Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Suspecții de serviciu i-ai bãnuit bine...pompa pune-o sub supraveghere, dacã pierde, ceva-ceva trebuie sã se vadã...furtun, la fel. Eventual pe un elevator sau canal/groapã, la rece, la cald, trebuie sã se vadã ceva, la un moment dat...mirosul poate veni dela antigel ars într-o zonã fierbinte...
Skip ads

  • Paranoid

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2022

  • Mesaj Privat
Fix a asta miroase, antigel ars. Bãnuiesc cã s-ar putea prelinge antigel de la pompã pe blocul încins sau de la vreun furtun. Mã gândeam cã ar mai putea fi și alte cauze pe care nu le-am luat în considerare. Distribuția a fost schimbatã acum un an în service de cãtre cel de la care am cumpãrat mașina și am mers pe încredere, dar cum nici el nu știe ce au fãcut mecanicii acolo, e posibil sã fi aplicat bãieții metoda româneascã și sã nu fi schimbat pompa de apã pentru cã "mai ține și merge și așa". Mulțumesc!
Edit: Aveți idee ce brand a produs pompa de apã de fabricã pentru motorul ãsta? Dacã e pompa de vinã și trebuie sã refac distribuția, mãcar sã cumpãr pompa originalã, dar nu "pe original" pentru cã diferența de preț este substanțialã. Am pãțit cu termostatul Wahler pe care am dat puțin peste 150 de lei comparativ cu 290 "pe original". Practic aceeași piesã, dar fãrã ștanța GM.
Mulțumesc!
  • Obaltag

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salutare grup.
Am un opel insignia sport tourer 2.0 cdti 4x4 din 2017.De curând am vãzut ca pierdere de antigel.Am fost cu ea la service și s-a constatat ca radiatorul este fisurat pe partea de plastic.Se poate repara sau nu.Multumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ia-ți gândul dela reparația numitã cârpealã!
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Obaltag a scris:Salutare grup.
Am un opel insignia sport tourer 2.0 cdti 4x4 din 2017.De curând am vãzut ca pierdere de antigel.Am fost cu ea la service și s-a constatat ca radiatorul este fisurat pe partea de plastic.Se poate repara sau nu.Multumesc

Da, se poate dacã gãsești un atelier dedicat.
La Brașov avem un astfel de atelier și tipul reparã toatã gama de radiatoare apã/ulei, auto/nonauto cu varii defecte: plastice/bazine fisurate/neetanșe, coloane/țevi cu pierderi, foițe/aripioare/tãblițe deteriorate, garnituri deteriorate.
Este un pasionat și un profesionist, din asta trãiește.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Orice se poate, cu meseriasul potrivit
Intrebarea e daca merita - in conditiile in care un radiator de asta, nou, te duce in cat? 300-400 lei?
Ma refer la AM de calitate, nu OEM. Ca stim cum sunt preturile la OEM, platesti sigla de pe ambalaj....
  • Obaltag

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Sub 700 de lei nu am gãsit.De aia întrebam dacã se poate repara.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Un radiator vechi e lovit de pietricele, unele spatii sunt înfundate cu diverse lucruri, are aripioare îndoite și ce mai vreți voi. Niciodatã nu va avea eficienta unuia nou.

Pt 700 ron, merita nou.
Skip ads

  • Obaltag

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Aici ai dreptate Daniel.
Mersi pt rãspuns.
  • andreidanaila1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un astra 1.4 2008 am schimbat recent garnitura de chiuloasa termostat si antigel deoarece am avut spuma alba la capac motor . Acum cand merg cu viteza imi scade apa din vas de expansiune si apa creste la temp. 107 grade .Ventilatorul porneste la 105 sami rãceascã motorul dar tot pierd lichid.Astept un raspuns ! Va salut cu respect.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Cine a schimbat piesele?
  • Shotokan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Am o problemã la un Opel Astra G combi 2.0,60kw 82cp an 2000. Pierde antigel și se prelinge pe baia de ulei,pe la radiator nu curge.Când mașina este opritã mai curge puțin și se oprește. Știți cumva care ar putea fi problema?
Mulțumesc anticipat!
Skip ads

  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna!
Eu am schimbat radiatorul racire motor, de ceva ani, de nou acel robinet(stinga jos) de golire nu prea tinea...
Zilele astea a inceput sa scape bine antigelul, am inteles ca acel robinet are niste oringuri, a mai schimbat cineva acele oringuri, se poate soate robinetul si inlocui!?
Multumesc!
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Furtun termostat, colier prindere furtun pe radiator, robinet uzat/sau slabit (la mine este lipit cred banuiesc ca din cauza aceasta), Radiator fisurat/pori (sau plasticul prins de radiator crapat/fisurat.)
incearca ca deschizi robinetul, si un vas de colectat antigel si strans inapoi.
Vezi si tu care din ele, o fi chiar asa greu.

Eu scot antigelul pe la furtun/colierul din dreapta ca este mai jos. (pentru ca robinet este lipit.)
Daca si la tine este lipit posibil a cedat lipitura/adezivul din ce vad cam pare lipit vezi si tu, nu forta prea tare robinetul daca nu merge il poti rupe.
unde este semnat vezi este adeziv intarit, cam asa este si la mine, sau vine de mai de sus.
Daca este de la adeziv trebuie refacuta lipitura.

Se poate schimba oringul la acel robinet daca nu tine...!?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da, se poate.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Bunã seara.
Am observat o micã scurgere la îmbinarea furtun-conducta caloriferului. Este vorba de furtunul cu acel colier de culoare albã dacã nu mã însel (furtun de tur). Ce se poate face în aceastã situație? Se mai strânge acel colier "special" sau trebuie înlocuit furtunul?

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu cred cã poți strânge ceva acolo...mie îmi pare o cuplã rapidã...probabil, cu o garniturã îmbãtrânitã...rezolvarea, aș crede cã e înlocuirea...
Dacã ești neliniștit, poți încerca demontarea în vederea unei inspecții vizuale...poți descoperi depuneri de oxizi, piatrã pe acea conductã, care ar putea produce o deformare a garniturii...dacã pierderea nu e importantã, nu aș desface (ptr cã existã riscul, ca prin demontare, sã se strice mai rãu etanșarea) decât când aș avea deja acel furtun ptr înlocuire...dacã mașina nu e vital sã circule permanent, poți risca o demontare și vezi tu ce-i baiul...comanzi sau nu piesa defectã.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc! Acesta sa fie furtunul respectiv Cod OE GM 6818594?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,452
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, ãla este ptr intrare în calorifer.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Oare nu pot etansa venind cu un colier metalic peste cupla rapida?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR