Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cunosti electronica doar, nu stii cum arata diode de 100A? De fapt stai, nu cunosti electronica, pentru ca sarcina se imparte la 4 diode pe sinusoida pozitiva si 4 diode pentru sinusoida negativa. Deci cam 25A de dioda.

Dar stii electronica ....
Skip ads

  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu la 4 ci la 2 diode adica ,una culege minusul si alta plusul faza este culeasa de doua diode "infasurare " alternatorul are 4 infasurari asta mai multe inpulsuri adica obtine incarcarea la turatie mica sau daca imi puneti o chema a alternatorului sa inteleg cea de apata infasurare cum vine ? . la mine cand montam diodele ma uitam sa aibe pe dioda 100A NU 25 A nu contrazic doar vreau sa lamuresc ca nu seamana cu un alternator clasic trifazat.
P.S dupa parerea mea doar daca se pun doua diode in paralel pe aceiasi faza atunci scade rezistenta interna si in loc de 50A va scoate 100A
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
atentie,care au avut probleme repetate la alternator
am intilnit:
rotor cu fire rupte sau dezlipite (poate strica componentele cind se misca lipitura)
stator cu fire prost lipite
releu unipoint defect din fabrica (cam slaba marca asta)
defect imediat de la apa/intrat in balta
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme de multe ori cu alternatorul dar toate sau dovedit a fi de la piesele de calitate proasta,gen unipoint sau cargo.
Nici una din ce ai spus tu si anume rotor stricat sau stator cu fire dezlipite.
Acum am pus mobiletron si stator cu 4 invasurari ,sper sa nu mai am probleme prea curand.
Skip ads

  • albu marian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu opel cu motor y17dti la care am schimbat a treia oara puntea de diode ,si vorba colegului de pe forum ma gandesc sa adaptez o punte de diode langa alternator ca m-am saturat ,cand imi e lumea mai draga se defecteaza diodele.De meserie sunt electronist si am analizat foarte bine cauzele care duc la punerea in scurt a diodelor si anume diodele sunt foarte proaste.Alternatorul este proiectat la limita,nu are nici o lejeritate in mers ,scoate 100A ,iar consumatorii adunati tot pe acolo.Numai servodirectia care este electrica la virarea rotilor absoarbe in jur de 50 amperi verificati pe tester la un test de simulare ,plus ventilatorul de habitaclu plus stergatoare de parbriz plus faruri ,clima,radio cd etc iar puntile de diode de o calitate indoielnica. Masina este originala ,nu are consumatori suplimentari gen statii,subwoofere,beculete etc este cu echiparea de fabrica.Pot sa va spun ca schimbare puntii de diode sa facut de mine deci se scot din calcul lipituri proaste,treaba de mantuiala iar ca sa fac un transfer termic al puntii cat mai bun am montato cu pasta siliconica pe carcasa alternatorului sa aiba o racire cat mai optima.Cand mi s-a ars puntea de diode bateria avea 6luni iar masina pornea la sfert deci iasa din calcul ca ar fi bateria slaba si cade tot consumul pe alternator.Deci concluzia finala alternatorul este proiectat la limita iar diodele foarte proaste si solicitate la maxim cedeaza.Am sa incerc adaptarea unei punti de diode macar de 150 amperi pe care am sa o montez in exteriorul alternatorului ca sa pot sta linistit .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Piesele sunt chinezesti. Inainte nu scria unde sunt facute dar acum am vazut ca mentioneaza pe cutie "made in china".Asta cel putin la Cargo.
Eu de mult timp nu mai repar alternatoare pt. ca piesele sunt defecte de noi.Pur si simplu le schimb cu altele din dezmembrari.Stiu pe cineva care a cumparat din Polonia un palet cu alternatoare noi la 25 de euro bucata.Peste 50% erau defecte de noi.
  • arcadius

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2011

  • Mesaj Privat
F bine ca mai e cineva care gandeste la fel ca mine asa este nu vad ce sa aibe daca se pune o punte puternica care sa fie montata pe un radiator adevarat si un 150a sunt suficienti sa nu mai existe probleme , eu inca nu am avut probleme dar urmatoarea data cand o sa mai am recurg la solutia asta ...

Asa cum am rezolvato cu problema clasica al l;ipiturilor reci din calc edu si ecu cu mutarea lor pe caroserie , de cand am facut asta si umplerea valvei cu rasina sa nu mai urce motorina in ecu nu am mai avut probleme de mult timp .
usor usor numai asa vom gasii rezolvarea acestor motoare dupa parerea mea f economice care merita inbunatatite.
spor colegu si sa ne scrii cum ai facut numai bine.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
A facut cineva adaptarea asta, ati reusit sa montati o punte mai puternica, am un opel astra in familie y17dt din 2000 si sunt momente cand becul bateriei incepe sa palpaie, daca opresc motorul si il repornesc isi revine da cred ca e inceput de sfarsit pentru punte. Daca tot umblu pe acolo prefer sa pun ceva de calitate dar din ce am citit pe aici se pare ca piesele aftermarket lasa de dorit. Un sfat ceva ar fi binevenit, vreo marca mai rezistenta cat de cat. Very Happy
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pt cei cu reparatii ce nu au rezistat in timp,in afara de calitatea slaba ce-i drept a pieselor,am intilnit si legaturi slabite la bobina de la rotor,si defectiuni de la intrarea in apa/ balti,izolatorul dintre diode devine conductiv si se ard diodele (asta la 1.7 doar ca e pus jos)
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca de la o "baie" i s-a tras defectiunea si in cazul meu. S-a remediat prin inlocuirea puntii redresoare.
Am mai observat ca, pe ploaie (balti, etc) sunt momente cand apa ajunge la alternator si acesta are tendinta de a se "infrana". In plus, se aude si un zgomot ascutit (tiuit). Evit baltile cat pot de mult, incetinesc, ocolesc si am si scut montat. Cred ca si acest aspect conduce la aceasta defectiune (defectarea puntii redresoare).
  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nicolae68 a scris:Salut am si eu o problema care ma bate, in legatura cu un alternator la un opel astra g 2002 dti.. in urma cu aproximativ o luna am schimbat grupul de diode+releul de incarcare la un service totul a functionat normal pana acum 3 zile cand a inceput sa imi licare martorul de la baterie ......cu multumiri Nicolae


Aceeasi problema am avut si eu, schimbat diode si releu (mobiletron) si dupa un timp a inceput sa palpaie in bord. Am dat altermatorrul jos sa vad ce nu am facut bine si constat ca totul e in regula cu o singura exceptie, la unul din carbuni, plasticul e putin topit. Se pare ca exista o conexiune proasta intre carbune si releu sau chiar carbunele sa fie problema!? Am schimbat releul nou cu cel vechi(original) dar am facut prostia sa schimb carbunii vechi cu cei noi. Urmeaza sa dau alternatorul jos si sa schimb carbunii, sa-i pun pe cei vechi asa cum era releul original. Daca se rezolva problema, va spun.
O poza cu releul unde se vede ca a fost topit plasticul

  • Nelu-RSO

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit cu problema rezolvata. Dupa ce am schimbat carbunii si i-am pus pe cei vechi, s-a rezolvat problema partial. Am observat, cand mergeam cu masina si treceam peste inbinari de pod sau o denivelare, imi palpaia led-ul in bord si de aici am dedus ca am un contact imperfect. Contactul imperfect de fapt era un scurt, depistat din greseala. Acum totul a revenit la normal
Skip ads

  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Buna seara, mi s-a stricat si mie alternatorul. Unul intreg inlocuit cu aftermarket e mai bun?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
exista si varianta Sh, sunt bune si cele aftermarchet insa nici unul nu e pe viata
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
S4844 a scris:Buna seara, mi s-a stricat si mie alternatorul. Unul intreg inlocuit cu aftermarket e mai bun?

ce s-a stricat ca nu pica bobinajul asa din senin , se strica puntea de diode cu circuitul electronic si carbunii ! La mine iarna imi fura curent pot spune am zis si am dat vina pe calculatorul pompei de injectie da-i jos desfal complet verifica toti tranzistorii condensatorul mare toti electrolitici mici cu tantal totul eta ok am dublat si circuitele am zis ca de acolo este problema in schimb calculatorul nu avea nimic ridica tensiunea la 160 de V pentru selenoidul de injectie. Problema era de la alternator si ce sa vezi carbunii tociti aproape complet si doua diode impuscat . Am schimbat platoul inclusiv electronica cred ca vine cu releul la pachet nu mai stiu sigur si de actunci nu mai am probleme porneste la fer de cheie indiferent de vreme !
  • S4844

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Pana la urma l-am reconditionat cu releu si punte unpoint. Sunt 2 tutoriale detaliate pe net.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si eu l-am reconditionat acum o luna cand a picat total desi i-am schimbat puntea de diode acum 5 ani , acum a picat colectorul pur si simplu a disparut , si cand s-a dus naiba a mers pe baterie inca 25 km nu stiu cum a tinut saraca baterie electronica 70A. Greu de gasit colector pentru alternator de 100A dar am gasit la un baiat din Bucuresti pe OLX . Facut bucati si refacut functioneaza beton. Cand pica alternatoru lsi nu mai ai baterie nu mai tine frana motorul face pe nebunul grije mare !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Chestionar

Ce credeti despre componentele pentru alternator produse de UNIPOINT ?
Sunt bune 15%
Sunt foarte bune 0%
Nu sunt bune 15%
Sunt bune de aruncat 15%
Nu am nici o parere 53%
13 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR