Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
kete a scris:Am un OPEL ZAFIRA 2.0 din oct.2001 si am probleme cu pornirea ,cat a fost frig si se aprindea becu de la bujia incandescenta pornea la sfert, acum ca sa incalzit si nu se mai aprinde cand opornesc trebui sa o tin cca. 10-12 secunde pe automat. iar dupa ce o opresc 2-3 ore cat este motorul cald porneste imediat , daca trece mai mult iar porneste greu.La tester nu aiesit nici o eroare .mi-a pus si o supapa de sens la motorina degeaba .
Poate cineva sa ma ajute?
Va multumesc!

cu toate ca postul tau este un pic mai vechi dar ca sfat cum a spus si colegul schimba te-urile de retur la injectoare(numai daca inainte de la le da jos vezi motorina pe sub ele ,altfel lasa-le in pace) dar obligatoriu schimba furtunele de retur de la injectoare(cost 10 un metru ).Ai grija ca mecanicul care desface acele te-uri si implicit furtunelele de retur sa aiba grija cand le scoate sa lucreze cat mai finut sa nu rupa te-urile ..Mai fa si o curatare a rezervorului de motorina( e minune pt pompa de injectie) si pune un filtru de motorina original GM .
Skip ads

  • Lepricon

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
Lacatos Alexandru a scris:
eu cred ca de la filtrul de motorina ti se trage problema insa poti sa -i faci totusi si bateriei o verificare fiindca s-ar putea sa faca figuri.
Bafta !


Nu are nici o treaba lipsa de putere cu filtrul de motorina ,daca era sa nu ai porneasca atunci puteam spune ca o posibila cauza este capacul de la filtrul de motorina.La el sigur daca va pune masina pe tester ai va arata eroare P0400 -probleme legate de valva EGR, cele 3 electrovalve, senzor de pe admisie--pe care tind sa cred ca acesta este de vina ,mai ales daca nu a facut niciodata o cxuratare a dmisiei la turbo.Si mie zilele trecute mi sa aratat in bord masina cu cheita pe ea si cand am pus testerul pe ea mi-a aratat o eroare(P0400 si am avut mustiucul din capat la o electrovalva iesit-lam bagat la loc si sa rez problema


Intradevar... ai avut dreptate.... am fost cu masina la reprezentanta, au pus-o pe scaner si:
- P0400 (3) - EGR Flow Excessive...
- P0400 (9) - EGR Feedback malfuntioning
... concluzia: EGR defect.

Am intrebat daca se poate curata, dar mi-au zis ca-i vorba de nu stiu ce bobina care este capsulata si nu se poate ajunge la ea.
Antecalcul de lucrari:
- Supapa EGR Y22DTR (OPEL) - 1.508,00 RON + TVA
- materiale auxiliare - 63,01 RON + TVA
- demontat/montat EGR - 67,23 RON + TVA
  • Lepricon

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce am dat jos EGR-ul... am constatat ca intradevar era o problema la mecanismul din interior, mai exact, clapeta (valva) ramanea deschisa, arcul de la mecanism nu avea destula forta sa inchida datorita mizeriei depuse. Am curatat cu Carburol si ceva spray de curatat carburatoare si dupa cateva minute de balacit EGR-ul in Carburol arata ca nou. La final l-am dat cu un spray pe baza de vaselina siliconica, l-am etansat cu o pasta speciala de facut garnituri rezistente la temperaturi ridicate, l-am montat inapoi, cheie si ... pedala. Pentru moment nu imi mai apare martorul de service pe bord, si masina trage bine, si nu mai sacadeaza la cuplu mare al motorului.

Pentru o detaliere a rezolvarii, urmati link-ul
  • paulelys

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 2.0YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
constructorul a scris:Salut,sunt un membru nou si am un opel zafira fabricat in 2005 si am urmatoarele probleme cu motorul: in sarcina motorul nu are destula putere,accelerez cu pedala pana in podea si doar dupa o perioada de timp creste turatia si viteza dar consumul este destul de mare.Dar deobicei in perioada rece am observat pt.cateva secunde motorul merge foarte bine (cred ca asa ar trebui sa mearga) dar problema e ca se intampla foarte rar aceasta.Am pus testerul si la debitmetru de aer valorile sunt 0,0 si mai multi parametri nu sunt indicati corect ex:voltajul este 99,9 cea ce nu poate fi real.Am studiat forumul clubului si nu am ajuns la nici o concluzie,va rog ajutatima! Crying or Very sad

valorile la debitmetru trebuie sa fie in jur la 200,daca nu schimba debitmetrul.
Skip ads

  • marius.

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sanatate si numai bine la toti
Am si eu un opel zafira si am o problema la care va cer ajutor si ma iertati ca poate scriu prea mult
Ainceput sa mi se aprinda martorul din bord masina cu cheie,si nu mai avea putere,daca opream motorul si il reporneam se stingea martorul pt putin si iarasi revenea ,dupa vreo 100 de km parcursi indreptanduma spre casa ,cu pedala apasata la maxim imi scadea viteza si simteam ca nu mai raspunde de loc am oprit intr-o parcare si am asteptat circa 10 minute ,am dat sa repornesc dar supriza,cand pornea incepea sa tremure toata masina si se oprea in plus scotea si un fum alb albastrui de la motor si se auzea de parca batea ceva! Am incercat de 3-4 ori sa o pornesc si pe urma nu a mai vrut sa porneasca deloc!.
Am lasato in parcare pana dimineata si am tractato acasa Sad , acasa ia-m facut un test si mi-a dat urmatoarele

Raport de diagnosticare:
OP-COM 100219a

hkj

**********************început de identificare ECU**********************

Numãrul codurilor:1

U2105 - CAN-bus - nu este comunicare cu modulul de motor(ECM)
(00) - Nu e prezent
Numãrul codurilor:3

P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(74) - Nu e prezent

P1901 - Presiune diferentiala filtru de partucule - diferenþã prea mare
(75) - Nu e prezent

P1901 - Presiune filtru particule<->presiune atmosfericã- neconcordanþã
(0F) - Prezent

**********************sfârºit identificare ECU**********************

astept o recomandare va multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Se pare ca e infundat filtrul de particule. Posibil sa fie defect senzorul de presiune DPF.
Cea mai buna solutie e anularea DPF-ului din soft si fizic.
Bafta.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ultimile 2 erori sunt cele nu dau voie la masina sa porneasca
cum a spus si iulian - ai DPF plin si nu mai ai evacuare
  • Zafira 2.0

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

In primul rand, imi cer scuze pentru ca abordez o tema asa de tarziu. Am si eu Zafira 2.0 2004 si am aceeasi problema. Masina nu trage in ciuda faptului ca sunt cu pedala la maxim si scoate un fum groaznic. Problema este de la EGR. NU CUMPARATI ALTUL NOU ... nu o sa indrepte lucrurile. Am inlocuit la masina mea de 2 ori EGR-ul ( am dat o tona de bani) si dupa ~1 luna problema revenea. Nu dati banii pe alte piese deoarece nu va rezolva problema.

Singura metoda este ANULAREA EGR-ULUI DIN COMPUTER. Pentru acest lucru, service-ul la care mergeti trebuie sa aiba achizitionat un program special pt Opel care anuleaza piesele din soft. Costul este undeva la 100-200 euro. Dupa ce anulati EGR-ul, masina trage perfect.

Numai bine.
Skip ads

  • opel zafira2.2 dti

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2004 2.2dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Bund ziua de curand am cumparat o masina Opel zafira 2.2dti in timpul testului mergea perfect Dupa o saptamana a inceput Sa Scoata fum iar in momentul cand ajunge la 100km/h i se taie toata puterea. Stiti cumva care ar fi problema la service sunt programat abia maine, pot sa Mai merg asa cu ea pana maine? Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica furtunasele de vacum si terminatiile de cauciuc ale acestora.
  • Opel Zanfira B

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare imi spune si mie cineva unde este pozitionata electrovalva comanda turbo la opel zanfira 1.9 dth 150 cp va multumesc cu stima opel zanfira.😊
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai vezi unde intra futunul de vid care pleaca de la turbina...
Skip ads

  • RSerban707

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salut..cum ai rezolvat problema ca am aceeași problema și eu și am schimbat cam tot și degeaba..mtumesc!

Posed o Zafira (an 2003) Y20DTH, si pana de curand a fost prin service la reprezentanta Opel. Au schimbat o gramada la ea... totul a mers perfect timp de 2-3 saptamani, pana in weekend-ul trecut, cand am fost la iarba verde unde am ascultat toata ziua muzica de la masina, iar seara la plecare mi-a aparut cheita de service pe bord, motorul nu mai avea putere in mers, nu intra in actiune turbo, iar mai mult de 60km/h nu vroia sa mearga de nici un fel. Parca avea limitator de viteza.
Dupa aprox. 20 km am oprit intr-o parcare, am oprit motorul, am repornit motorul, si totul a revenit la normal.
Ziua urmatoare dimineata, am plecat intr-o tura de zona, nimic anormal... totul perfect. Dupa doua zile de neutilizare a masinii, problema a revenit in momentul in care am vrut sa plec cu masina. Dupa mai multi kilometri prin oras, am oprit motorul, am repornit, cheita de service a disparut iar turbo-ul pornea normal.
Nu ma pricep in domeniu, iar prima banuiala a fost ca este pe "duca" acumulatorul.... si mergand se incarca la loc, si tot asa.... chestie aiurea, ca de pornit pornea, iar in mers nu mai folosea acumulatorul. Am sunat mai multi "mecanici"... fiecare cu "a lui": ba o electrovalva, ba un senzor, ba un injector etc etc. La fel si cei de la reprezentanta. Oricum mi-am facut o programare pe vineri.

Ideea este ca doresc sa stiu cam la ce sa ma astept referitor la problema mea... (pentru ca nu am un trecut prea placut legat de cei de la opel).

Mersi![/quote]
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR