Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • badrian30

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salutare…mașina in cauza Insignia a20dt 2.o diesel 131 cp DPF Off fostul proprietar
Eu nu am avut probleme cu mașina pana ce de curând a început sa dispară antigel din vas și sa îmi dea fum ceea ce pana acum nu am avut probleme!și eu ma miram ca fiind dpff Off nu da fum și nu am probleme cu ea
Mașina de 3 ani merge regulat Italia România
INTR o zi căutând pe unde pierde antigel am descoperit ca pe acest furtun este lichid de răcire in loc de ulei
Sau poate greșesc eu și așa e corect
Ideea e ca nu gasesc cauza de ce da fum pe accelerare indiferent de rotație bă chiar și in marșarier
Mașina are modificări și la oring fiind făcute de fost proprietar odată cu dpff Off dar nu cunosc detalii
Ce părere aveți?
Skip ads 60' (0/3)

  • ney

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pa acel "furtun" trebuie sa fie aer sub presiune dupa parerea mea, in nici un caza apa sau ulei
Pare a fi de la turbina ,iesirea spre motor
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil sa sufle pe acel " furtun " antigelul de la racitorul de gaze EGR , problema cunoscuta la Insignia A ( capac crapat sau garnituri , oringuri ) .
http://www.youtube.com/watch?v=1y1VvjrQFc8

Pe aici sunt introduse gazele de recirculare de catre EGR si racite cu antigel .
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 5,043
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ney a scris:Pa acel "furtun" trebuie sa fie aer sub presiune dupa parerea mea, in nici un caza apa sau ulei
Pare a fi de la turbina ,iesirea spre motor

Subscriu: acel furtun este în legătura cu admisia, nu are legătură cu lichidul de răcire sau uleiul, decât dacă e o problemă.
Skip ads 60' (0/3)

  • badrian30

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salutare….problema cu antigelul am rezolvat-o
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbată de service pe garanție

Am rămas cu problema fumului
Aceasta problema a apărut după schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusă cu anumiți parametrii și nu influentează avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalată sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apăra fum excesiv ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,453
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH;
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Aiurea. Sa iti dea in scris ca e asa. Apoi mergi la o reprezentanta Opel..o pui la punct, ii rogi sa iti dea in scris si te duci la OPC cu ambele hartii, sa recuperezi manopera si cheltuielile suplimentare adiacente, de la primul service. De exemplu, daca e decalat un dinte la pinionul arborelui cu came, se deschid supapele prea devreme sau prea tarziu..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,692
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
badrian30 a scris:Salutare….problema cu antigelul am rezolvat-o
Se pare ca pompa de apa a cedat și a fost schimbată de service pe garanție

Am rămas cu problema fumului
Aceasta problema a apărut după schimbul Distribuției
Cei de la service spun ca distribuția la Insignia este pusă cu anumiți parametrii și nu influentează avansul Pompei
Se poate ca distribuția decalată sa influențeze injecția de motorina și de acolo sa apăra fum excesiv ?


La cum pare acolo a fost o problema de montaj...
Ca idee pompa de inalta presiune de la acest motor nu are nici o pozitie speciala si nu are nici avans pentru simplu fapt ca ea face doar presiune care ajunge in rampa comuna si de acolo fiecare injector isi ia cat ii trebuie (cat primeste comanda) comandat de ECU care citeste parametrii de pe senzori.
Deci distributia decalata influenteaza injectia de motorina indirect prin faptul ca nu este la momentul potrivit (asa cum spunea si @livcro). Deci daca este decalata cu 1 dinte fie deschide prea devreme fie prea tarziu si poate rezulta o ardere incompleta deci fum
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR