injecteză suficient AdBlue în galerie. Având în vedere că o pompă nouă ajunge și la 4000 lei, caut soluții pentru repararea acesteia.

Există soluții alternative pentru pompă nouă?


MODEL: Zafira Tourer 2016
MOTOR: B20DTH

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads 60' (0/3)

  • Khaterine

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Am rezolvat definitiv problemele generate de sistemul AdBlue. Am mers la un service unde mi-au fost oferite următoarele informații:
-lichidul AdBlue este injectat în filtrul DPF doar în momentele în care acesta își face regenerarea, pentru a diminua poluarea rezultată din regenerare (oxidul de azot).
Mi-a fost propusă inactivarea totală sistemului AdBlue din soft, și-mi s-a promis că nu voi mai avea probleme cu acest sistem (exceptând cazul când filtrul DPF se încarcă și trebuie schimbat).
Am optat pentru această soluție, deoarece a fost mai puțin costisitoare pe termen lung.
Am întrebat dacă inactivarea sistemului AdBlue poate genera probleme ulterioare în buna funcționare a mașinii și am fost asigurată că nu. De asemenea, am fost asigurată că nu voi întâmpina probleme la ITP, deoarece DPF nu se va regenera în acele momente. Sper că am făcut o alegere bună și nu voi avea altfel de probleme pe viitor. Intervenția în soft ma costat 1800 lei.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Ca si principiu de functionare :
AdBlue este injectat dupa filtrul de particule , in lipsa regenerarii daca nu s-a intervenit si fizic la filtrul de particule , filtrul de particule se va infunda total ( posibil irecuperabil in cateva sute de Km ) . Posibil se infunda tot sistemul de la depuneri ( dauna totala ) , sper sa nu am dreptate . Sa revii cu detalii pozitive dupa 700 - 800 Km parcursi .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,009
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bad post!
Scuze, am postat gresit, de fapt, nu este treaba mea.
Skip ads 60' (0/3)

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
sebage , totusi la ce faci aluzii ?
  • Khaterine

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2021

  • Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:Ca si principiu de functionare :
AdBlue este injectat dupa filtrul de particule , in lipsa regenerarii daca nu s-a intervenit si fizic la filtrul de particule , filtrul de particule se va infunda total ( posibil irecuperabil in cateva sute de Km ) . Posibil se infunda tot sistemul de la depuneri ( dauna totala ) , sper sa nu am dreptate . Sa revii cu detalii pozitive dupa 700 - 800 Km parcursi .


Eu am înțeles că filtrul de particule continuă să-și facă treaba (se se regenereze), singurul lucru inactivat este injecția AdBlue care diminuează rezultatele regenerării filtrului. Mai pe scurt, când filtrul de particule se regenerează poluarea va fi mai mare. În acel moment mașina nu se va mai încadra la norma de poluare euro 6. Sper că am înțeles corect.
Desigur, voi reveni cu informații după un drum de 700 - 800 km, pe care îl voi face chiar weekend-ul acesta.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Daca DPF-ul asi face regenerarea , posibil sa fie ok , dar toti senzorii sistemului sunt pe sistemul AdBlue ( DCU ) si de aici am o indoiala caci va face regenerare daca senzorul de temperatura este tot pe DCU .
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Scuze , mai am o nelamurire , daca DPF-ul inca e activ , cum ar fi posibil : De asemenea, am fost asigurată că nu voi întâmpina probleme la ITP, deoarece DPF nu se va regenera în acele momente .
De unde stiu aceste persoane cand se face regenerarea . Regenerarea DPF se face dupa un algoritm la anumite valori in timp real ( conditii ) , nu la comanda vocala sau din telecomanda . Posibil sistemul sa fie intuitiv si sa stie caci e pe standul ITP .
Chiar astept sa revii cu vesti bune .
  • CHanis

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Regenerarea este vizibila în meniu la capitolul consumatori. Apare mesajul: REAR DEFROST
Faza cu ITP este să nu fie filtrul plin si să facă atunci regenerarea. Mașina nu știe ca este la ITP 😀. Fie ii faci o curățare înainte (mers turat si dacă posibila o deplasare externa), fie ceva aditiv pt DPF
  • Khaterine

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Potrivit promisiunii, am revenit cu feedback. Nu am întâmpinat nici o problemă d.p.d.v. tehnic, după inactivarea sistemului AdBlue. La ITP nu merg decât peste doi ani, atunci voi vedea și partea aceasta.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR