Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • radum25

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
EGR are o conducta și un furtun care merge la vasul de expansiune ,pe acea conductă am suflat dar pare să fie înfundată.
Like
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacă ai capac rupt, e normal sa îți iasă antigenul afara. Schimba-l și vezi cum se comporta dupa.
Like
  • radum25

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Iar fumul alb după ce se încălzește motorul de la ce să fie?Eu m-am gândit ca e posibil să fie blocul motor după ce se dilată .Sper să nu fie asta
Like
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,183
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pune termostat nou și, cel mai important, schimbă bușonul vas expansiune.
PS
Iar la prietenul tău, care pare că-l doare la mandolină de eforturile tale(nemeritate aș zice eu), spune-i să meargă pe jos, că e gratis și sănătos, că pare că are bani doar de Mcmeniu.
Like
  • radum25

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de informație,astăzi vine după mașină așa cum e,motorul se aude bine,scoate fum alb mai puțin după ce se încălzește și presiune în vas,dar nu are bușon nou,de acum e doar treaba lui,eu am încercat să-l ajut.Multumesc să tuturor și multă sănătate
Like
  • TonyBRZ

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra H 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2025

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:
radum25 a scris:Bună seara,am un Opel Astra H 1.7cdti 2004.De curând am schimbat tecile de la injectoare și garnitura de chiuloasa pentru ca aveam ulei în apă și invers și presiune în vas și fum alb.Dupa ce le-am schimbat am pornit motorul și ce să vezi,am presiune în vas și scoate fum alb pe eșapament.oare să fie problema racitorul de gaze?ce să mai schimb la el ,Va rog să mă ajutați.


Presiune în vas, imediat după pornire? Sau când se încălzește motorul?
Referitor la fumul alb: miroasea a antigel sau ulei? Dacă a apucat sa între puțin ulei pe evacuare, mai durează pana se curata. Ar trebui luat în calcul și acest scenariu.


Am o problema asemănătoare pe un Astra H 1.9 Z19DT
Îmi dă apă afara din vasul de expansiune până să se incalzeasca, după pornire cum o accelerez puțin și trece peste 2000/2500 de turați scoate apa afară.
Se face o spumă albă și puține bule foarte mici, nu bolborosește.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR