Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Eu tin la glume,intr-o atmosfera relaxata,se pot produce multe lucruri bune.
Apropo,am dat din intimplare,aici pe forum,de o alta postare de-a ta,care facea referire tocmai la acest subiect legat de incarcarea bateriei,se pare ca ai,sau ca ai avut si problema asta,si in cazul acesta de ce excluzi linia aceasta de investigare?
Eu cind dau de cite o problema,la care nu-i gasesc rezolvarea,am obiceiul sa incep sa cercetez dintr-o directie opusa care in principiu nu pare sa aiba legatura cu cazul meu.
Te ocupi de mecanica din cite se vede,si probabil ca ai intilnit destule cazuri,defectiuni,care la inceput pareau sa vina dintr-o directie,iar dupa ce ai rezolvat problema,ai realizat ca de fapt primul diagnostic era gresit.
De ce esti asa de sigur ca ai probleme cu filtrul de particule?Numele topicului la asta face referire,banuiesc ca de aceea ai scris aici.
Like 1 bibu16v
  • vpreda2003

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B 2019 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare din din nou. Nu, nu ma ocum de mecanica decat pentru uz personal. Niciuna dintre masinile mele nu a fost atinsa de vreun "cleste" strain. Din intamplare, in postarile mele anterioare am pus si link-ul catre problema cu incarcarea. S-a concluzionat ca nu exista o astfel de problema si ca e vorba de incarcare inteligenta. Si nu, nu am spus clar ca e o problema de regenerare. Din contra, atunci cand sta la 1000rpm sigur poate sa faca si de altceva. Zilele astea am tras niste concluzii destul de clare legate de regenerare: atunci cand face regenerare activa motorul sta fix, dar fix la 1000rpm (masina stand pe loc, ca sa nu mai fie loc de interpretari de la colegi spiritisti) iar consumul instantaneu este undeva intre 2.1l/h si 2.4l/h, in functie si de compresorul de AC, pornit sau oprit. In schimb, atunci cand urca la 1000rpm si consumul pe loc este de aproximativ 1.1-1.3l/h, sigur are legatura cu temperatura exterioara si cu pornirea AC-ului. Cand diferenta dintre temperatura exterioara si cea setata la interior este prea mare, turatia motorului nu scade sum 950-1000 rpm (pare a fi putin mai mica de 1000rpm, fata de cazul cand face regenerare). In acel moment, daca ii opresc AC-ul din meniu, sau opresc toata clima, turatia scade la 800rpm cam in 7 secunde. Daca opresc si repornesc motorul, incateva secunde turatia urca iar. Deci, daca turatia scade cand opresc AC-ul, inseamna ca in acel moment nu face regenerare, ci mai degraba o compensare pentru a atinge/mentine temperatura interioara dorita, iar daca turatia nu scade deloc cand opresc AC-ul si consumul instantaneu este peste 2.1l/h, atunci sigur face regenerare. Si inca ceva: cand face regenerare si se opreste motorul, regenerarea nu se mai reia imediat. Adica, aceasta procedura de regenerare, odata intrerupta prin oprirea si repornirea imediata a motorului, nu se mai reia/nu se mai continua dupa imediata pornire.
Like 2 iulian1971, bibu16v
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,358
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, ai cam ajuns la concluzia finală...și corectă.
Like 1 corsablue
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG