Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra H 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Eu fix ieri la mașina mea când am dat bateria jos pentru a putea scoate vasul de expansiune am curățat bornele bateriei bine, dar nu numai bornele ci și firele alea de masă care sunt prinse cu șuruburile alea mici, le am desfăcut pe rând și am frecat cu smilgher bine la ele.
Ajunsesem să am încărcarea cu consumatori 13-13.2 sau chiar și mai puțin , acum am cu toate alea în blană de la 13.9 în sus.
Treaba asta am văzut-o la un coleg pe fb sau tot pe forum aici și am zis să încerc și eu, cinste lui.
Like 1 bibu16v
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 3,030
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Șmirghel sau glaspapir nu smilgher.
Like 1 bibu16v
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra H 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu cred ca era atât de important , se înțelegea despre ce e vorba.
Like bibu16v
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,497
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Fiind pe un forum mai tehnic, e bine să ne corectăm între noi orice greșeală, orice mit urban ș.a.m.d.. Nu o lua ca pe un atac personal pentru că nu e.
Like 1 bibu16v
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asta tot spun și eu...nu e atât de greu să folosim cuvinte și expresii consacrate și, mai ales, corecte...în primul rând, că suntem văzuți de mulți și limbajul folosit spune ceva despre seriozitatea și competența forumului și în al doilea rând să ne înțelegem noi între noi omenește, nu să ne pierdem vremea dându-ne cu părerea ce-a vrut să zică autorul, în loc să ne ocupăm direct de fondul problemei...
Vis-a-vis de folclorul urban și propagarea orală, dar nu numai, a unor expresii, argotice le-aș cataloga elegant (ca să nu spun tâmpite), am 2 expresii ”preferate” pe care le-aș interzice prin lege (sunt conștient că e exagerat), dar aș fi foarte curios cu ce expresii le-ar înlocui utilizatorii:
- se îngâtuie (la care instantaneu și implacabil îmi vine în minte expresia neaoșă ”în gâtu'...” și completați voi cu ceva academic;
- mi-a tăiat pedala (la care tot așa: să dea Dumnezeu, cu drujba și cu piciorul pe pedală!).
PS
Sper că nu vreți și ”traducerea” acestor inepții.
Like bibu16v
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra H 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Nu m am atacat , doar am spus ca se înțelegea oricum 😊

Acum pe 36-38 de grade am plecat de acasă , aerul condiționat pe treapta 3 , lumini și muzică pornite aveam încărcarea 13.9, pe la jumătatea drumului a scăzut la 13.2-13.4/5
Ce naiba , se încinge alternatorul sau.. ? Am observat ca atunci când e frig afară alternatorul încarcă bine , când e cald e limitat dar aici mi se pare ca e sub pragul ăla ..
După ce am curățat cum am spus mai sus a crescut încărcarea semnificativ dar acum să scadă așa brusc. Păreri ceva ?
Like bibu16v
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,334
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, (nici) tu nu ai aflat de încărcarea inteligentă?! Că mai sunt unii...care chiar dacă au aflat, tot nu cred în ea...
ney a scris:Masina are incarcare inteligenta .
Cauta dupa asta si vei gasi ,probabil, ca nu ai probleme deloc.
Mod de încărcare


BCM va intra în modul de încărcare atunci când este
îndeplinită una dintre următoarele condiţii,


• Ștergătoarele sunt pornite mai mult de 3 secunde.
• GMLAN (Climate Control Voltage Boost Mode Request)
este adevărat, așa cum este detectat de capul de control
HVAC. Ventilatorul de răcire de mare viteză, dezaburitorul
spate și funcționarea suflantei de mare viteză HVAC pot
face ca BCM să intre în modul de încărcare,
• Temperatura estimată a bateriei este mai mică de 0°C
(32°F).
• Starea de încărcare a bateriei este mai mică de 80%.
• Viteza vehiculului este mai mare de 145 km/h (90 mph)
• Există o eroare a senzorului de curent.
• Tensiunea sistemului a fost determinată a fi sub 12,56 V

Când oricare dintre aceste condiții este îndeplinită
sistemul va seta tensiunea de ieșire a generatorului
vizată la o tensiune de încărcare între 13,9-15,5 V, în
funcție de starea de încărcare a bateriei și de
temperatura estimată a bateriei,
Cam asta este ,daca ,,,,,cauti

Like 1 scosmyn
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG