Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,986
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu știu, nu am aplicat procedura, dar logic ar fi să scadă consumul, iar despre "oprit" tot logic ar fi să nu se mai întâmple. După lipirea rezistorului dacă se oprește totuși ar trebui să vezi ce erori are și continuat cu eliminarea cauzelor.
Like
Skip ads

  • aauto

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pai totusi acea rezistenta nu pacaleste doar ECU , dar problema va persista ?
Like
  • aauto

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Poate totusi sa influenteze eroarea ECU si la turatii marii sa nu mai stie ce sa faca ? Adica daca merg pana in 100 (3000rpm) cand decelerez tinde sa se opreasca dar reuseste sa o stabilizeze , dar daca sar de 120 (aprox 3500 rpm) la decelerare se opreste ...
La mers prin oras 50-70+ merge ok .

Poate totusi vreun coleg s-a mai lovit de problema sau colegul @maiandrei a mai studiat mai amanuntit si situatia asta ...

Pun rezistenta ok , eroare nu voi mai avea , dar rezolv oare si problema opritului in decelerare si a comsumului (evident in situatia asta e normal sa compenseze cu carburant daca merge atat de prost ) .


Eventual am si un mic filmulet la diagnoza cum modifica turatia in decelerare ...
Like
  • aauto

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nici un coleg nu s-a confruntat cu simtomele astea sau ceva apropiat ?
Nu stiu de unde sa o iau ca nu are eroare pe nimic dar nici bine nu merge , parca si puterea motorului incepe sa mai scada ...
Like
  • aauto

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2012

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:Nu știu, nu am aplicat procedura, dar logic ar fi să scadă consumul, iar despre "oprit" tot logic ar fi să nu se mai întâmple. După lipirea rezistorului dacă se oprește totuși ar trebui să vezi ce erori are și continuat cu eliminarea cauzelor.


Salut
Am pus siguranta pe cablaj conform descrierii din topic , multumesc @maiandrei , am scapat de becul aprins .
Dar in continuare persista probleme adiacente , gen opritul in decelerare , lipsa de putere si consumul exagerat de combustibil ... bineteles ca erori nu am deloc , deci probabil este o problema mecanica sau ceva de genul ....
Ma poate ajuta vreun coleg , binenteles contracost ... nu reusesc nici cum sa-i dau de cap si chiar imi pare rau de ea 😭 😭 😭
Like
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,986
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mergi la EDS, la @maiandrei. Găsești la Publicitate. Undeva pe Pallady.
Like
  • L7510

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Buna ziua,am aceeasi eroare la o astra h 1.4 twinport,insa nu gasesc senzorul,sau acele 4 fire,la mine am doar actuatorul care misca tija twin si are 2 fire,mai este si altceva?
Like
  • aly91west

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Va salut. De curând sunt proprietar de astra z16xep. Problema apare ca mai am 2 astre z16se și z16xe fara probleme pana în acest moment, dar astazi am patit ca nu a mai pornit masina.
Dau la automat clipește masinuta cu cheia și nu porneste.
Pana acum nu s a aprins niciodată acest martor. Singura eroare pe masina este "P1112 (present) _Port deactivation solenoid valve circuit open or low voltaje " și nu reușesc sa o pornesc. Ce ma sfătuiți? Multumesc anticipat
Like
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,209
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, astea au boală cu twinport-ul (voleții din admisie)...de-acolo trebuie să începi...sapă pe-cilea, pe forum, că găsești roabe de informații, un exemplu:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98631
NB
Chiar dacă ai Z16SE și Z16XE și la nivel de arhitectură mecanică sunt frați cu Z16XEP, motorul ăsta e diferit pe partea de admisie și engine management, deci nu prea poți face analogii...
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG