Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Uite ce scrie in manualul de reparatie:

Skip ads

  • Remi999

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatie.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
ney a scris:Astra j 1.4 turbo 2009- 2018 are aerisitor pe radiator, si turbina si buson de golire radiator si bloc motor.
De obicei cine are un singur furtunas pe vas , mai are pe undeva un aerisitor .
Cautati sa vedeti si daca racitorul de ulei ( daca are)
sa fie traseul de apa necolmatat,pt. Ca de obicei se poate aerisi si pe acolo,un sensul ca aerul trebuie sa treaca intai prin el ca sa ajunga in vas.

Știi unde este localizat bușonul de golire bloc motor?
  • Remi999

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut.

Imi cer scuze ca revin asa tarziu cu informatiile legate de fiert apa in vasul de expansiune. Trebuia sa postez luni dar luni am descoperit ca nu merge ventilatorul asa ca nu am mai facut nimic.

Joi am mai incercat o data sa vad ce se intampla cu Ventilatorul si am descoperit ca era senzorul din vasul de expansiune. Sau cel putin dupa ce l-am schimbat a inceput sa mearga si ventilatorul cand se incingea apa.

Iar presiunea crestea pentru ca mecanicul nu a facut aerisirea si cu aerul conditionat pornit.
Am facut eu acest lucru dupa ce am schimbat si vasul de expansiune si busonul.

Azi, vineri am iesit cu ea la o plimbare si ventilatorul a mers cand a fost nevoie iar apa in rezervor a crescut cam cu jumate de deget. Si nu a mai dat pe afara. Trebuie sa o mai testez si cu mers bara la bara. Dar deocamdata dupa un drum de 2 ore nu a avut nici o problema.

Atasez poze cu vasul la rece si vas la cald. Volum la linie, este rece, volum peste linie este la cald.

Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,498
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã nu ai alte manifestãri dubioase, diferența aia de nivel nu e o problemã...
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Nivelul la rece este cel de deasupra sagetii ( KALT - COLD ) , nivelul la cald trebuie sa fie la buza recipientului , deci e perfect .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR