Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Daca accelerez pana la 1800-2000 rpm si dupa o tin intre 1800-2000rpm uneori apar niste smucituri dar nu tot timpu, si aceste smucituri doar cand e cald afara. Poate fi de vina electrovalva turbo?
Like
Skip ads

  • MBuzatu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel insignia 2010 131 cp cand se incalzeste motorul daca o turez in viteza peste 3000 imi taie pedala de acceleratie si atunci cand o turez in gol cand revine la relanti se aude un zgomot ciudat de parca turbina ar trimite gazele in evacuare stie cineva oare sa fie electrovalva
Like
  • utu2005

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi, astazi am mers cu masina, totul in regulã, trage bine, nu am nici un martor aprins, dar in mers am auzit un zgomot infundat în toata masina, am tras pe drapta si la relanti a persistat dar dupa cateva accelerari a disparut acel sunet și cand dau in ea dispare sunetul.
Este electrovalva turbo ? 🙂
Video mai jos !

https://youtube.com/watch?v=IFfjaxgv6jM
Like
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=BFilQ1dgIQw
Like
  • CSebesan

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Buna recent mi-am adus un Insignia sedan 2012 1.4 140cp din Germania cumparat de la persoana fizica.Am observat ca in relantise aude un zgomot ciudat di partea catre ceasurile de bord parca ar fi un ticait ce ceas.Dupa o perioada se opreste vreo 2 minute dupa iara incepe.Ar putea fi o problema asta sau e ceva normal.Nu am mai avut opel pana cuma deci nu stiu nimica
Am facut si un filmulet: https://youtube.com/watch?v=ndXxvtRJ7qk

Va rog daca puteti sa ma ajutati sa nu imi fac griji cu problema asta.In rest e masina ok
PS:De ce nu imi indica pe bord cand dau cu spatele senzorii de parcare(doar se aude) , la partea din fata indica
Like
  • Aorandaciuc

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2023

  • Mesaj Privat
celik paun a scris:Am si eu aceeasi vibratie de la electrovalva.EmmmAx ce supapa unisens este si unde o pot gasi?


Eu am pus o supapa de sens unic de la un audi
Like
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
urs.ar a scris:Daca accelerez pana la 1800-2000 rpm si dupa o tin intre 1800-2000rpm uneori apar niste smucituri dar nu tot timpu, si aceste smucituri doar cand e cald afara. Poate fi de vina electrovalva turbo?



Ai rezolvat problema asta? Am si eu aceleași simptome.
Like
  • gygel
  • *
  • 1 mesaje
  • din 04 Mai 2025
  • Insignia A Sports Tourer 2015
  • Germania
  • gygel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia A Sports Tourer 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2025

  • Mesaj Privat
Aceasta electro valva, are rol de robinet sa ma exprim plastic sa inteleaga si cei ce nu cunoscacest domeniu. Ea are rolul de a comanta dosa de vacum, care trage acea tija, care la randul ei are rolul de a modifica paleti geometriei variabile, cu care ECU poate controla presiunea din sistemul de admisie, 1,5 bari sau depinde de la caz la caz. daca ecu nu reuseste sa regleze presiunea, ca ea sa fie constanta, de la 1700 de ture si pana la cea mai inalta turatie, atunci ECU ( calculatorul de gestionare motor) taie injectia si merge ca un melc, atat cat sa poti ajunge la servis. Daca electro ventilul este defect si nu mai inchide fara comanda electrica, atunci tija de pe geometrie va trage maxim, ceia ce inseamna presiune maxima, care depaseste cu mult presiunea ceruta ( de aici si furtune sparte, interculere sparte, un mers al motorului, sa spun asa zburlit sau ca niste dinti de fierastrau, si zgomotos, dar mai ales in turati, zici ca este un tractor, de crezi ca se sparge motorul. Una dintre cauzele care duc la defectarea ei, este ca este montata pe motor, si toate vibratile duc la deteriorarea ei. De observat faptul ca la facelift, au montato pe tragar unde este inchizatoarea capotei. Inca un pont ar fi , ca si cealalta electrovalva de pe EGR ar fi recomandat sa fie schimbata, ca daca este defecta duce la deschiderea EGR fara comanda si se pierde presiunea din turbo, si are lag in turati joase, face regenerari dese si multe altele. Din experienta recomand Pierburg sunt montate pe mai toate masinile din fabrica. Ca sa fac o descriere mai plastica cum functioneaza aceasta valva, ea lucreaza cu impulsuri de 12v , mai rare deschide mai mult, mai dese deschide mai putin, ea deschide de la 0 - pana la 100%. Am desfacut eu sa ma joc, sa incerc sa o repar, nu a mers nici una, uzura nu se vede, dar nici nu merge cum trebuie, concluzia; alta noua daca vrei sa nu mai ai probleme. Eu cumpar mai ieftin de aici https://www.daparto.de/Druck...-A/3-c141bb28-752
Like
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,598
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
1. Și la NFL e montata tot pe tragger. 2. Soluția la problema este cunoscuta: montarea unui rezervor de vacuum în amonte de electrovalva. Opelul l-a și inventat, la pret prohibitiv. Eu am folosit ani buni un filtru de benzina de dacia, cu efecte ok. Electrovalva nu a mai fost afectata pa a la vânzarea mașinii.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG