Lun 24 Jun, 2024 3:12 pm
Pai povestea e cam lunga,si am inceput prin schimbarea termostatului,apoi egr,apoi senzor arbore cotit,senzor temperatura,sonda lambda,finala tobei,clapeta de acceleratie,senzor purge,canistra pcv,nu aveam nici un cod de eroare si masina dadea in continuare in nas,uni mecanici ziceau de egr,alti clapeta,alti sonda,doar un domn din botosani prin intermediul tiktok am dat de el,virgil ii spune,imi recomandase de la inceput sa verific galeria de admisie,toti spuneau ca nu are treaba,trebuia sa apara pe tester ca trage aer fals,dar nu aparea,m-am apucat singur sa scot clapeta,sa scot galeria de admisie,unde in gaura de admisie nr 3 era mai ud decat celelalte,am sters tot am astupat gaurile si am dat cu smirghel,am curatat galeria de admisie desi nu avea mare lucru in ea,la fel si garnitura de tabla,am pus toate la loc,stranse bine desi cand le-am desfacut 2 suruburi tot din partea cilindrului 3 au mers mai usor,masina merge extraordinar de bine la plecarile de pe loc,nu se mai aud batai ca de distributie...daca il ascultam din prima salvam cateva sute de lei bune,deci problema era:tragea aer fals pe la cilindru 3 ea fiind 1.0 benzina,multumesc forumului si in ultimu rand multumesc domnului Virgil Daniel Lupu pt ajutor si sfaturi,ultima schimbare pe care voiam sa o fac erau injectoarele,daca nu functiona doream sa schimb motorul,plus de asta am mai primit sfaturi si sa schimb calculatorul masini...