Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:
Altceva ar ma fi cutia de viteze M32 cu probleme de la o anumita varsta incepe sa trepideze schimbatorul in a 3 a la decelerare (cazul meu acum) ,de la rulmenti de calitate cam proasta folositi la ea de fabrica ,dar exista kituri de reparatie pt. ele ,asta daca nu o fost reparata intre timp .
In rest e o masina ok .

Eu am demontat cutia pt motivul de mai sus și am constatat ca nu avea nimic. Chiar am înlocuit rulmenții fãrã sa se modifice ceva.
Problemele astea sunt generate de tampoane : probabil se întãresc în timp.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mai bine varianta cu 125 cp ,am zis mai sus ca masina este f. grea are 1,5 tone si cam papa ,am eu motorul de 110cp .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Update la 155 hp: alta viata.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare...stie cineva ce cod are piesa din imagine,si cum se numeste..sau unde pot gasi una?
Nu stiu cum dar s.a rupt o urechiusa si nu mai sta.
Multumesc.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ar trebuie sa fie scris codul chiar pe piesa respectiva , de fapt toate piesele au codul pe ele.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Are un cod gm322225228....dar imi da cu totul altceva.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pai ala este codul , la magazin sigur ar trebui sa iti gaseasca , dupa codul de pe piesa.Nu intotdeauna gasim piesele dupa codul lor , noi , cautand pe net , cei de la magazin au un program pt. asa ceva .
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Poate mai intereseaza pe cineva.
Piesa am gasito la revizie opel.Pret 39 lei
In imagine se vede si codul.


Ultima modificare facuta de paul2004 la Lun 27 Jan, 2020 2:24 pm
Skip ads

  • dariusmaca

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Y17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2016

  • Mesaj Privat
La ce preț?
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare...revin cu o problema legata de A/c.
In luna aprilie ac...am efectuat revizia de 2 ani a instalatiei(incarcat freon...ulei...test vacum...test presiune...igienizare)...la aparat a iesit lipsa freon 200gr(decent zic eu la 2 ani).
In luna iulie nu mai facea rece....furtunul gros de la compresor cald.
M.am dus inapoi la baieti...mi.au pus aparatul si surpriza mai erau doar 215gr in instalatie de freon.
Mi.au spus sa ma duc sa curat radiatorul la spalatorie ca este infundat...nu are racire si imi creste presiunea in instalatie si da freonul afara prin nu stiu ce supapa de presiune.
Am facut cum au zis ei...dupa ce au bagat freon furtunul gros se racea in draci.
Pana acum cand nu se mai raceste asa tare...adica nu mai condenseaza teava groasa.
Stiti sau recomandati un service in bucuresti (daca se poate si in sector 6 ) care sa.mi rezolve problema? ...nu doar sa.mi bage freon?
Explicatia alora vi se pare plauzibila(caci mie mi s.a parut o balarie)...presiunea pe aparatul lor cand turam masina la 2000ture se ducea la 25bari.....ei zic ca maxim e 20.
Sau care este cauza de creste presiunea in instalatie?
Mulrumesc.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Instalatia asa e nu trebuie sa lucreze la limita de 24 bar la care senzorul de presiune decupleaza compresorul ,motivele cresterii prea mult a presiunii pot fi ineficienta racirii radiatorului daca este obturat in vreun fel, valva de expansiune infundata,filtru dehidror infundat, ventilator care nu merge si cateodata cantitate prea mare de freon....
Pierderea de gaz se verifica dupa ce s-a pus substanta de contrast in freon si dupa un timp pateaza locul unde pierde se vede cu lampa de UV.
Daca aveau dubii in privinta eficientei radiatorului trebuia racit cu apa la atelier si vazut cum se misca presiunea daca scade la limita normala radiatorul are fagurii infundati sau deformati de la spalatul cu jet .
In functie de modelul compresorului daca este cu valva progresiva cum i se mai spune nu cu ambreiaj poate fi si asta blocata .
Nu stiu service ac in Militari sant plecat din tara de mult timp pe vremuri eu faceam in zona reparatii ac.adica venea omu si pleca cu instalatia mergand indiferent de probleme ,compresoare,furtune,valve,Oring-uri ,freon,etc acu la fiecare vulcanizare sau spalatorie este cate un 'umplator' cu freon si atat Smile)))
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata prin inlocuirea radiatorului de A/C.
Skip ads

  • alex123alex

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

A venit momentul sa schimb Astra G cu una ceva mai noua si am gasit Astra asta.
Am citit problemele lor, nu imi imaginez ca as putea gasi masina fara investitii initiale Very Happy.

Daca aveti ochiul format, am rugamintea sa ma ajutati cu o parere despre masina de mai sus. Voi merge sa o verific in reprezentanta si ii voi scoate raport de pe autoDNA/carVertical etc., dar rugamintea mea catre cei mai cu experienta e sa imi spuneti ce altceva ar trebui sa verific la ea, cand o voi vedea.

Edit: Revin cu codul motorului, A17DTE, daca va poate spune mai multe.


Va multumesc,
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am eu exact la fel , difera doar culoarea , am mea este neagra si am si navigatie , in rest e la fel , tot varianta Cosmo , culoarea este super , a mea este f. greu de intretinut , ca motor este ok , la baza este vechiul Isuzu de pe astra g , dotari de top , fiind Cosmo , semi piele , dar se crapa , nefiind piele , vinilin sau cam asa ceva .Revin la motor , este cel de 110cp 81kw , cod motor A17DTJ , nu DTE , asta daca este corect anuntul care spune ca e cel de 110cp , iar ca probleme la motor , ar fi cateva , gen regulator de presiune de pe pompa de inalta , dar se rezolva , in rest ca la orice masina , mai pica cate un furtun de apa , egr-ul este fffff. accesibil si f. usor de curatat , max 30 min. dureaza , clapeta de acceleratie la fel , accesibila si se curata usor , in rest ca motor f. ok .
Este o problema cu greutatea care este cam mare , cam 1,5 t , ceea ce se reflecta in consum , sa nu te astepti la un consum prea bun si cam se opinteste motorul sa traga de caroserie .Altceva ar mai fi ca probleme , mai pica AFL-ul si ramai fara faza lunga , este ceva cu servomotoare sau cam asa ceva in faruri , am si eu buba asta , se rezlva , cu inlocuirea farului respectiv sau cu reparatie la un fost coleg de club opel la Buc. In rest super misto masina , dar conteaza mult cum a fost intretinuta si daca are km. reali , eu unul nu prea cred ca sunt reali , dar poti verifica .Inca o problema majora as zice eu , mare grija cu ceasul de temp. lichid racire din bord , nu arata decat 90° , atat stie sa faca , pur si simplu ingheata acolo , desi temp. scade si creste in functie de exploatare , greutate , turatie , sarcina etc. dar poti seta pe display dintre ceasuri din meniu , temp. si o vezi corect , eu era sa belesc motorul , s-a spart un furtun si am pierdut tot antigelul , noroc ca ajunsesem acasa si am lasat-o in poarta pana am deschis garajul si am vazut balta de antigel de sub ea , iar ceasul arata 90° si in meniu 104° , deci mare atentie .Altceva decat cobsumabile , uleiul schimba-l la max. 8000 km , eu asa fac .Bafta si daca mai ai intrebari in limita timpului mai vorbim.
  • AIvan155

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2021

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:http://www.youtube.com/watch?v=lbauRuKeB_s&feature=youtu.be.com
la secunda 8 9 se aude zgomotul la care ma refer eu. voi nu despre asta spuneati?

Salut, și eu am avut acest zgomot pe un astra j, se rezolva prin schimbarea filtrului de motorina.
  • AIvan155

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2021

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Salut , am si eu o intrebare pt. cine a schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalta , daca cumva curge motorina dupa ce este scos de pe pompa si daca se dezamorseaza pompa si trebuie amorsare dupa inlocuire. A si pentru cei care au reusit sa schimbe pistonasul regulatorului cu altul mai dur cum a -ti facut sa il scoate-ti iese usor pistonasul sau trebuie desfacut regulatorul .Multumesc si drumuri b

une.

Nu curge motorina și nici nu se dezamorseaza, acest lucru se întâmplã doar când schimbam filtru de motorina, fiindcã la astra j nu exista o pompa de presiune în rezervor.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Intrebarea asta a mea a fost demult, deja am regulator inbunatatit , care este alta treaba , am renunțat la scv-ul clasic de mult timp.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca tot ați adus vorba de scv: al meu e standard, cred ca are 3 ani și merge foarte bine. Alimentez doar cu motorina de la mol, de obicei varianta mai ieftina.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi si sarbatori fericite! Am trecut si eu de curand din liga G in liga J.
https://www.auto-data.net/ro...start-stop-19521.
An 2014, 175000 km .
Reprezinta ceva literele T si I cu negru din CDTI? Altfel... imi place tinuta de drum, aspectul general. Ma pune des pe ganduri regenerarile.
.
  • dariusmaca

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 Y17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare ! Stie cineva daca este greu de demontat admisia de la astra j ? Pe scurt vreau sa curat galeria de admisie si clapetele. Are momente la plecarea de pe loc cind da in nas ca si cum se ineaca. Mentionez ca restu sunt curatate : EGR....etc.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Chestionar

ce consum mediu ai cu aceasta motorizare
4-5% 7%
5-6% 21%
6-7% 35%
7-8% 25%
altul 10%
166 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR