Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
cam asa se incepe...





Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pentru mecanici,ieri ma gindeam cu sa explic mai bine,mai practic tot procesul in lipsa unui banc de probe,azi mi-am mai adus aminte de tinerete.
Deci,la 2000 rpm ale motorului,4 cilindri,avem in teorie 1000 de injectii pe fiecare injector,si se presupune ca presiunea este maxima in rampa.
Asta inseamna ca injectorul functioneaza la 16,67 Hz.
adica 1000 injectii/60 sec=16,67 Hz
Pentru determinarea cantitatilor am nevoie de referinta injectorului (seria).
Cum calculam:
Motor pornit,turometru la 2000 rpm.
Punem o eprubeta la returul injectorului si lasam 60 secunde sau ca sa nu se umple repede si sa curga,facem testul la 20 secunde apoi inmultim cantitatea cu 3.
Cantitatile sint corecte teoretic vorbind,daca nu trec de 30% din ce cere fabricantul in programele bancurilor de probe.
Daca aveti osciloscop la indemina,cititi frecventa cu care merge injectorul,apoi masurati un timp determinat..10...20...60 secunde cantitatea de combustibil de pe retur,dupa care se calculeaza matematic rezultatul final si se compara cu parametrii ceruti de fabricant.
  • Hm7960

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Da, la asta ma refeream dar nu stiam sa cer Smile , multumesc de info, urmaresc pe mai departe discutiile.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pentru Astra H 1.7cdti Z17DTH 2005, injectoarele mele sunt de acest tip :

Vad ca doar imaginea asta imi perrmite sa o urc aici editorul de pe forum, si asta numai dupa ce am intors-o cu 180 grade, apoi inca odata cu 180grade si am salvat-o asa. In fine... nu mai conteaza, postez mai departe in text ce scrie pe exteriorul injectorului, începând din stânga sus :
2404
2807
49116
(B)
8123
iar pe centru, de la stânga la dreapta în cerc :
0445110 175 (060) (H)

Injectorul este BOSCH, daca ne puteti spune cât ar trebui sa fie cantitatea pe retur la 2.000rpm pentru 1min de testare la aceasta turatie, si la ce temperatura trebuie sa fie injectorul/carburantul/orice alte detalii sunt binevenite.

Cu multumiri.

L.E:
Nu stiu cum as putea proceda sa o tin fix la 2.000rpm din pedala pentru ca nu se prea poate decât cu mare greutate, oare s-ar putea cere motorului turatia asta constanta de 2.000rpm folosind un Op-Com ?
Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut!Numarul de referinta Bosch incepe mereu cu 0445110 sau 0445115...0445116...0445117...0445120...urmat de alti 3 digiti.Datele dupa masina oficial de Bosch,un EPS200,sint cele din poza:


Chiar nu stiu cum sa explic pentru ca mi se pare ca nu sa inteles foarte bine.
Nu e neaparata nevoie sa tii motorul la 2000 rpm,nici nu vei putea sa-l tii constant chiar daca pui un bat in pedala,doar poate sa ai un generator pwm conectat la valva de presiune dupa rampa.
Ideia era sa se inteleaga ce anume trebuie sa se faca pentru a obtine rezultate fara un banc de probe.
Hai sa traduc ce zice in poza prima data.
Returul unde scrie VL care de fapt este maxima,si in dreapta Caudal retorno (retur) zice ca trebuie sa fie de 42ml plus sau minus 24ml adica 18ml/min iar masinaria va testa 90 de secunde din care la final conformul codului sursa al programului,va face un calcul matematic din care va extrage rezultatul final si il va afisa pe ecran.
Daca se masoara in eprubete,cantitatea rezultata nu va fi cea de pe ecran,va fi mai mare, mult mai mare,de aceea senzorul de debit masoara un anumit timp,iar programul face un calcul matematic si extrage rezultatul.
Acelasi rezultat dar pe alt banc de probe:




Si aici un mod de calcul din care se extrage % din totalul injectat...



Trebuie sa fac o mentiune,pompangii care sint DOAR pompangii,si nu este nimic rau in asta,si care lucreaza cu bancuri de probe semi automate sau automate,nu ajung de obicei cu cunoasterea la un nivel atit de profund (aici ma laud).
Ei de obicei,testeaza injectorul,de multe ori fara sa stie toate datele de proba,si vad rezultatul final.
E mult mai comod asa,si la fel de bine,pina li se strica masinaria si trebuie sa astepte meseriasul sa vina sa o repare..aici sint rautacios,ca sa nu mai zic cit costa sa repari un banc de probe.
Acum ca am complicat totul,hai sa vedem daca pot sa simplific,vorbarie multa,plictiseala mare.

Masoara tensiunea pe cablurile senzorului de presiune montat pe rampa.
Cind ajunge la 3,6V incearca sa o mentii asa 20 secunde.
Vezi cantitatea totala in ml rezultata,si vino aici ca sa mi-o spui.
Este posibil,cum nu stim la ce frecventa a mers injectorul in timpul testului,sa trebuiasca sa o calculam.
In cazul in care nu reusesti sa ajungi la 3,6V...masoara la tensiunea maxima care iti permite senzorul,retine acea tensiune,timpul de test la fel,20 secunde,si vino si spune ce cantitate de retur a rezultat.
Temperatura nu o poti controla,asa ca nu vom tine cont de ea.
  • danioan75

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Rekord 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bruttus a scris:Pentru mecanici,ieri ma gindeam cu sa explic mai bine,mai practic tot procesul in lipsa unui banc de probe,azi mi-am mai adus aminte de tinerete.
Deci,la 2000 rpm ale motorului,4 cilindri,avem in teorie 1000 de injectii pe fiecare injector,si se presupune ca presiunea este maxima in rampa.
Asta inseamna ca injectorul functioneaza la 16,67 Hz.
adica 1000 injectii/60 sec=16,67 Hz
Pentru determinarea cantitatilor am nevoie de referinta injectorului (seria).
Cum calculam:
Motor pornit,turometru la 2000 rpm.
Punem o eprubeta la returul injectorului si lasam 60 secunde sau ca sa nu se umple repede si sa curga,facem testul la 20 secunde apoi inmultim cantitatea cu 3.
Cantitatile sint corecte teoretic vorbind,daca nu trec de 30% din ce cere fabricantul in programele bancurilor de probe.
Daca aveti osciloscop la indemina,cititi frecventa cu care merge injectorul,apoi masurati un timp determinat..10...20...60 secunde cantitatea de combustibil de pe retur,dupa care se calculeaza matematic rezultatul final si se compara cu parametrii ceruti de fabricant.


Va salut! Multumesc pentru informatiile.pretioase pe care le impartasiti. Pentru un injector bosch 0445110064 i-mi puteti da a rog valorile din programul dvs?
Eu am facut un test de eprubeta pe retur si rezultatul ar fi urmatorul :
- inj 1 durata 60 sec 2000 rpm 18 ml
- inj 2 durata 60 sec 2000 rpm 24ml
- inj 3 durata 60 sec 2000 rpm 15ml
- inj 4 durata 60 sec 2000 rpm 24ml
Testul a fost facut la rece.
Mentionez ca motorul porneate sfert de cheie, insa are un tremurat la relanti la rece, zgomot ca de tractor si mai nou se opreste in mers ( tot la rece). Daca trece de 60grade temperatura antigelului, nu se mai opreste.
Intentionez sa inlocuiesc diuzele la toate cele 4 injectoare. Masina are 320000km si nu cred ca au fost inlocuite vreodata.
Cat despre calibrarea lor , am tot intrebat pe la pompagiii din zona si toti au spus acelasi lucru: inlocuiesc ce e de inlocuit la injector( diuze sau supape de retur) dar NU fac calibrari din saibe, motivand ca e prea mult de munca si ca este posibil ca injectorul sa nu mai functioneze corect dupa 2-3 luni.
Deja sunt in ceata....
Multumesc. Astept parerea dvs.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu prea mai intru pe forumul asta,din cauza unor indivizi super dotati care isi dau cu stingul in dreptul,pacat ca stafful nu ia masuri impotriva acestor mincatori de ,,zmeura" ca sa nu o numesc tiganeste.Evit forumurile cu ,,destepti" se presupune ca ne ajutam,nu ca unul este mai desptept ca altul.
Corect este un retur foarte apropiat de 18ml.
  • Cristi Crsss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salut! Sunt si eu incepator cu injectoarele, ai putea sami dai valorile pentru un inj delphi 1036A49B39EDEDCE , R00401Z , si daca se poate la cati newtoni se strange . Multumesc mult!
Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut!Depinde la ce valori te referi.Poti stringe la 45Nm,depinde daca este piulita noua sau cea veche,depinde daca ai pus duza noua,sau daca ai mai schimbat si alte piese.Odata strins si facute probele in bancul de teste,se poate reveni asupra cuplului de stringere si modifica dupa necesitati.
Daca cu ,,valori" te referi cit trebuie sa injecteze in diferitele probe facute in bancul de teste,astea folosesc fiecare pentru ce au fost create,ma refer pentru bancul care le foloseste,nu stiu daca iti vor folosi la ceva.Cu ce probezi injectoarele,ce banc de teste ai?Citirea o faci cu senzori,cu eprubete?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pentru cine vrea cu adevarat sa isi construiasca un banc de testat injectoare,home made,am sa pun citeva poze sa vedeti cit de simplu este,ma refer la partea mecanica.Problema ramine insa cu softul necesar,ca sa stiti ce anume trebuie sa faceti cu injectorul,adica la ce presiune,puls electric,timp,frecventa,trebuie testat pentru fiecare tip de proba,in sarcina,emisii,relanti,preinjectie.
Asta l-am facut,prototip bineinteles, in ultimele zile,si nu este singurul,doar ca mai modific in functie de cerinte anumite componente.
Important este sa intelegeti ca va trebuie,un motor,o pompa de injectie,o rampa,si putina aparatura ca sa puteti controla tot procesul.Apoi cum am mai spus,softul care va da datele pentru teste.
Arata ca un calculator pentium 4,un pic mai mare si mai greu,dar are avantajul ca poate fi manipulat usor,si nu are 1500 kg ca un banc de teste Bosch,sau asemenea.
Constructia acestei masinarii,depinde de ce putere vrea fiecare,de componentele folosite,adica noi sau uzate,etc.
Pe mine personal,cu toate componentele noi,motor,variator turatie,turometru,generator PWM,simulator injectoare,senzor temperatura, ma costa undeva pe la 800 euros.Fiecare,in functie de tara in care se afla,si preturile din zona lui,il poate construi mai scump,sau mai ieftin.


  • Cristi Crsss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salut! Acum abia am vazut ca ai raspuns , ma gandeam ca primesc o notificare ceva dar nimic. Intre timp miam luat si eu un banc de testat nui de firma e din China. Abia mia ajuns si inca sunt in probe cu el. Se comporta destul de bine. Acum am schimbat supapa retur si diuza la un injector delphi de pe logan 1.5 si iam generat cod nou sa vad daca codul va fi acceptat. Daca nu se poate sa schimb doar softul ? Adica sa cumpar de la stardex? Sunt la inceput , e mai greu cu informatiile ca nimeni nu iti spune , am si desfacut un inj bosch piezo si inca fac teste cu acceleratorul hidraulic.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Softul e una,si bancul de testat e cu totul alta,dar cind le cumperi impreuna,trebuie sa le folosesti impreuna.Cind vei capata mai multa experienta in domeniul asta o sa intelegi la ce ma refer.
Daca vei intreba un pompangiu care are in dotare sau care a lucrat cu mai multe marci de bancuri de teste,si daca este onest,si vrea sa te ajute,iti va spune cu siguranta ca acelasi injector,probat pe diferite bancuri de teste,nu va da niciodata aceleasi rezultate,si sincer sa fiu nici daca il testezi de doua ori consecutiv in acelasi banc de teste nu va da rezultate identice.
Totul se bazeaza pe observatii,probe,multe probe,si conditii de munca,si asta inseamna multi ani de experienta,si multi bani cheltuiti,dar nu te speria,daca eu si altii am putut,vei putea si tu,mai devreme sau mai tirziu.
Daca vrei ajutor,stiu ca mi-ai scris pe PM,foloseste forumul nu mesageria privata.Ce te intereseaza pe tine,intereseaza si pe altii,si nu am timp sa raspund la fiecare in parte.
Cu ingaduinta adminului si a moderatorilor,poti deschide un topic nou,si acolo poti intreba ce vrei legat de repararea injectoarelor sau a pompelor de injectie.
Skip ads

  • Cristi Crsss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, da aveti dreptate cu testarea aceluiasi injector de 2 ori si da dezultate diferite, am testat si pe alt banc si tot nu au dat lafel. Ma intereseaza sa stiu la punctul de emisii EM ce inseamna si cu ce afecteaza mersul masini pentru ca de multe ori imi da valori care nu sunt in parametri si nu stiu si nici nu am gasit ceva sa citesc sa stiu ce inseamna daca se poate. Si este pre injectia VE VE2 VE(R) am avut un injector bosch de sprinter euro 3 care nu a trecut testul la VE(R) , trebuie schimbata supapa de retur?multumesc pentru timpul acordat de a raspunde.
  • wisky

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2024

  • Mesaj Privat
Salut Bruttus!
Apreciez foarte mult bunavointa de ne invata cate ceva din tainele pompagiilor.
  • MBurloiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Salut Bruttus am cumparat 4 injectoare pentru astra h 17dtl sa le am de rezervă demontate după o masina adusa din Italia cu 176000km leam verificat in banc la un pompagiu si mia zis ca trei injectoare au injectia ridicata si unul este blocat nu scoate nimic.De ce sa blocat si ce înseamnă injecție ridicată?
  • MBurloiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Și dacă le pot folosi pe celelalte trei?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,478
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@MBurloiu
Ai 3 butoane, unul cu Edit, timp de 30 de minute poți modifica un mesaj!
Citește Regulamentul!
Da, le poți folosi.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut,cu toate ca sint abonat sa primesc email cind cineva face comentarii in acest topic,nu primesc nimic,asa ca se pare ca voi intirzia mereu cu raspunsurile,din pacate.
Emision Point este un test in care sa urmarim sa nu scoata prea mult fum masina,explicatia bineinteles este simplificata.In alte limbi internationale acest test il mai numim si ,,media carga" sau mersul normal cu masina,undeva pe la 1500....2000 rpm in functie de tipul de masina si de motor,care ar corespunde unei presiuni de 800 bar...1200 bar.
Nu stiu la ce se refera pompangiul care a spus ca injectoarele au injectia ridicata.Important este ca injectia sa fie intre parametrii recomandati,de regula la mijloc intre minim si maxim.
Este adevarat ca unele masini,functioneaza mai bine cu injectia intre mijloc si maxim,iar altele functioneaza mai bine cu injectia intre mijloc si minim,dar oricum ar fi,trebuie sa respecte parametrii fabricantului.
Pe masina de diagnoza,rezultatele ar trebui sa arate de exemplu la un injector care injecteaza mai mult,ceva de genul -2 iar daca injecteaza mai putin ceva de genul +2 atunci cind se face lectura corectiilor la injectoare.
Dupa parerea mea,nu trebuiesc folosite injectoare care nu intrunesc conditiile recomandate deoarece pot provoca avarii foarte mari motoarelor,si in special cele care injecteaza mai mult,pur si simplu pot topi pistoanele.
Pe de alta parte,zici ca ai un injector blocat,si daca toate cele 4 injectoare provin de la aceeasi masina,este posibil,ca injectoarele sa fie pline de mizerie,numai ca doar unul este blocat complet,celelalte 3 find doar partial,si de aici si faptul ca injecteaza mai mult.
Intrebarea este daca rezultatele obtinute de pompangiu sint reale.Observ pe internet,in Romania,ca cei care isi fac publicitate ca pompangii,afiseaza poze cu bancuri de probe chinezesti sau indiene,pe care au inscriptionata marca bosch,lucru ilegal si inacceptabil prin Europa,asa ca tinind cont de acest lucru,cel mai ok ar fi sa te asiguri ca rezultatele sint corecte,mergind la un pompangiu care foloseste un banc de probe autorizat,oficial de marca respectiva.
Se pare ca de cind sa inventat Photoshop,toata lumea are scule de ,,marca"
Tot atit de adevarat este si faptul ca unii pompangii,cu scule chinezesti,dar foarte pasionati si entuziasti in ale meseriei,sint in stare sa ofere rezultate excelente in meseria lor,dar nu datorita masinariilor folosite,ci datorita observatiilor facute in timp indelungat,in care si-au dat seama cum functioneaza bancul de teste,si sint capabili sa interpreteze corect rezultatele obtinute.
In orice caz,cea mai buna solutie,este sa se monteze injectoarele pe masina,apoi sa fie testate in mers,asta fiind o proba la indemina tuturor,apoi sa se faca o comparatie intre ce spune pompangiul si felul in care merge masina.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cristi Crsss a scris:Multumesc de raspuns, da aveti dreptate cu testarea aceluiasi injector de 2 ori si da dezultate diferite, am testat si pe alt banc si tot nu au dat lafel. Ma intereseaza sa stiu la punctul de emisii EM ce inseamna si cu ce afecteaza mersul masini pentru ca de multe ori imi da valori care nu sunt in parametri si nu stiu si nici nu am gasit ceva sa citesc sa stiu ce inseamna daca se poate. Si este pre injectia VE VE2 VE(R) am avut un injector bosch de sprinter euro 3 care nu a trecut testul la VE(R) , trebuie schimbata supapa de retur?multumesc pentru timpul acordat de a raspunde.

Salut din nou.Sa vedem daca sa rezolvat cu primirea de notificari pe email cind se scrie pe un topic urmarit si bifat ca ,,abonat" si in felul acesta sa pot sa raspund cit mai repede.
Te citez pe acest mesaj,cu toate ca si celelalte mi-au atras interesul,dar putem reveni oricind este nevoie.
Ca informatie generala,absolut toate programele bancurilor de probe,folosesc aceeasi baza de date,in care se specifica parametrii de functionare ai injectoarelor.
Diferenta intre un banc de probe si altul,o reprezinta modul de citire,si aici ma refer la debitmetrele folosite de fiecare,numite in engleza flowmeter,sau mai pe romineste eprubeta,ori senzorul de debit.
Vei observa cu timpul,ca anumite bancuri de probe cum ar fi de exemplu cele Bosch,cele oficiale,nu cele chinezesti,ofera niste rezultate excelente dar numai cind se probeaza injectoare bosch,pentru celelalte marci,denso,delphi,siemens,etc,rezultatele nu sint mereu dintre cele mai bune.
La fel se intimpla si cu bancurile de probe dedicate,hartdrige,magasa,carbonzapp,stardex,etc.
In ce priveste fiecare test in parte,exista masini,la care se pot intilni una,doua sau chiar mai multe preinjectii VE,de aici si faptul ca avem in test plans astfel de teste.Apoi VE (R) se refera la retur in timpul preinjectiei respective.
Maxim Low sau ML testul de maxima carga,nu sint sigur ca este corect in romaneste,sper totusi sa se inteleaga,se refera la situatia cind injectorul este solicitat la maxim,atit in presiune,cit si in timp de deschidere a duzei,ceva care corespunde unei accelerari a masini la peste 3500 rpm,sau dupa caz,atunci cind masina este incarcata si mai trebuie sa si urce o rampa...explicatia neaosa bineinteles.
Back Flow,sau testul de retur,se face in bosch cel putin,in aceleasi conditii ca si ML.
Emision Point,sau EM care poate fi gasit si sub alte denumiri in functie de tipul bancului de probe,este proba de emisii de gaze,media carga,sau in viata reala mersul normal cu masina la 1500...2500 rpm,un punct de test destul de important,fiind nivelul in care o masina isi calculeaza consumul de combustibil de regula,iar in cazul celor dotate cu filtre de particule,deasemenea prin intermediul senzorilor citeste si noxele eliminate,totul fiind implementat in softul ECU ca baza de calcul,al masinii in cauza.
LL se refera la ralenti,care stim cu totii ce inseamna,dar a nu se confunda cu pornirea.
Testul de pornire nu apare in programele care le au simulatoarele bancurilor de probe,dar il poate avea implementat ca program separat.Dupa parerea mea,este mai important decit celelalte.
Vei observa ca de exemplu,injectoarele Delphi,au un test de ralenti,care se face la 400 bar,insa masina va trebui sa porneasca la aproximativ 250 bar,la fel si multe injectoare piezoelectrice,indiferent de marca.
Testul de pornire,trebuie facut cu o presiune incepind de la 150 bar,chiar mai mica in unele cazuri,iar bancurile de probe nu ofera asa ceva.
In timp,vei primi injectoare pentru testat,scoase dupa masini care nu pornesc,sau pornesc greu,insa cind le vei testa pe banc,toate rezultatele vor fi OK,si vei avea indoieli in ce priveste bancul de probe,softul,etc.
Si in final,LEAK...asta nu prea il ia in seama nimeni,cel putin din ce am vazut pe aici pe unde lucrez eu,asta fiind testul de pierderi de presiune.Teoretic,in timpul acestui test,injectorul nu trebuie sa dea nici retur,nici injectie,pentru ca nu este actionat electric,dar in practica,mereu avem o cantitate ori in duza,ori in retur.
O duza care pica,este posibil sa topeasca un piston,pentru ca se va comporta ca un aparat de sudura cu flacara oxiacetilenica.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR