- bibu16v
- *******
- 7,318 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,318
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Presupun ca "termometru", este defapt, "turometru".
Mai presupun ca nu ai BC (computer de bord activat) si deci nu poti sa vezi consumul instant.
Din descrieri, desi nu sunt ele chiar foarte la obiect, eu inteleg ca in acel moment, se incearca o regenerare a DPF.
Si aici sunt doua variante:
- nu faci ceea ce scrie in manualul masinii, adica sa iti continui drumul, cu un regim de mers cat mai constant, pentru a se duce la final regenerarea;
- ai ceva probleme de ordin electric si sau mecanic, care nu lasa regenerarea sa se efectueze cu cucces.
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Faptul ca tu nu poti indeplini niste conditii absolut necesare procesului de regenerare, intr-un timp mai scurt sau mai lung, nu duce decat la astfel de probleme.
Cand cineva cumpara o masina cu DPF, isi asuma si partile bune/placute dar si partile mai putin bune, anume acelea ca NU se preteaza pentru drumuri foarte scurte.
P.S. Scuze, dar acesta este adevarul si nu te-ar ajuta cu nimic daca nu l-as spune. (nu adevarul absolut, ci adevarul, asa cum il vad eu)
- ahappyuser
- *******
- 6,797 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,797
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Vremurile s-au schimbat, masinile s-au schimbat si daca nu ne-am interesat de acest aspect inainte sa o cumparam atunci fie ne schimbam si noi obiceiurile, fie renuntam vanzand masinile astea pretentioase cu tehnologii noi, gandite pentru mers exterior sau autostrada... si ne luam ceva mai putin pretentios si care, oarecum, e mai probabil sa ni se potrivesca. Ceva autohton pe benzina, sau de ce nu?!.. ceva cu motor electric, deci ECO si astfel impreuna punem umarul sa ne luptam ca sa salvam planeta (in deplina conformitate cu narativul oficial).
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 286 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Cum spuneai,miros de ulei nears...doar imi dau cu parerea,ori iti baga mult combustibil in cilindri ca sa faca regenerarea,si automat ai si consumul mare,dar in felul asta iti cam spala cilindrii de ulei,ori turbina da semne de oboseala,dar in cazul asta nu vad relatia cu consumul crescut de motorina.
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 286 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Raspund la intrebarea ta,si ma gindesc la injectie,dar pot fi alte chestii care nu au legatura cu injectia,sau acumulate,probleme in functionare atit in injectie cit si in alte zone ale motorului.
In injectie,cind ai fum alb,denota in general o cantitate mai mica de combustibil injectata in cilindri,si miroase intepator,dar in acest caz,masina nu ar avea putere,ori,fumul este alb-albastrui,si aici pot fi si alte cauze.
Utimul opel pe care l-am vazut cu manifestarile astea avea compresie 8 bar...10 bar pe cilindru.
Cred ca cel mai bine este sa mergi la un mecanic sa iti testeze masina cu simt de raspundere,noi aici doar ne dam cu parerea,si poate ca tu ai un furtun fisurat care nu isi mai face treaba.
Eu lucrez altfel,si am la indemina cele necesare,nu stau sa pierd timpul,dar clientul plateste fara ezitari.Scot injectoarele din motor ca sa le verific in bancul de probe,iar in acelasi timp verific compresia motorului ca tot este desfacut,apoi scot filtrul de particule si il bag la spalat in ultrasunete,si in trecere montez un recipient cu combustibil nou din care alimentez direct pompa de injectie.
In felul acesta impusc patru iepuri deodata,si ma asigur ca nu pierd timpul cautind solutii dar fara sa stiu de unde provine problema.
Fiind in alta tara,pretul este acceptabil,chiar si pentru un Opel,iar rezultatele in majoritatea cazurilor sint cele asteptate.
Facem in felul asta pentru ca nu putem sa pierdem timpul si un client facind diagnoza si schimbind jumatate de masina pina dam cu solutia,si in acest fel eliminam toate partile principale suspectate dintr-o singura actiune,injectia si evacuarea.Avantajul este ca nu avem nevoie de alti intermediari,detinem atit bancul de teste pentru injectie cit si masinile de ultrasunete,iar toata operatia dureaza in jur de 3...4 ore.Toata operatia asta il costa pe client 250...300 eur,bineinteles daca nu presupune repararea vreunui injector etc.
Daca rezulta ca injectoarele au probleme de atomizare a combustibilului sau de cantitate injectata,schimbam duzele si recalibram injectoarele,daca nu,montam totul si facem probe cu noul combustibil.
Ca regula generala,dupa spalarea injectoarelor cu ultrasunete,acestea isi imbunatatesc functionarea cel putin cu 30% si efectele sint vizibile.Costul reparatiei unui injector este in jurul a 100 eur,iar durata de executie undeva la 3 ore pentru toate cele 4.
Am facut comentariul asta,nu ca sa ma laud ca sint profesionist si ca vezi doamne am scule ce nu mai are nimeni,chestiile astea le las mincatorilor de......l-am facut mai mult ca sa scot in evidenta faptul ca daca se merge la 10 meseriasi diferiti,si motivele sint multiple,ba ca unul nu are banc de teste,ba ca altul nu are masina de diagnoza,ba ca etc,atunci e foarte greu si foarte scump sa ajungi la o concluzie privind problemele aparute intr-o masina,si in acest caz,trebuie mers la cel care poate executa toata reparatia pina la obtinerea rezultatului dorit,pentru ca in caz contrar,fiecare te taxeaza pentru ce face,si il invinovateste pe cel dinaintea lui,caz in care cel care plateste este mereu clientul,iar problema poate ramine la final nerezolvata,partial rezolvata,sau de ce nu foarte bine rezolvata.
PS
Nu sint interesat in atragerea de clienti,traiesc in alta tara,nu ma cautati si nu trimiteti pm-uri ca nu am timp si in general nu raspund pe privat.
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat