Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
Solutie
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Nu am apucat sa fac testul cu manometru dar am constatat ca urca lejer pana in 4000, 4500, dupa daca ii fau mai multa pedala, o ia in nas si se ineaca.
Later edit: m-am exprimat gresit, daca ii dau acceleratie cu portia pana in 4000, ma refer sa o mangai, urca. Daca incerc sa ii dau mai multa pedala de acolo o ia in nas, daca ii dau de la relanti pedala urca doar in 2000-2500
Skip ads

  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina sa fac un videoclip pentru a intelege mai bine problema. https://youtube.com/shorts/9...6rQ?feature=share
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ai verificat presiunea din rampa? (daca e mica presiunea, din diverse motive, se explica si ce ne arati in video.)
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Revin cu un update cam intarziat, am fost in concediu iar azi mi-am pus capul cu masina, m-am gandit sa scot catalizatorul pentru ca nu aveam loc sa scot sonda lambda fara a stramba sitele radiatorului, cand am intors catalizatorul in jos(cu galeria de evacuare) m-am trezit cu cateva bucatele din catalizator pe jos, intradevar era spart, l-am golit iar acum masina merge mai bine ca inainte, multumesc tuturor pentru ajutor.
Skip ads

  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Si da, sunt constient de eventualele controale rar si itp, o sa il schimb in viitorul apropiat, pana atunci merg asa cu ea. Ma asteptam sa primesc un check engine sau ceva, mi s-a aprins masina cu cheita in bord cand am pornit-o dar dupa ce s-a incalzit motorul s-a stins, nu am niciun cod de eroare(surprinzator).
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,485
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã ți s-a aprins „mașina cu cheie”, sigur ai eroare, garantat 101%. Doar cã diagnoza ce o folosești nu vede codul ãla...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Catalizatorul e efect, trebuie gãsitã și cauza. Altfel îl vei prãji și pe urmãtorul. Este posibil sã mai ai bucãți pe traseu.
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 699
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@maiandrei Zi-mi te rog daca am dreptate. Catalizatorul s-ar fi putut sparge de la temperaturi mai inalte fata de cele normale. Temperaturi inalte putem avea de la amestec incorect ( sarac?) . Si de aici revenim iar la topicul cu amestecul sarac.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De acord!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Las' cã merge și așa...
Parcã aud "veșnicele" argumente gen nu iese la rar, eu așa am luat-o, da' alții, nu știu ce sã mai fac.
Andrei tocmai ai certificat o lipsã de mentenanțã și...
Nu rețin de când are @andu mașina, dar situația s-a consumat în ceva vreme, poate 2 ani, poate 3, așadar mioritismul mecanicos a trãznit, din nou!
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Masina o am din ianuarie, am fost plecat cu ea si mi s-a stricat bobina, am mers in jur de 50 de km in 3 pistoane, benzina care a intrat in catalizator probabil l-a distrus, de aici si chestia ca numai tragea la fel ca inainte ceva avea, si la 2 zile a inceput sa se plafoneze la 4000 si sa am porblemele din discutie, cheia s-a aprins circa 10 min si apoi s-a stins, inafara de codurile vechi pe care le aveam imi apare ecn 000000. Dar masina se comporta normal, singura schimbare e ca trage putin mai agresiv si se tureaza mai liber, la plecarile agresive in treptele 1-2 la apasarea ambreiajului pentru a da treapta urmatoare am un pop in evacuare, care mi se pare si normala cand schimb agresiv vitezele din moment ce numai o restrictioneaza catalizatorul
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
@maiandrei bucati pe traseu nu am, catalizatorul era spart doar in partea de sus, de unde se termina “serpii” si incepe catalizatorul atasez o poza cu partea inferioara a catalizatorului
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Acum ar trebui sã ii dai fum celuilalt gtc.
Dacã vezi și alte erori in afara de 0420, mai e de lucru.
In cei 50km merși cu bobina defectã, ECU ar fi trebuit sã opreascã injectorul aferent. Dar am mai întâlnit un caz in care s-a fisurat piston. Deci nu te poți baza mereu pe ECU - versiuni hardware/software diferite, decizii diferite.
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Fum la propriu acum ca numai are catalizator Smile)
Am avut aseara o problema dupa ce am postat aici, masina nu statea la relanti, pedala de frana inghetase, puteam frana dar foarte greu, m-am panicat, am oprit pe dreapta si am auzit un anume fâsâit pe langa clapeta de acceleratie, dupa ce am pus o lanterna sa vad mai bine am observat ca s-a desfacut un furtun de vacum, aparent numai are siguranta aceea de sarma care vine in jurul lui. Nu am nici macar acel cod de 0420, cu prima ocazie cand am timp ma voi duce sa sterg erorile pe care le aveam in trecut, multumesc tuturor pentru ajutor si pareri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR