- ovidiu2013
- *
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2013
- Astra 2000 Z16SE
- Hunedoara
ovidiu2013
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
DalTau421- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2023
- Mesaj Privat
DalTau421- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2023
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,642 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,642
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ce faci cu partea mecanica, adica cu blocatorul volanului?
Nu recomand si nu este o idee buna sa folosesti masina asa, sunt curenti destul de mari prin acele fire si deci, un risc destul de mare.
Strict pentru a porni motorul pentru eventuale probe / teste:
- identifici cele doua fire groase (de 6mmp) si vezi pe care dintre ele ai +12V ... pe acesta il tii separat;
- identifici si le legi impreuna cele trei fire celalalt fir negru gros (de 6mmp), fir negru ceva mai subtire (4mmp), fir rosu subtire (de 1.5mmp) - acestea devin plusul de dupa contact;
- identifici firul negru cu rosu de 2.5mmp - acesta este firul pentru actionarea demarorului.
Pentru a pune contactul, unesti firul negru gros pe care ai +12V, cu cele trei fire legate impreuna.
Pentru a actiona demarorul, unesti pentru scurt timp si firul negru cu rosu, alaturi de celelalte.
P.S. Retine, doar pentru testare!
P.P.S. Ar trebui sa te limitezi la un singur topic.