Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am o troncaneala usoara pe fata,am schimbat anul trecut capetele de bara,bieletele de directie si bieletele antiruliu sant si alea schimbate.La directie am pus TRW si bieletele anti ruliu Lemforder.Acum vreau sa schimb si basculele ca am joc la un pivot si posibil si bucsele spate ale basculei sa fie si alea uzate si la astea nu stiu ce sa aleg dintre Meyle HD,TRW,Swag,Moog,Febi, Lemforder exclus ca au pretul ceva mai piperat.Dintre cei care au mai schimbat bascule la Insignia,Astra J ce marca ati folosit si ati fost multumiti?


MODEL: Zafira Tourer 2015
MOTOR: B20DTH
Like
Skip ads

  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am montat acum o luna bascule Meyle HD si este alta viata,s-a facut liniste in masina.Daaar,mai am o problema,minora zic eu.Si inainte si dupa ce am schimbat basculele,daca tin volanul fix pe mijloc si tin volanul mai usor,simt ca trage stanga putin.
Dupa ce au pus la service basculele au facut geometria,totul ok pe hartie.Am fost sa indrept o janta ca era foarte putin stramba pe interior.La serviceul unde am indreptat janta am facut si aici geometria si mi-a zis ca volanul e putin rotit stanga,refacut geometrie,centrat volanul.Totul ok pe hartie,dar tot stanga o ia.Vre-o parere ceva ce sa mai verific?
Daca mai schimb si bucsele de la cadrul motor,insemna ca am schimbat absolut totul pe fata.
Like
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 3,050
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Posibilitatea să fie nițeluș coapte din 2015, 10 ani, există.
Să ne gândim puțin ce fac cele bucși? Influențează în mod real/direct direcția?
Și Crossland-ul meu dă uneori senzația "că îmi ia volanul" din mână, dar al meu are 5 ani...
Scriind asta mă gândesc că după ce le înlocuiești posibil să nu se schimbe/îmbunătățească situația.
Uneori sunt denivelări în asfalt care induc un astfel de comportament al direcției.
Află cât costă bucșile+ manopera și dacă totuși vrei... Spor la treabă, dar să ții cont de complexitatea prestației.
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am inteles,o sa fac o iesire din Bucuresti saptamana viitoare si o sa vad la drum intins cum se comporta si revin cu update.
Like
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,804
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate ai o roata care scapa aer pe undeva.
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
O singura roata are cu 0,10-0,20 bar mai putin decat restul.
Like
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 3,050
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Desigur că presiunea în anvelope trebuie verificată prima dată, să fie aceeași și de asemenea anvelopele trebuie să fie identice pe punți.
Eu am considerat că aceste condiții erau îndeplinite!
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca 0,10-0,20 nu ar trebui sa conteze asa mult,toate anvelopele identice,acelasi dot 4223
Like
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,804
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca e roata din fata cea de pe partea soferului.. cei 0,1 - 0,2 bar diferenta cred ca se simt la directie. Deasemenea, depinde si de tipul anvelopei pentru ca unele anvelope sunt mai slabe pe flanc si cand pierd putin aer imediat fac ,,burta,, pe exteriorul rotii si masina poti vedea cu ochiul liber ca e mai lasata. Nu ar strica folosind o ruleta cineva sa masoare (tu fiind pe locul soferului) cat e distanta de la capatul pragului din fata si pana la sosea, pe ambele parti ale masinii. Vezi daca ai diferente inainte de a baga aer in roara dezumflata, si daca dispare diferenta dupa umflarea rotii sau nu. Daca nu, poate ai un arc rupt sau telescoapele ,,duse,, pe fata, ori poate e vreun arc rupt pe una din rotile din spate.
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut,aseara am pus compresorul si mi le arata pe toate 4 umflate egal. La arcuri m-am gandit si eu dar nu am nici unul rupt,iar amortizoarele nu au decat 4-5 mii km de cand sant montate.O sa mai fac o data geometria la primul service unde am facut dupa ce am schimbat bieletele si capetele de bara anul trecut,saptamana viitoare am un drum afara din Bucuresti si am sa vad cum se comporta.
Like
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,804
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Arcul nu necesar e rupt la vedere, e suficient ca ultima spira sa fie rupta sus la capat de arc (cam acolo se rupe) ex. pe o distanta de 5-6cm si e atat e deja suficient ca sa-ti compromita tinuta masinii la drum.
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
In martie am schimbat amortizorele si erau intregi arcurile,stiu cum trebuie sa arate la capete.O sa pun rotile de pe spate pe fata,ca cei de la service unde le-am indreptat,nu au mai pus anvelopele cu le-au dat jos de pe masina,le-au amestecat.
Like
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Am vazut pe display in bord la "Presiune anvelope" ca rotile de pe stanga mi le arata cu 0,15-0,20 kPa mai putin decat pe partea dreapta,si atunci s-ar explica de o ia foarte usor stanga.
Stie cineva cum preia semnalul de la roti calculatorul masinii sau cine il preia,si daca ce arata in bord la pozitia rotilor coincide cu pozitia din bord?
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG