Dum 06 Jul, 2025 8:24 pm
Da, e clar, cel mai important e să stai liniștit!
În GB Stelantis a dat o ”bulă„ și a interzis folosirea unui model de Citroen, după ce în urmă cu 1 săptămână o șoferiță a fost ucis,ă la un impact minor de autovehicule, de către șrapnelele provenite din carcasa airbag-ului care, ce să vezi, a explodat cu o forță mai mare decât proiectată și necesară. Cine mișcă feru, o face pe exclusiva lui răspundere, asigurările nepreluând nicio sarcină, odată ce producătorul le-a dat ca nesigure și fără drept de circulație.
Sunt curios ce cascadă de procese va izbucni și cine va plăti oalele sparte, având în vedere că Takata nu mai există, fix datorită acestui lucru, din 2019. Iar lucrurile, chiar dacă anunțat fiind că se rezolvă, este doar o vorbă ptr că sunt milioane (chiar zeci se estimează) de automobile afectate și nu există nicio logistică care să facă față genului ăsta de încărcare pe service-uri de dealeri.
În GB sunt clienți care au reușit să capete programare în service prin ianuarie...2026, desigur.