Soluție | |
- ahappyuser
- *******
- 6,799 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,799
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- scosmyn
- OP
- 338 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra H 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra H 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorul pe original gm și acum îmi dă în continuu Coolant level. Deci senzorul e bun , problema e vasul, am dat aseară vasul jos să l mai curăț cu benzină , plutitorul ăla culisează bine (am văzut prin gaura aia ca e lemn lemn,mai exact pluta) și degeaba , tot așa îmi arată . Am dat și cu spray de contacte electrice în mufa senzorului.
Schimb vasul pe original gm , dacă nici așa nu merge nu știu ce să i mai fac. Vasul are naiba un an de zile, nu știu ce marcă e.
- ahappyuser
- *******
- 6,799 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,799
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- scosmyn
- OP
- 338 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra H 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra H 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,670 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,670
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Adica, un simplu contact care se inchide in prezenta unui camp magnetic suficient de puternic.
Asta inseamna ca, restul circuitului, poate fi verificat prin simpla inchidere a circuitului in mufa senzorului, adica "punerea in scurt circuit" a celor doua fire din acea mufa.
In acel moment, nu ar mai trebui sa apara mesajul, nici la punerea contactului si nici in alte conditii.
Daca asa totul este OK, ramane doar "neintelegerea" intre senzor si plutitorul magnetic din vas.
Personal, am "disecat" un astfel de senzor si am gasit "lipituri reci" (contacte imperfecte la lipiturile prin cositorire), in interior.
Am avut si o experienta ca o exceptie, cand am schimbat doar contactul reed si am incercat pozitionarea acestuia cu plus/minus 5 milimetri față de pozitia initiala, fara rezultate.
Acolo s-a dovedit a avea un UEC defect pe intrarea aceea, mai concret, nu mai indeplinea functia de integrator al semnalului furnizat de senzor.
Off topic:
Trebuie sa ne imaginam ca lichidul face tangaj in interiorul vasului (din cauza deplasarii pe suprafete nu tocmai plane), asa ca plutitorul, in anumite conditii, tot coboara sub limita si contactul reed tot se va deschide, aici functia de integrator din UEC, nu lasa sa fie declarat "Low level coolant", decat daca aceasta conditie este indeplinita pe o perioada mai mare de 3 secunde (parca), ori acel UEC, declara "Low level coolant", imediat ce contactul reed se deschidea.
- scosmyn
- OP
- 338 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra H 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra H 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat