Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu dispera oricum nimeni nu vinde ponturi aici ca s-ar muri de foame ,dar in cazul tau nu gasesti mufa decit ca si kit de reparatie care costa si daca nu stii ce ai de facut e mai rau ca inainte ,uite un sfat care l-am scris si mai sus leaga bine cu sirma mufa de injector daca aia e buba si la multi km.asta daca esti in stare si iti plac totusi povestile noastre.
Skip ads

  • Comisaru007

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Niku a scris:Salutare.
Am o mica dilema :
astra h 1,9 cdti z19dt 120cp

In accelerare undeva intre 1800-2300rpm masina intrerupe/sacadeaza ,se intampla doar pe plaja asta de turatie,nu se intampla de fiecare data.
Am avut problema si anul trecut si am schimbat electrovalva turbo(situata undeva in stanga jos cum privesti la motor-trebuie ridicata pe elevator)

Nelamurirea este : sa fie aceeasi problema sau poate fi cablajul injectorului 3 ?

Mentionez ca motorul se aude normal,porneste normal, trage bine.Am miscat de mufa injectorului si nu se intampla nimic,nu-si schimba mersul.

  • Comisaru007

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Z19DTH - intrerupe in mers intre 1800 - 2500 ture, in rest functioneaza ok, nu imi da nici un martor de defectiune.
daca o accelerez , nu mai intrerupe.
va rog dati-mi si mie un raspuns.
  • alijah

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat comisaru007?
Skip ads

  • augustin01

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Comisaru007 a scris:Z19DTH - intrerupe in mers intre 1800 - 2500 ture, in rest functioneaza ok, nu imi da nici un martor de defectiune.
daca o accelerez , nu mai intrerupe.
va rog dati-mi si mie un raspuns.

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Z19DTH din 2005, desi am toate mufele de la injectoare cu albastru (deci mufa updatata fara probleme) - am inceput sa am intreruperi pe cea de la injectorul 2.
Am patit cel mai des la relanti, dupa pornirea motorului sa am un tremurat urat. Dupa cateva accelerari isi revenea. Ulterior s-a manifestat mai des si in mers, printr-o pierdere de putere si un sunet mai ciudat, mai ales in urcari la deal. Am descoperit problema miscand cablul de la injectorul 2.

Am comandat kit de reparatie original, 95 lei... urmeaza sa rezolv cand il primesc.
De mentionat ca in tot acest timp nu am avut deloc erori stocate in ECU.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Revin, am schimbat mufa la injectorul 2. Acum mai patesc sa intrerupa doar la drum lung, in a 2-a si a 3-a, daca o iau cu acceleratia prograsiv de sub 2000 ture si urc constant, intrerupe de 2-3 ori, de 1-2 ori pe la 2500 rpm si inca o data undeva pe la 2700-2800. Mentionez ca nu face tot timpul, mai ales la drum lung cand e calda si o accelerez normal spre 3000. Sa fie tot vreo mufa care se manifesta doar la cald si doar la turatiile alea? E foarte greu de diagnosticat.
  • BV06BDI

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
Cel mi bun sfat este sa legi toate cele 4 mufe cu sarma de injector , sarma sau ceva sa tina bine mufa in locul ei fara sa se miste si nu ai treaba.Cel putin la mine asa a functionat cu injectorul 3.
Problema la tine,cred, este ca se misca mufa si nu mai ating cei 2 pini cum trebuie.


Salut si drumuri bune!
Skip ads

  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o problema la un Vectra C 1.9 dth..De cand am cumparat masina am observat ca motorul merge neregulat.Si la injectorul 4 aveam valori de 2 si scotea un fum inecacios..Uneori isi revenea si mergea rotund..Era aleatorie treaba..
M-am hotarat sa inlocuiesc injectorul numarul 4 ..dar se pare ca mai mult rau am facut.Acum am valori de 5 la injectorul 4.
Am o intrebare..Daca am valori de 5 ..la injectorul numarul 4 si masina merge in 3 pistoane..Exista posibilitatea sa nu am compresie pe cilindrul numarul 4 si injectorul sa incerce sa compenseze injectand mai multa motorina?

Am observat ca in timpul cand motorul functioneaza in 3 pistoane lumina din plafoniera palpaie.
  • sambry

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Am și eu un Opel Zafira B 1.9 , 150 ps. Am probleme cu injectoarele cred. De multe ori mi se oprește in mers. Am schimbat doua injectoare și câteodatã îmi da valori buna, câteodatã îmi sa când pe unul când pe celãlalt valori mari. Câteodatã aproape toate au valori mari. A mai întâlnit cineva aceasta problema?
  • motorica

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salut, valorile respective, oscilatia lor le-am intalnit si eu pe Opcom. Am schimbat 3 injectoare din 4. E drept, SH, dar cu garantie si fisa de verificare BOSCH. Parcul de masini care mi le-a vandut mi-a spus ca doua sunt perfecte, iar al treilea este BUN, dar nu perfect, motiv pentru care mi-a si scazut din pret. Si uite asa am inceput sa fac teste cu ele. Ala "bun" dadea niste deviatii de pana la +5, l-am scos si am pus injectoarele bune. Ideea este ca in permanenta 1 cu 3 si 2 cu 4 se compenseaza reciproc, cand un injector baga mai mult, celalalt baga mai putin cam cu aceeasi valoare, in asa fel incat situatia ideala este ca atunci cand se compenseaza injectoarele si aduni toate valorile, ele sa fie cat mai aproape de 0.
Bun, in cazul tau ca sa nu mai ai valori diferite, fa testul pe motor la 80 grade. Daca si asa ai valori diferite la teste diferite, VERIFICA MUFELE injectoarelor. E belea cu ele. Se stia ca doar motorul ca al tau de 150 cai are problema cu mufa la injectorul 3. Ei, la mine a fost problema cu injectorul 1. Si luandu-le la mana pe toate, cam toate aveau contact imperfect. Si atunci trimit semnale eronate la ECU si merge motorul ca dracu. De regula asta se intampla odata cu anotimpul rece. Frig afara, mufa se contracta=contact imperfect
Solutia cu schimbat mufa care e vreo 90 lei kitul si normal ar trebui sa le schimbi pe toate 4 ca sa faci o treaba, nu mi se pare prea viabila "la Romania". Mai degraba legat mufa strans de capul injectorului cu coliere de plastic. Si iti merge motorul de te minunezi si tu. Dai si cu niste spray de contacte inainte si aia e.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Am aceiasi problema cu mufele de la injectoare si m-am gandit sa folosesc conectorii din imagine. Cineva scria ca a folosit asa ceva si e in regula...intre timp a mai adopatat cineva solutia asta?Daca da,cu ce rezultate?Multumesc.

Skip ads

  • deleted-152809

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2023

  • Mesaj Privat
EHotaran a scris:Salutare tuturor.Am aceiasi problema cu mufele de la injectoare si m-am gandit sa folosesc conectorii din imagine. Cineva scria ca a folosit asa ceva si e in regula...intre timp a mai adopatat cineva solutia asta?Daca da,cu ce rezultate?Multumesc.


Salutari.
Acum cateva luni am avut si eu probleme cu mufa de la injectorul 3. Am cumparat un kit de pe net, care are 4 mufe. M-a costat aproximativ 200 de lei. Am reparat mufa, toate bune.
Ei bine, ieri din nou am avut aceeasi problema, pare ca din nou s-a topit mufa.
As vrea sa incerc si eu solutia cu acei papuci, ca deja ma dispera. Sunt destule consumabile pe care dau bani, nu vreau sa pun si mufele pe lista.
Deci cum a mers? Ai conectat papucii aia?
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sal. A doua zi am si facut operatiunea...am taiat firul imediat dupa mufele originale(din scurt) si am sertizat firul in papucii din imagine.Deocamdata e in regula,functioneza stock...nu stiu cat,dar probabil ca voi cumpara pe viitor mufe daca apar probleme.La final am pus un pic de silicon rosu pe mufa(e) si fire un fel de rigidizare elastica...si atat.
  • deleted-152809

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns.
Chiar si cu mufe, nu te astepta sa dureze prea mult, iti spun din experienta.
Eu ma gandesc sa dau si cateva gauri in plasticul ala care se pune deasupra motorul, pentru aerisire.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR