Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • robert_o

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cu trasul , acum depinde si de cat de multa mizerie este acolo. Eu am mai avut un vectra x20dth 101 cp, si de un timp era moarta nu tragea cum trebe. Am curatat admisia si Egr si totul a revenit la normal. Acum am tot un vectra dar x20dtl 82 cu 400.000 de km in bord, ieri m-am gandit sa curat admisia si Egr-ul , ce am gasit acolo nu imi venea sa cred , voletii din admisie abea se mai miscau si abea mai aveai loc sa bagi un ac prin acele orificii, un jeg de nedescris. Greu cu pornirea dupacea 2 ore si 3 baterii consumate , dar a pornit Wink).... si trage cv mai bine ca inainte. Eu zic ca se merita facuta aceasta operatiune .
Skip ads

  • puiugrosu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua o intrebare nu se poate scoate admisia fara sa desfaci conductele ? din poze nu prea e spatiu...nustiu intreb.....mie frica sa nu mai porneasca si cum am nevoie de masina sa ma duc la munca va dati seama...o zi buna
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
nu, nu poti scoate admisia fara sa desfaci conductele dar nu e greu de pornit, trasa porneste in maxim 100 de metri, spor la treaba
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu e nevoie sa o tragi. Dupa ce cureti si pui totul la loc inclusiv conductele la care mare atentie cum le pui sa nu le inversezi ca vorbesti singur apoi...
se da la automat si se slabeste pe rand fiecare teava pana vine motorina la intrarea in talpa injectorului. Apoi trebuie sa porneasca fara probleme...
Skip ads

  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da, fiecare are parerea lui, dar sincer, iti cam trebuie o baterie plina si un electromotor cat de cat bun, eu de fiecare data am pornit tras de fapt nu tras, am aici o vale de circa 30 de m lungime si de fiecare data o pornesc foarte simplu rapid si eficient
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
porneste destul de usor daca este totul pus in ordine! Exact cum a spus colegul mikyboy -daca urmezi acesti pasi atunci nu vor fi probleme. In nici un caz nu tb sa o tragi sau sa i dai drumul la vale sau alte minuni!
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am curatat si eu cele 3 componente si n-am remarcat nici o diferenta.
  • mihai hd

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
dar se poate ca sa intre mizerie in supapa de admisie sau ceva de genu?..ca mia zis cineva care o curatat dar nu la opel astra g.... :O
Skip ads

  • mihai hd

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2014

  • Mesaj Privat
si sa se strice ceva la ea? ca eu nu ma prea pricep...
  • sucitus

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ce rol au acele 8 clapete care se curata
  • aaaadi88

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Scuze pentru completare dar mai trebuie stiut faptul ca trebuie dat la automat 10 sec si dupa 5 sec pauza pentru a nu termina electromotoru si bateria .
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut.ceva problema am si eu...se aprinde becul cand plec de la semafor,stau in aglomeratie si nu trec de treapta a doua sau cand parchez...imi ramane doar sa verific electrovalvele...cand scot masina din atelier. Chestia e ca nu am erori...verificat acasa cu interfata,verificat la atelier. Dar in afara de asta am cateva intrebari...care sunt parametrii de functionare egr...la mine la relanti este deschis 25%, daca accelerez 0%. Am inteles de la mecanic ca normal, la relanti ar trebui sa fie intre 50 si 75%... Si cand accelerez 0%.De aici ar putea fi problema. Furtunase schimbate si reverificate de zeci de ori... Si cea de a doua intrebare...e normal ca prin orificiul de la egr sa fie urme de ulei? La 2-3 saptamani gasesc urme...nu mult,doar cat sa imi murdaresc degetul...nimic mai mult. De pe forumuri am inteles ca e destul de normal masina fiind veche si avand anii ce ii are...la atelier mi s-a spus ca nu e.normal..ca am probleme cu turbo si ca in loc sa bage doar aer baga si ulei...vad umpic de logica in asta dar nu cred ca ar fi cauza problemei mele...ce parere aveti? Egr si supapele de admisie si evacuare curatate impecabil acum cateva luni (1kilogram si ceva de depuneri stranse,undeva la 6-7 mm grosime aveau depunerile in capac si pe supape),garnituri noi si pasta de etansare (gasket rosu)...garantez ca de la ce am facut nu poate veni problema,am fost atent la fiecare pas facut...
Skip ads

  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Vezi zic eu ,doua probleme:pe capacul de la admisie ai un senzor, sa nu fie murdar,mai ai o sa zicem electrovalva pneumatica, este din cauciuc si se mai umple cu ulei, si mai este o varianta la egr sa nu fie membrana fisurata, eu am decapsulato acum 4-5ani fiind vacumatica si am reparat-o cu silicon, de atunci nu mai am probleme, este o parere a mea, verifica si incearca, succes..Cu stima Mircea V.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
La senzor m-am gandit...e curatat doar ca in interior l-am curatat cat de bine am putut fara sa introduc nici un instrument prea adanc in orificiu...am inteles ca are o membrana si ma gandeam sa nu o afectez...si egr am probat cu altul...de la un prieten..egr-ul nu are probleme pentru ca la masina lui nu dadea probleme iar egr-ul lui la a mea da...lea-am tinut schimbate doua zile...electrovalva pneumatica te referi la cea care are legatura cu egr printr-un furtunas sau este altceva...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1917392 vorbim despre asta sau este altceva
  • viorelciocan44

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2000 Y20
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Bine v am gasit.! Lamulti ani tuturor ce poarta numele de NICOLAE.! Si nu numai.. avand in vefere ca suntem in prag de sarbatori!
Si eu o nelamurire .. va rog respectos sa mi dati un raspuns!
Povestea mea suna cam asa:..
Dupa multe cautari si investigatii la un opal 2.0 dti. Piese schimbate .care necesitau asta.. legat de directie si frane.!
Am ajuns la partea cu accelerarea..si binenteles putere. Fapt care nu prea se intampla la mine..
Azi am fost la un alt mecanic unde binenteles iar investigatie ( tester) verificare vacum.. etc. Diagnostic. Egr. !membrana sparta.
Am lut alt egr.sh.de proba. L am montat.. etc.. acu.m sstai sa vd .daca e diferenta. !?
Pornesv si fac cateva plecari de pe loc .aici erea problema la mine.." la plecare ".trebuia sa o turez. Peste 1570 sa pot pleca cu siguranta mai ales de la semafor. Si atunci cu rugaciuni. Dabia dupa ce intra turbina adica de la 2500.imi dadea incredere...asta in viteza 1 si 2. Axi dupa ce am pus egr -ul sh. Parca erea ceva mai bine la 1500 pleca cu schrt. Dar nu intodeauna..inca mai avea sintoma de pus in bot.. mentionez ca toate consumabile svhimbate filtru motorina. Aier curatat debimetru inclusiv galerie admisie si senzor map.
Ce am observat. Ca la egr ul care l am pus pe masina.. se invirtea caciula sau cum ai zice. Ce intra in galeriea de ecacuare.. fapt care ma gandesc ca nu trebuia sa faca asa.. la cel care l am dat jos. erea curat ca lacrima .doar putina funingina in capatul ce astupa galeria.sa fie oare asta cauza?
E clar ca nu functiona.
Va rog sa mi spuneti daca e ok.
Care ar mai fi cauza de nu raspubde promnt la accelerat.. cu pedala la fund si deabi ia elan. De turan in gol ajund la 5000 in sarcina 140km/h. Mentionez ca nu conduc subturat.....Deunde lipsa de putere la plecare.?
Va multumesc si va astept cu pareri..rezolvabile.!
O seara de MOS NICOLE. placuta.la toti opalisti..! Cu stima...
  • FGroza

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Bunã puteți sã Ami spuneți și mie ce ie secera va rog ? Am aceiași problema cu Zafira când se stinge beculetul mașina cu cheița trage bine și când se aprinde pica an cap chiar și an mers
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR