Buna ziua, sarbatori cu bine si an nou fericit tuturor, vin si eu cu o problema, am schimbat alternatorul iar dupa ce am mers circa 20 km cu el schimbat, s-a aprins martorul de nivel ulei, cel galben, am tras imediat pe dreapta si am verificat uleiul din joja, era sub nivel, cat un varf de unghie, m am dus repede la un magazin si am luat ulei, am completat la ochi si nivelul a ajuns intre minim si maxim, am mai mers cam 10 km, s-a aprins din nou, verific joja, era sub minim, completez din nou, tot intre minim si maxim, am plecat, nu mi s-a mai aprins martor, nimic, ajung acasa, verific uleiul, era peste maxim, am stat si m am tot gandit de la ce poate fi dar nu mi trecea absolut nimic, am lasat masina peste noapte si a doua zi verific, acelasi lucru, uleiul peste maxim, iau un furtun si bag in joja si scot cat pot cu acel furtun sa fie uleiul la maxim, am bagat cam 800 ml in total, acum de fiecare data cand merg, sunt momente in care se aprinde, momente cand nu se aprinde, PRECIZEZ, masina nu scoate sunete ciudate ca si cum ar bate ceva, nu scoate fum, absolut nimic, merge perfect, eu as banui ca ar fi pompa de ulei dar astept si parerile dumneavoastra! multumesc frumos, o zi/seara buna!
MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.7 cdti 80 hp / 59 kw
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Salut , eu zic sa lasi pompa de ulei in pace deocamdata ( la cele descrise de tine ) . Am impresia caci papa ulei ( de unde si nivelul mic ) si la un momendat cand creste nivelul in baia de ulei defapt sa ai ulei contaminat cu motorina sau ceva pe circuitul de retur al uleiului in baia de ulei . Cred ca e putin mai complicat de verificat la cele expuse de tine .
pai, nivelul ridicat de ulei de l am avut, a fost din cauza mea pentru ca fix cand mi s a aprins martorul, am oprit si am verificat, era putin si am completat, dupa uleiul a revenit in baie, in momentul asta, uleiul este la maxim, cand dispare, cand apare inapoi este la fel, la maxim, adica nu am pierdere de ulei sau ulei in plus in joja, uleiul ramane fix
Sau ceva pierderi de ulei pe la furtunele pompei de vacuum de pe alternator ? Furtunul de tur pentru ulei, cel din blocul motor inspre pompa de vacuum de pe alternator, este notoriu pentru pierderi de ulei, la fel si garnitura de la termoflot, cea dintre termoflot si blocul motor (verifica daca exista pierderi de ulei si aici).
In ceea ce priveste joja de ulei... verifica uleiul scotand joja si apoi dupa ce o stergi bag-o invers decat ai scos-o (rotita cu 90grade) apoi scoate-o si verifica din nou. Teaca la joja asa.. asa sucita cum este ea e ,,o gandire idioata,, la motorul asta astfel ca de fiecare cand scoti joja sunt urme pe ea dincolo de semnul de max, dar asta nu inseamna ca acela e si nivelul uleiului din baie. Nivelul e mai jos, acolo unde apare prima intrerupere pe filmul de ulei prezent pe joja atunci cand privesti la ea.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
furtunul vaccum de pe alternator l am schimbat anul trecut, se fisurase si imi aruncase tot uleiul afara, ce i drept, da, am o pierdere de ulei pe la termoflod din ce am inteles dar este mica, o sa verific maine furtunul de tur pentru ulei maine, dar as mai putea merge cu masina asa? multumesc!
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.