Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am deschis discutie noua deoarece sunt doua elemente diferite legate. Eroarea P0011, cu multiple cauze si presiunea de ulei variabila pe care nu am mai intalnit-o.
Am conectat manometrul si am pornit motorul. Pana s-a incalzit ca lumea nu s-a intamplat nimic, presiunea scazand, evident, uniform pe masura incalzirii uleiului.
In tot acest timp am verificat erorile si era ok.
Cand temperatura a intrat in regim normal, a inceput sa apara variatia de presiune, brusca si de scurta durata, de cca. 0,5 bari. Imediat a inceput si sa apara eroarea P0011, cu repetare dupa fiecare noua cadere de presiune. In acelasi timp, la turatie stabilizata de 3300 rotatii/min se simtea scaderea turatiei exact in momentul caderilor de presiune de la 3,8 la cca. 3,3 bari.
Mi-ar fi de folos parerea cuiva care stie ce spune si care s-a intalnit cu acest defect, aproape sigur din pompa de ulei.
Multumesc anticipat.
https://youtube.com/watch?v=y6RlyjYb_N0


MODEL: Astra 2014
MOTOR: A14NET
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur cumperi o garnitura de baie
Dai jos baia si o speli
Speli si sorbul
Si in fata motorului , la distributie, se afla un buson, cum te uiti de jos in sus sub motor.
Acesta este un dop sub care o sa gasesti un arc si un tachet care raspunde de suprapresiune( se deschide la suprapresiune)
Speli si aceste piese sau te asiguri ca lucreaza usor
Asta daca nu cumva aceasta cadere se datoreaza deschiderii caii de ulei la avansul distributiei , la pinioanele variabile si tot acolo ajungi presupanand ca din urma nu vine suficienta presiune
Asta as face eu si nu inainte de a sti ca uleiul este de calitate si nu altceva decat 5w30 sau 40
Bafta !
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru idee. Garnitura de baie picã, fiind vorba despre a14net, deci cu pastã. Dar toate celelalte operații sunt clar necesare. Incerc sa îi conving la service sa le facã pentru cã nu îmi încape mașina pe groapa din garaj și nici nu mã mai trage inima sa stau sub mașinã. Oricum, informez aici despre rezultat, fiind vorba despre un defect tare parșiv.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca am gresit , nu m am uitat bine
Am o poza cu ceva(pompa de ulei) care seamana cu ceva mai vechi de la opel si e pus pe B14 net
Dopurile din foto ....unul e sigur valva de suprapresiune
Skip ads

  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Nu prea vad vreo valva de ulei acolo. Ar fi vreo bila pe un scaun si vreun arc calibrat pe acolo. Atat valva de sens cat si cea de suprapresiune cam asa functioneaza, daca imi aduc bine aminte. La mine, aproape sigur cea de sens este deschisa din cauza mizeriei sau decalibrarii pentru ca asa se explica zgomotul de la pornire la rece. M-ar ajuta parerea cuiva care chiar a avut simptoma aceasta, cu caderea ritmica a presiunii, care imi induce eroarea. La service se feresc de orice abordare a problemei, ca de tamaie.
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Atunci cred ca zgomotul provine de la pinionul defazor si caderea presiunii tot de acolo
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Pinionul defazor este schimbat și ok. Atenție la film, unde se vede clar cã presiunea variazã aleator și exact atunci apare eroarea. Nu am explicat clar?
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
ney a scris:Se pare ca am gresit , nu m am uitat bine
Am o poza cu ceva(pompa de ulei) care seamana cu ceva mai vechi de la opel si e pus pe B14 net
Dopurile din foto ....unul e sigur valva de suprapresiune
Cel de jos acopera valva de sens. Cea de presiune este dedesubt, tot in zona aceea dar acoperita de baie. Ei, exact chestia asta cu demontatul baii nu vor sa o faca mecanicii, contra cost si fara nicio raspundere din partea lor. Doar ca imi trebuie elevator pentru ca este munca de nebun sa scot baia tarandu-ma pe jos cand se poate normal, ca oamenii. Cine sa mai inteleaga?
  • ICiobanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Ai gasit rezolvarea la problema? Si eu am eroarea P0011, am schimbat 4 fulii defazoare de la admisie, o pompa de ulei si electrovalva VVT de pe admisie, degeaba. Pinionul tot ramane fara ulei si se defecteaza in maxim 1000 km de la efectuarea schimbului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR