Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Singurul lucru pe care vi-l pot promite, legat de update-ul de soft, este ca acesta costa - 480 lei.
Este efectuat cu uneltele originale si conectare la serverul Opel.
Sa nu existe discutii ulterior.
Alta solutie e dificil de propus din descrierea in cateva cuvinte a simptomelor, cand un service care a lucrat efectiv acolo zile intregi nu a fost in stare sa identifice.
Iar noi incercam sa nu mai reparam unde au umblat altii, am inteles intr-un tarziu ca asta este cea mai mare sursa de frustrare.
Sper sa nu va supere prea tare acest raspuns sincer.
  • Dan Ionescu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns!
  • AManea116

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Corsa D 1.3CDTI 55kw , la care au fost inlocuite acum ceva timp ceasurile de bord, problema e ca, nu au fost imperecheate cu computerul de bord, iar acum ceasul afiseaza vreo 260k km, cand eu normal cu masina am vreo 150-160k km. Avem vreo varianta sa le imperechem sau macar sa aducem km de pe ceas la acelasi nivel cu ce este in ECU ?
Multumesc.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut,

Va trebui sã apelezi la mânãricioșii de km. Deși avem toate sculele posibile, nu vom da niciodatã kilometrii înapoi în ceasurile de bord. No offence.
Dacã mai ai ceasurile originale, le reparãm pe acelea și costã mai puțin decât resoftarea/împerecherea celor SH.
  • AManea116

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Ceasurile vechi cred ca le mai am. Dar, daca se repara acelea, si sunt "imperecheate" vor arata si km reali din computer ?
Cam pe la ce suma s-ar invartii repararea lor?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da. Adica, presupun ca acestea aratau km reali inainte de a se defecta. Daca au ramas in urma cu niste km, rezolvam.
Daca este problema pe care o rezolvam in mod uzual, este 350 lei. Daca nu, macar daca le vedem, poate reusim sa le citim si sa confirmam ca nu s-a facut vreo manarie si... cine stie...
  • AManea116

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Da, astea sunt ceasurile originale, si da, sunt cu ceva km in spate fata de comp, dar nu foarte mult. Tot caut de ceva timp sa le rezolv.
Cum facem pentru o rezolvare? Fac ceva programare pe site? Ceasuri vechi, daca imi aduc bine aminte, ori nu mai mergea turometrul ori vitezometrul, dar sigur nu mai stiu.
  • raven_ady

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am un Opel Astra J 1.4 Turbo (motor A1.4 NET), hatchback 5 usi. Mi-a aparut martorul "Check Engine" in bord si de atunci am schimbat clapeta de admisie si bujiile. Urmatorul pas (deoarece martorul a reaparut) este sa schimb capacul culbutor si probabil valva PCV. Eroarea aparuta in computerul de bord este P0171.

Ca si simptome am urmatoarele: scadere a puterii la acceleratie, prezenta vid cand se desface capacul de la motor. Nu observ vreun consum crescut, dar nici nu merg foarte mult cu ea.

Deasemenea, aleatoriu, imi apare martorul de ESP si mesajul "Service ESP" cand e motorul pornit si cand se sta pe loc; in mers, aceasta eroare dispare.

M-ar interesa cat ar costa inlocuirea capacului (si ce marca de capac recomandati) precum si a valvei PVC. Deasemenea, cat ar costa o verificare pentru acea eroare de ESP?

Va multumesc anticipat.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua.

Exista posibilitatea la Opel Corsa E 2015 de activare funcții computer bord?

M-ar interesa temperatura ATF si voltaj baterie.

Mulțumesc Smile .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@wud - din pacate nu cunoastem solutie. Daca ati vazut pe undeva ca se poate, dati-ne link si studiem si noi.

@raven_ady - eu va recomand in primul rand o diagnoza. Nu doar citire de erori, ca sa nu mai schimbati piese degeaba si sa aveti impresia ca au fost "pasi de urmat". Avem si noi situatii cu pasi de urmat, bajbaiala sau cum vrem sa ii zicem - dar atunci facem probe cu componentele noastre, de exemplu debitmetre si alti diversi senzori care NU RAMAN pe masina daca nu sunt necesari.
Costa 180 lei deocamdata, este de cateva ori mai ieftina decat clapeta.
Ca sa raspund totusi la intrebarea dvs, capacul contine valva PCV si il avem acum si in varianta aftermarket, de calitate. Costa aproximativ 600 lei cu totul.
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...ttestsDelmenhorst

2:19 temp ATF (cea din clip are manuala, de aceea e afisat 0 grade)
2:52 voltaj baterie

https://www.edsauto.ro/cauta...eriile_0/activare

"Activare BC cu Tech2" - am crezut ca e asta Smile

Multumesc.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua,de inlocuit uleiul la cutie automata Aisin AF40,auto Zafira Tourer 2015,motor B20DTH,ce pret are?
VIN: W0lpe9e7xf1073761
  • BGheorghe-Daniel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Salut am un Opel astra h 1.7 cdti 2005 de doua sãptãmânal îmi tot face figuri închiderea ,dacã bag telecomanda sub volan merge dacã închid USA șoferului și încerc sa o blochez nu merge ,nici de la distanțã, va rog ajutați-mã
  • sebybastian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Am cerut oferta prin formular, am primit si raspuns dar, deoarece nu am reusit sa trec pragul la dvs in service si nu sunt familiarizat, mai am 4 intrebari:
- prioritar este rezolvarea pierderii sau pierderilor de ulei cu inlocuirea distribuției, dar se pot rezolva in aceeasi zi si kitul plus eventualele probleme descoperite (semeringuri/oringuri/garnituri)?
- la Z17DTH Meriva A pompa de ulei se recomanda a fi inlocuita odata cu distributia sau doar daca se descopera nereguli? Masina are 256000km.
- deoarece nu pot ajunge decat pe data de 01.03 (am doar 2 zile concediu) si vin de la peste 400km departare se poate accepta o programare in ziua respectiva? Sunt legat de aceasta data sa pot ajunge in service (acceptul ofertei primita online depinde de aceasta data)
- daca o componenta nu exista momentan pe stoc se poate aduce in aceeasi zi sau necesita reprogramare pentru o data ulterioara?
Multumesc
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut
Am o ntrebare pentru staff-ul acestui service, tot respectul si admiratia pentru intelegere, profesionalismul personalului si a monoperei in sine. In iulie 2021 la 190k la un z14xep Astra G, am schimbat distributia, respectiv comanda #67549/12.07.2021. la nici 230k, azi, de pe la inceputul anului 2024, acel zgomot metalic/de disel /tzacanit ce provine de la lant, a revenit, nu tot timpul, dar mai ales la pornire si chiar dupa ore bune de functionare, pentru intervale mai scurte, de secunde sau chiar minute la rand (10-20, exemplu). Nu im vine sa cred ca originala a tinut peste 190k, fiind prim proprietar de buna credinta ce respect intervalele de service, sa ma trezesc ca reapare acest inconvenient suparator ce va duce bineanteles la schimbarea distributiei. Per total la nici 40k de la primul schimb sa apara iar zgomotul de inlocuire.... vi se pare normal?
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
serioussam a scris:Salut
Am o ntrebare pentru staff-ul acestui service, tot respectul si admiratia pentru intelegere, profesionalismul personalului si a monoperei in sine. In iulie 2021 la 190k la un z14xep Astra G, am schimbat distributia, respectiv comanda #67549/12.07.2021. la nici 230k, azi, de pe la inceputul anului 2024, acel zgomot metalic/de disel /tzacanit ce provine de la lant, a revenit, nu tot timpul, dar mai ales la pornire si chiar dupa ore bune de functionare, pentru intervale mai scurte, de secunde sau chiar minute la rand (10-20, exemplu). Nu im vine sa cred ca originala a tinut peste 190k, fiind prim proprietar de buna credinta ce respect intervalele de service, sa ma trezesc ca reapare acest inconvenient suparator ce va duce bineanteles la schimbarea distributiei. Per total la nici 40k de la primul schimb sa apara iar zgomotul de inlocuire.... vi se pare normal?

Eu tot la eds am făcut distribuția, prin 2019, tot vreo 190 000 km aveam în bord.
În prezent, 260 000, motorul e ok, dimineața, la rece, am o tacaneala care durează max 1 min, după care dispare, nu cred ca e distribuția, posibil ceva tacheti sau culbutori, la cald nu se aude absolut nimic. Motorul trage bine, consuma ulei dar nu de speriat, bag doar 0w40 de la m1, schimbat la an.
Contează și ce ulei folosești, eu zic ca la mine au făcut treabă foarte bună la schimbare distributie, am pus gm
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu contest manopera, toata admiratia pentru baieti de acolo, ma gandesc la materiale, or mai fi loturi din acelasi produs ce a avut rateuri ca sa spun asa in procesul de fabricatie. In privinta uleiului, nici eu nu m-am zgarcit la pret sau intervale de schimb, motorul toarce frumos, trage in functie de cifra benzinei, doar acel tzacanit......
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR